Lumikki tytön nimeksi?
Kommentit (17)
Periaatteessa pidän nimestä tosi paljon. En ehkä kuitenkaan antaisi sitä omalle lapselle.
ja kuulasihoinen, niin sehän on aivan upea nimi ainakin toiseksi nimeksi.
mä tosin käyttäisin toisena nimenä. liian leimaava. :)
kuka haluu olla lumikki,ketä seitsemän kääpiötä haluu..??
uimaopeni, tumma kaunotar.
Olen myös tiennyt toisen Lumikki-tytön 70-luvulla suntyneen.
Itse voisin antaa sen toiseksi nimeksi, etunimenä ehkä liian erikoinen vaikka kaunis onkin.
Omalle tytölle sitä joskus hetken mietin niin herätti todella kummastusta, eivät olleet koskaan kuulleetkaan että ihmisiä on sen nimisiä jo ennenkin ollut.
loppupuolella syntyneen tytön, jonka kolmas etunimi (ei siis kutsumanimi) on Lumikki. Kaunis nimi.
Jos et ole oikeesti alaikäinen pentu
niin ainakin henkinen tasosi on edelleen sitä.
voi helvetti.
Jos et ole oikeesti alaikäinen pentu
niin ainakin henkinen tasosi on edelleen sitä.
Jos on tummat hiukset kuin ebenpuu
LUMIkki nimessä on sana LUMI, niin miksei se vaaleallekin kävisi hyvin...
Hän kun syntyi helmikuun alussa ja iho oli vaale akuin lumi, suu punainen kuin mansikka ja tukka musta kuin eden-puu.
Päädyttiin kuitenkin toiseen nimeen. Ja 7kk ikään menennessä hän oli muuttunut blondiksi.
Useammalle varmasti kyllä.
Samoilla kriteereillä sitten Lumi-nimen voi antaa vain vaalealle? Tunnen kiinalaisen tytön jonka nimi on Lumi ja hyvin sopii.
Mielestäni Lumikki siispä sopisi tummalle että vaalealle. Tosin sirolle tytölle, mutta eipä sitä voi vauvana tietää? Onhan ihmisiä esim Nätti-sukunimellä ja tuskin kaikki Nätit jokaisen mielestä on nättejä, makuasia sekin.
tiedän erään Helmi Lumikin, suloinen tyttö:) tosin kaikille lapsille se nimi ei sopisi.. :D