Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites te miehet jotka vaativat naiselta anaalia...

Vierailija
09.01.2013 |

Tarkoitan siis niitä miehiä, jotka uhkailevat suurin piirtein erolla ja kokevat tulevansa sorretuksi jos nainen ei anna persettä. Kokevat siis anaalin saamisen joka miehen perusoikeudeksi.

Moniko teistä olisi valmis itse antamaan naisen dildottaa teitä anaaliin? Tiedän, että jotkut toki ovat ja tekevätkin niin, mutta eivät varmasti kaikki. Ainakin mulla on kokemus siitä, että on manguttu ja manguttu ja vaadittu, mutta kun olen kysynyt, että no entäs itse, ottaisitko dildoa anaaliin niin vastaus on ollut "no EN, vähänkö olis kivuliasta!!:O".

Että tällä tasolla on joidenkin miesten ymmärrys omista "kohtuullisista" vaatimuksistaan.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nainen anna persettä, jos ei itse siitä tykkää??

Minä ainakin tykkään.

En kyllä ikinä työntelisi mitään kenenkään toisen anaaliin, menee käsityskykyni yli, koska miellän ihmisten peräaukot aika likaisiksi paikoiksi. Vähän ihmettelen sitä, miksi niin moni mies on tunkemassa munaansa tai sormiaan. Mutta parempi olla tuomitsematta ;-)

Ja jos joku mies hinkuu sitä, että saa kullinsa mun b-rappuun pusertaa, niin mikäs siinä, annan mielelläni. Se nimittäin tuntuu ihan taivaalliselta! Ei sille vaan mitään voi.

Avarakatseisuutta peliin, naisparka!

Vierailija
2/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mut mikä ihmeen naisparka? Millä perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nainen anna persettä, jos ei itse siitä tykkää??

Minä ainakin tykkään.

En kyllä ikinä työntelisi mitään kenenkään toisen anaaliin, menee käsityskykyni yli, koska miellän ihmisten peräaukot aika likaisiksi paikoiksi. Vähän ihmettelen sitä, miksi niin moni mies on tunkemassa munaansa tai sormiaan. Mutta parempi olla tuomitsematta ;-)

Ja jos joku mies hinkuu sitä, että saa kullinsa mun b-rappuun pusertaa, niin mikäs siinä, annan mielelläni. Se nimittäin tuntuu ihan taivaalliselta! Ei sille vaan mitään voi.

Avarakatseisuutta peliin, naisparka!

Mikä sun mielestä oli tuon mun aloituksen pointti? Mun on ainakin hyvin vaikea tavoittaa sun pointtias suhteessa mun aloitukseen.

Vierailija
4/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nainen kysyi, saako sua dildottaa ensin. Annoin luvan ehdolla, että sormettaa ensin liukkarilla. Nainen dildotti ja seuraavalla kerralla, kokeiltiin mun kullia hänen peppuun, sattui kuulemma liikaa. En päässy peppupanoille omasta antautumisesta huolimatta. Varokaa naiset mitä lupaatte tai kieltäytykää reilusti!

Vierailija
5/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa rinnastuksessa juuri sama pointti miksi suihinotto naiselta on helvetin hieno juttu mutta suihinotto dildolta (esim filmeissä tätä näkee) todella typerää. Yleistäen, toisessa tapauksista kukaan ei saa yhtään mitään.

Vierailija
6/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa rinnastuksessa juuri sama pointti miksi suihinotto naiselta on helvetin hieno juttu mutta suihinotto dildolta (esim filmeissä tätä näkee) todella typerää. Yleistäen, toisessa tapauksista kukaan ei saa yhtään mitään.

Tosiaan, yleistäen. Jos sä (mikäli olet nainen) et saa straponilla panemisesta mitään niin ei se tarkoita etteikö joku muu saisi.

Lisäksi käännät keskustelun epäoleelliseen. Olisi kai pitänyt sanoa tarkemmin: jos nainen haluaisi panna miestä yhtä paljon anaaliin kuin mies naista, niin mikä olisi miehen suhtautuminen asiaan. Siis sellaisen miehen, joka suunnilleen uhkaa erolla jos nainen ei täytä "velvollisuuttaan" ja anna persettä. On asian vierestä jaarittelua alkaa puhua siitä, että eihän nainen siitä mitään saa, koska nainen todellakin voi kiihottua siitä ja haluta sitä aivan kuten mieskin voi haluta panna naista anaaliin. Lisäksi miehen nautinto anaaliin ottavana osapuolena on paljon perustellumpi ja loogisempi, kun miehellä on eturauhanen jota taas naisella ei ole (mikä ei tarkoita etteikö nainenkin VOI nauttia siitä, eli turha lähteä seuraavaksi saivartelemaan siitä asiasta).

Vierailija
7/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jo tapailuvaiheessa ilmoittaa pitävänsä anaaliseksistä ja jos sitä ei tipu, turha mitään parisuhdetta edes viritellä?

Minä tein niin ;)

Vierailija
8/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivasti eturauhastakin. Tekee kuulemani mukaan niin gutaa että oksat pois:)

Vierailija
9/96 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun voi olla niin vaikea ymmärtää, että suurimmassa osassa parisuhteita,, joissa anaaliseksiä on, naiset ihan VAPAAEHTOISESTI haluaa munan anaaliinsa?

Olet jotenkin hirveässä vihassa miestä kohtaan, joka tällaisesta tykkää. Miksi?

Eihän siinä ole mitään järkeä, että nainen "tasa-arvon nimissä" työntää tavaroita miehen pyllyyn, kun seksissä on kyse molempien nautinnosta?

Mua ei ainakaan naisena nappaisi tommonen ollenkaan, imen vaikka mieluummin miehen munaa.

Vierailija
10/96 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun voi olla niin vaikea ymmärtää, että suurimmassa osassa parisuhteita,, joissa anaaliseksiä on, naiset ihan VAPAAEHTOISESTI haluaa munan anaaliinsa?

Olet jotenkin hirveässä vihassa miestä kohtaan, joka tällaisesta tykkää. Miksi?

Eihän siinä ole mitään järkeä, että nainen "tasa-arvon nimissä" työntää tavaroita miehen pyllyyn, kun seksissä on kyse molempien nautinnosta?

Mua ei ainakaan naisena nappaisi tommonen ollenkaan, imen vaikka mieluummin miehen munaa.

Sun kannattais opetella sisälukutaitoa ennen kuin lähdet analysoimaan muiden kuvitteellisia traumoja. Mä en jaksa toimia opettajana, joten jos ei riitä kyky käsittää mikä on aloituksen viesti, niin sitten ei kannata viisastellakaan.

Kovin moni vaan täällä kykenee keskittymään korkeintaan otsikkoon ja puolikkaaseen lauseeseen itse viestissä ja tulkitsee loput. Sitten vastaukset tulevat näiden tulkintojen pohjalta ja menevät täysin alkuperäisen pointin ohi.

Eli: opettele lukemaan, kommentoi sitten. Mä en jaksa edes vastailla noihin sun omasta päästäsi reväistyihin oletuksiin ja kysymyksiin, kun en ole mitään sellaista väittänyt mitä oletat. Jos vastaisinkin, niin sä luultavasti heikolla lukutaidollasi tulkitsisit nekin miten sattuu, joten ei maksa vaivaa.

ap

Vierailija
11/96 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies survoo kyrpäänsä persereikääni. annan oikein mielelläni, vaadin suorastaan anaaliyhdyntää. pilluun en yleensä edes halua. miksi haluaisin, persereikään voi nussia ilman kumia.nam.

Vierailija
12/96 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh he heh heh mikä otsikko. Hi hi hi, heh heh, tämä on varmasti vuoden otsikko. He he he hih hih hih, kylläpä mua nyt hirnuttaa, heh heh. Nauretaan kaikki yhdessä: heh heh heh heh heh heh heh heh.

Vierailija
13/96 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh he heh heh mikä otsikko. Hi hi hi, heh heh, tämä on varmasti vuoden otsikko. He he he hih hih hih, kylläpä mua nyt hirnuttaa, heh heh. Nauretaan kaikki yhdessä: heh heh heh heh heh heh heh heh.

Mäkin haluaisin. Tätäkö? http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288531239912.html?pos=ok-nln

Vierailija
14/96 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä asiaa. Mutta eipä tunnu moni hoksaavan.

Vierailija
15/96 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kukaan ei tunnu ymmärtäneen viestin pointtia. Erityisesti tämä yksi sisälukutaidoton psykoanalyytikko, joka vaahtoaa ihan omiaan ja kuvittelee mun olevan joku traumatisoitunut anaaliseksin vastustaja :D

Se on ihan tarpeellinen taito elämässä osata erottaa se ihan omasta päästä syntynyt tulkinta siitä, mitä on todellisuudessa sanottu. Olen niin uupunut jo tämän ihmisten lukutaidottomuuden äärellä, etten jaksa nähdä sitä vaivaa että alkaisin selittää samaa asiaa uudelleen, kun näyttää siltä että tuuli viuhuu pään läpi niin monella. Varmaankin näkisin vain turhaan saman vaivan uudelleen.

Vinkkinä voin kuitenkin sanoa pari juttua: a) en vastusta anaaliseksiä b) en väitä, etteikö nainen voi nauttia anaaliseksistä c) en väitä, etteikö nainen voi haluta anaaliseksiä. Eli jos nuo kolme omista päistänne syntynyttä ennakko-oletustaja tulkintaa kykenisitte karistamaan mielestänne, niin sitten ehkä kykenisitte näkemään mitä siinä aloituksessa oikeasti lukee.

ap

Vierailija
16/96 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkokin on väärin kirjoitettu, pitäisi olla "te miehet, jotka VAADITTE eikä VAATIVAT.

Ja asiaan. Anaaliyhdyntä tuottaa molemmille fyysistä nautintoa. Naisella ei ole erogeenista uloketta, jonka voisi työntää miehen perseeseen, ellei satu omistamaan yli 6 cm pitkää klitorista. Toisaalta eturauhasen stimuloiminen vaikka suihinoton yhteydessä voi tuottaa miehelle erityisen nautinnollisen orgasmin. Seksissä ei voi olla kyse siitä, että "voin antaa sinulle persettä, vaikka se on kivuliasta, jos saan raiskata sinua harjanvarrella perseeseen, olenhan sadisti".

Jotkut eivät vaan tunnu käsittävän, että peppuseksi on melkoisen yleinen tasa-arvoisen parisuhdeseksin muoto. Miksi muuten olisi kirjoitettu jopa seksioppaita, joissa käsitellään myös peppuseksiä, naisten kirjoittamana. Sitäpaitsi kaikki hintitkään eivät harrasta peppuseksiä, vaikka se on heille ainut mahdollinen yhdyntätapa. Kaikkia ei vain kiinnosta.

Miksi sellaisten, joita peppuseksi ei kiinnosta, pitää neuvoa muita tässä asiassa? Nämä ovat ihmisiä, joilla on mielipide kaikesta, mutta tietoa ei juuri mistään asiasta. Esimerkiksi oma vaimoni ilmoitti 17-vuotiaana, että on eräs asia, mitä hän ei voisi ikinä tehdä. Suihinotto. Tulipa hänestä silti melkoinen kullinlutkuttaja, jopa vieraita on imenyt, ikävä kyllä. Peppuseksiä meillä on kokeiltu ja orgasmejakin on tullut. Vaimo ei koe sitä kuitenkaan luontevaksi. On myös epämiellyttävää punnata spermaa pöntöllä ja muutenkin kakkosen rassaaminen vaatii tietynlaista hallintaa ettei luiskahda pilluun kesken kaiken ym. Eikä se fyysisesti tunnu kummoiselta kuin sulkijalihaksen kohdalla. Onhan sekin toki jotain. Jos pitäisi valita, niin lihaksistoltaan hyväkuntoinen pillu minulle kiitos.

Juuri kukaan ei tunnu ymmärtäneen viestin pointtia. Erityisesti tämä yksi sisälukutaidoton psykoanalyytikko, joka vaahtoaa ihan omiaan ja kuvittelee mun olevan joku traumatisoitunut anaaliseksin vastustaja :D

Se on ihan tarpeellinen taito elämässä osata erottaa se ihan omasta päästä syntynyt tulkinta siitä, mitä on todellisuudessa sanottu. Olen niin uupunut jo tämän ihmisten lukutaidottomuuden äärellä, etten jaksa nähdä sitä vaivaa että alkaisin selittää samaa asiaa uudelleen, kun näyttää siltä että tuuli viuhuu pään läpi niin monella. Varmaankin näkisin vain turhaan saman vaivan uudelleen.

Vinkkinä voin kuitenkin sanoa pari juttua: a) en vastusta anaaliseksiä b) en väitä, etteikö nainen voi nauttia anaaliseksistä c) en väitä, etteikö nainen voi haluta anaaliseksiä. Eli jos nuo kolme omista päistänne syntynyttä ennakko-oletustaja tulkintaa kykenisitte karistamaan mielestänne, niin sitten ehkä kykenisitte näkemään mitä siinä aloituksessa oikeasti lukee.

ap

Vierailija
17/96 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus kiteytyy seuraavaan lauseeseen: moniko meistä miehistä olisi valmis siihen, että nainen dildottaa meitä perseeseen?

Aloituksen keskeinen sisältö on siis kysymys, joka on lähtöisin siitä oletuksesta, että nainen ei voi nauttia peppuseksistä ja siksi miehen pitäisi saada kokea, kuin vitusti se sattuu. Kiistätkö muka, että tämä on se keskeinen sisältö?

jos nuo kolme omista päistänne syntynyttä ennakko-oletustaja tulkintaa kykenisitte karistamaan mielestänne, niin sitten ehkä kykenisitte näkemään mitä siinä aloituksessa oikeasti lukee.

ap

Vierailija
18/96 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus kiteytyy seuraavaan lauseeseen: moniko meistä miehistä olisi valmis siihen, että nainen dildottaa meitä perseeseen?

Aloituksen keskeinen sisältö on siis kysymys, joka on lähtöisin siitä oletuksesta, että nainen ei voi nauttia peppuseksistä ja siksi miehen pitäisi saada kokea, kuin vitusti se sattuu. Kiistätkö muka, että tämä on se keskeinen sisältö?

jos nuo kolme omista päistänne syntynyttä ennakko-oletustaja tulkintaa kykenisitte karistamaan mielestänne, niin sitten ehkä kykenisitte näkemään mitä siinä aloituksessa oikeasti lukee.

ap

mutta kiistän silti. Ei siinä ole oletusta, että nainen ei voi nauttia peppuseksistä, mutta sun väittämässä on oletus, että mies ei voi nauttia pyllynsä rassaamisesta.

Vierailija
19/96 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestissä oleellinen kohta on tässä:

"Ainakin mulla on kokemus siitä, että on manguttu ja manguttu ja vaadittu, mutta kun olen kysynyt, että no entäs itse, ottaisitko dildoa anaaliin niin vastaus on ollut "no EN, vähänkö olis kivuliasta!!:O"."

Miten kyseinen miespuolinen vastaaja voi tässä tilanteessa loogisen päättelyn avulla enää olettaa, että nainen tykkäisi anaaliseksistä, kun on vasta äsken sanonut, että tekisi varmaan kipeää, jos joku työntäisi dildon hänen anukseensa?

Ei tässä ole kyse tasa-arvosta, että jos sä saat niin mäkin saan, AP:n aloitus on mielestäni vertauskuvallinen.

Kaikki ei tykkää kaikesta ja jokaisella on oikeus päättää omasta kropastaan. On suhteita, jopa pitkiä avioliittoja (myös meidän suomalaisessa lintukotokulttuurissamme), jossa yksilön oikeudet eivät toteudu.

Ja anaaliseksi VOI sattua. Oikein toteutettuna ja siten, että kummatkin varmasti haluavat sitä, se tuottaa tyydytystä siinä missä muutkin seksin muodot.

En ikinä suostuisi miehen painostuksesta anaaliseksiin, kuten en mihinkään muuhunkaan, josta en pidä. Haluan anaaliseksiä ihan omasta tahdostani. Mutta harva varmaan jaksoi lukea loppuun asti ja osasi nähdä asian toisen puolen.

Vierailija
20/96 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies puoliväkisin pani mua perseeseen ensimmäisen kerran, niin seuraavalla naintikerralla työnsin liukastetun sauvani hänen peräänsä. Kyllä loppui perseen vonkaaminen siihen paikkaan.

Nyt naimme iloisian vain pilluun. Olemme tavallaan eheytyneet avioparina. Seksi on nyt kivaa myös minulle, kun ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa, kun en mielelläni antanut persettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän