Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
siivosin jääkaapimme ja
10.01.2013 |
että siellä oli törkyä! olemme kyllä varsinaisia sottapyttyjä - hyh!
no, nyt ei ole pilaantunutta/vanhentunutta ruokaa ja hyllyt ja jääkaappi muutenkin puhdas. ei haittaisi vaikka vieras kävisi kurkkaamassa jääkaappiin!
mitähän seuraavaksi siivoaisi...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sama homma illalla.