Lyhyt nainen (160-165 cm), paljonko painat?
Painoin nuorena 49-52 kiloa, mutta nyt puntari näyttää jo 78 kiloa. 160-senttiselle se on reilusti liikaa. Vuoden alussa tilanne oli vielä lohduttomampi ja painoa kaksi kiloa enemmän. Hitaasti mutta varmasti haluan takaisin alle 65-kiloiseksi. Sen laihemmaksi en 35-vuotiaana kahden lapsen äitinä edes pyri.
Kommentit (73)
olisin tyytyväinen 59 kg painoon, jossa olin vielä vuosi sitten (kaksi vuotta sitten olin taasen n. 67 kg painoinen...)
Vastaus kysymykseesi: 46.5kg. 1 lapsi, 28v.
163cm pitkä, painoin raskauden jälkeen 82kg, nyt lapsi 2,5v, olen saanut painoni tiputettua 63kg. Tosin haaveilen että painaisin 57kg, ja laihis on päällä, realistinen tavoite tosin 60kg.
ikää kanssa 35v. nuorempana painoin kanssa 46-48 kg.
Itseasiassa painoin 10 vuotta sitten varmaan 55kg.
Tyytyväinen olen nyt, mutta kiinteämpi saisin olla. Lisää liikuntaa tartteis.
160cm pitkä, ja painoa löytynyt kaikkea 48-68kg väliltä kolmen vuoden sisällä.. tällä hetkellä 51kg
165 cm, painoa n. 65. Olen 37-vuotias neljän lapsen äiti ja toosi löllö nykyään. Liikunta tekisi hyvää. Kiinteytystä lisää ja rasvakerrosta pienemmäksi, niin bueno. Parhaimman näköinen olen ollut 57-kiloisena aktiiviliikkujana.
Vuoden alusta laihiksella, pakko päästä sinne 65kg, jollainen olin vielä n.10 vuotta sitten.
Ei lähere erään vattaläski niin näppärästi synnytyksen jälkeen , kuin nuorempana( 4 lasta). Mutta tavoitteissa olisi, että jos ens kesään mennessä olisi tämä minivararengas kadonnut vyötäröltä.
Viihdyn parhaiten noin 65kg painoisena, mutta en panikoi vaikka välillä olenkin lähempänä 70 kg. Pituutta 160cm eli normaalipainon ja ylipainon rajoilla keikun :)
Kolmekymppinen olen, kaksi lasta ja painoa 53 kiloa. Joulukuussa taisin turvota pari kiloa ja mielestäni näytin jopa paremmalta ne pari kiloa painavampana, no nyt olen takaisin vanhoissa mitoissani kyllä ja ihan ok näinkin.
Oon pari senttiä sua pidempi ja aikuisiän tai viimeisen 10 vuoden normipaino on ollu 52, raskauksissa tuli noin 10 - 12 kiloa, mut lähti nopeasti.
Nyt on pari joulukiloa eli ne on tarkoitus saada pois, vaaka näyttää nyt 54, ikää on 36 ja lapsia 2.
Olen 164cm ja näen jatkuvasti itseäni selvästi lyhyempiä naisia, ovat siis silmämääräisesti itseäni 5-15 cm lyhyempiä.
163 cm, punnita en ole uskaltanut joulun jälkeen. Luulisin noin 64. Olen pyörinyt vuoden verran kuudessakympissä, sitä ennen aina 55-58 kg. alle 60 riittäisi, kun pysyisi siellä.
Olen viimeisen vuoden aikana alkanut ahmimaan paljon, vaikkei ole nälkä. Inhoan plösöyttäni. Huomenna tulee kaiken lisäksi vieraat, joita en ole nähnyt pariin vuoteen, eli painan melkein 10 enemmän kuin viimeksi. Häpeän heidän edessään, vaikka rouva itsekin on ylipainoinen.
Tiedän ,että tämä on typerää oikeasti ylipainoisten korvissa, anteeksi, mutta en tunne itseäni tässä painossa. Liikkuminen ja jopa istuminen on hankalaa, kun maha ottaa vastaan. Rintojen alukset hikoilevat rikki ym. Silti en pysty laihduttamaan.
Niin ja olen 52 v.
Kaksi raskautta toi hetkellisesti 10kg, jotka käytännössä jäivät laitokselle.
Nyt mittari näyttää 61kg!!! Järkyttävää! Ikää 38v ja nyt on aika ryhdistäytyä.
Jos siis on 164cm ja näkee jatkuvasti itseään 5-15cm lyhyempiä naisia... Itse olen lyhyt, 156cm ja tosi harvoin tulee vastaan itseäni lyhyempiä. Jos on minun mittaisiani, pidän heitä jo tosi lyhyinä.
55 kiloa olin 10 vuotta sitten.
Olen melkein samanikäinenkin kanssasi.
Sama suunnitelma kuin sinulla, tässä nyt viikko uutta elämää takana.