Korkea huone, paneeli-, sivu-, laskos-, vai kappaverho?
270 korkea olohuone/keittiö, isot ikkunat lattiasta kattoon. Millaiset verhot sopisi?
Kommentit (8)
on säkekaihtimet, eli näkösuojaa ei tarvita.
-ap-
Mikä tahansa paitsi kappa. Ne on aina kamalia.
on säkekaihtimet, eli näkösuojaa ei tarvita.
-ap-
Mun mielestä kappaverhot ja paneeliverhot on ihan järkyttävän hirveitä, mutta kai niistäkin joku tykkää.
Mä laittaisin maahan asti ulottuvat sivuverhot tankoon, paksuhkoa hyvälaatuista kangasta, ei mitään piperryskiinnitystä, ehkä purjerenkailla.
Riippuu muustakin kuin huoneen korkeudesta, mikä sopii. Verhojen pitäisi olla kiinteä osa sisustusta. Artek-tyyppiseen huoneeseen ehkä abstraktia kuviota, tai ei ehkä verhoja lainkaan, neutraaliin sisustukseen voi hakea jotain "edgeä" erikoisella kankaalla, romantiikalla, ja taas jos on romanttista sisustusta, voi tasapainottaa tyyliä, että verho on neutraalimpi. Esimerkiksi Ikean Ektorpin tyylisten sohvien kanssa ei enää mitään laskospörhelöä, vaan jotain suoraa, skandinaavista raitaa.
isokuvioinen tumma tapetti, keittiö valkoinen tummilla tasoilla/välitilalla.
Olisiko hölmöä laittaa keittiön puolelle kappa ja olohuoneeseen sivuverhot tai paneelit? On siis samaa tilaa ja kaikki ikkunat samalla seinällä vieretysten.
-ap-
isokuvioinen tumma tapetti, keittiö valkoinen tummilla tasoilla/välitilalla.
Olisiko hölmöä laittaa keittiön puolelle kappa ja olohuoneeseen sivuverhot tai paneelit? On siis samaa tilaa ja kaikki ikkunat samalla seinällä vieretysten.
-ap-
Minua kyllä tökkisi silmään. Ja pelkästään jo sen takia että kappa on aina kamala. Jos tosiaan ihan samaa tilaa niin laittaisin kyllä ihan samalla sapluunalla kaikkiin ikkunoihin.
, mutta kai se on uskottava että kappa on out. ;D
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…
Olisiko joku valoverho sitten koko seinän matkalle?
vai myös näkö/aurinkosuojaksi. Mä laittaisin yksiväriset (toki eri paneelit voisivat olla erivärisiä) paneeliverhot.