Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko lapsellesi jotain melatoniinia/muuta huumaavaa ainetta?

Vierailija
10.01.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään!! Toivottavasti et sinäkään!!!

Vierailija
2/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla on melatoniinia ihan omasta takaa, oman kehon sopivasti erittämänä.

En nyt aivan huumaavaksi aineeksi melatoniinia laskisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole labraa, jossa saisin sen poistettua.

Vierailija
4/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme reseptin lastenneurologilta, lapsella EEG:ssä nukahtamisvaiheessa poikkeama. Nykyisinhän melatoniinia saa ilman reseptiä.

Melatoniini ei ole huume, vaan ihmisen kropassa sitä syntyy ihan luonnostaan.

Vierailija
5/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoni kylläkin.Jos lääkäri m'ärännyt, niin eiköhän ole ihan ok, mutta omatoimisesti en kyllä menis lasta hormonivalmisteella lääkitsemään, vaikka itse sitä käytänkin, jotta saan nukuttua.

Vierailija
6/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos samaa ainetta käyttäisi joku sellainen, jonka aivokemiassa nuo tasot on lähtökohtaisesti normaalit, se tietysti nostaisi tämmöisellä henkilöllä niitä liikaa ja huumaisi hänet. Minun lastani se ei huumaa, päinvastoin, se tekee hänestä normaalin.

Vähän niinkuin ylimääräinen insuliinilääke tappaa sellaisen, jonka oma instuliinituotanto on normaali, mutta pitää hengissä sellaisen, jonka oma haima ei tuota tarpeeksi insuliinia.

Vierailija
7/7 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, melatoniinilla se lääkärikin huumasi poikani kun piti eeg:ssä rauhoittua. nyt se on narkkari ja riipii autoista sterkkoja saadakseen päivittäisen melatoniiniannoksensa. vai oliko se melamiini?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän