iloista itsenäisyyspäivää elolinnut
ajattelin avata uuden pinon kun en aloituksia vielä nähnyt...
voi kun on ollut kiva aamu. lastenohjelmia paljon heti aamusta ja vielä joulu sellaisia. meillä taisi kumpikin odottaa niitä yhtä paljon niin minä kuin tyttärenikin.... (äitiä lapsettaa)
on se vaan kiva seurata lapsen joulu odotusta. kalenteri avataan heti aamusti ja lasketaan kuinka monta päivää on vielä jouluun....
tänään kuulemma on päivä joka täytyy käyttää jouluasioihin :)
täällä ovis on sit menny ja nyt sit seuraavat kaksi viikkoa jännätään miten on käynyt.... onneksi on tuo joulu hössötys päällä niin unohtuu tuo vauva kuume vähän....
paljon plussa tuulia +++++++++++++++++kaikille........
onnea plussanneille ja osaanotto tädin yllättämille..
Kommentit (12)
Ja hyvää itsenäisyyspäivää myös!
Linnanjuhlien seuraaminen jää aika vähiin tänään, kun täytyy mennä iltapäivällä töihin, mutta nyt aamun olen ottanut aikas rennosti. Nukuin pitkään ja syödä mussutin aamupalan rauhassa lehteä lukien (mies on siis töissä myös..). Töissä voi olla sen verran hoppu, ettei ehdi paljon itsenäisyyspäivästä nautiskella.
Onkos muuten jollain kokemusta/tietoa, miten esim. yövuorot vaikuttavat kiertoon ja vauvaprojektiin? Kun välillä aina noita yövuorojakin on, ja sen verran ne ainakin rytmiä heittää, että lämmöt näyttää mitä sattuu. Niin mietin vaan, että jos on yövuoroja esim. juuri ovulaatio-päivillä, voikohan se vaikuttaa hedelmöitymiseen?
Omasta navasta sen verran, että viikko-puolitoista on jännättävää ja välillä on kyllä tosi epäileväinen olo, että miksipä se olisi tärpännyt tällä(kään) kertaa. Mut eipä auta kuin odotella vain, siinähän se menee yhtä helposti kuin lapsilla joulupukin odotus...
Kivaa päivänjatkoa ja joulun odotusta kaikille! toivottaa Kumkwatti
Vietämme perheenkesken kotosalla tämän juhlapäivän. Syödään hyvää ruokaa ja telkkarista katsellaan linnan juhlia. Ihan kiva ilta siis tulossa.
Tämän kuun otollisimmat kylvöhommat lienee suoritettu ja nyt sitten vain odotellaan. Piina alkanee jonkin ajan kuluttua vaikkakin yllättävän rauhallisissa tunnelmissa olen tässä kuussa ollut. En ole oikein edes ajatellut koko asiaa, ihme kyllä.
Tuntemuksia ei mihinkään suuntaan. Ei edes lämmöt koholla kuten viime kierrossa.
Tärppää jos tärppää. Jotenkin tuntuu että ei, mutta ei sille sitten mitään voi. Ehkä vielä joskus...
babyunelma kp 21/28-30
Vihdoin poika päiväunilla..ei ole pariin päivään suostunut nukkumaan ollenkaan päikkäreitä kun on ollut kotona.
Täällä aika " rauhallinen" tunnelma tämän vauvaprojektin suhteen. Eli siis parin viime kierron kaltainen " vauhkoaminen" on poissa. Fiilis on, että tulee jos on tullakseen. Vaikka todella toivonkin, että olisi tärpännyt, turha stressaaminen on hävinnyt.
Menossa kp 21/28. Parin yrityskierron perusteella tiedän jo, ettei loppukierron oireet merkkaa välttämättä mitään, joten vasta plussa raskaustestissä kertoo totuuden. Enkä ole ajatellut testata kuin vasta sitten kun menkat on oikeasti myöhässä.
PLUSSATUULIA ~~~~
Ikävästi on parvemme harventunut viime aikoina, mutta eiköhän niitä plussauutisiakin jo pian saada kuulla! Peukutan ainakin kaikille oikein kovasti!
Niin ne oli mun viikko sitten alkaneet" ovisoireet" ilmeisesti oman pään tuotoksia ja sehän onkin sitten vasta tuloillaan, niinkuin Aliakin sanoit. Eli turhaan jo hätiköin ja masennuin. En vaan millään ois uskonu, etteikö mun kierrot oiskaan palautuneet normaaleiksi niinkuin luulin, mutta pääasia että koko ovis ees tapahtuu ja pääsen piinailemaan joulun alla!
Tänään siis kp 17/29(33-50) ja tikut näyttää jo melkein yhtäpaksua viivaa joten oottelen, että plussa ois testissä huomenaamulla ja ovis siis noin kp 19 eli pitkä kierto ois sitten tulossa.
Ois kiva tietää, että oisko jo tänä aamuna ollu oikee plussa, jos oisin muistanu, että tää fertesti pitääkin tikuttaa aamupissasta toisin kuin acon. Ois pitäny lukee ohje eilen uudestaan, mut lahopää kun oon niin mönkään meni.
Oonpahan vaan tuhlannu melkosen määrän tikkuja ja siis rahaa tässä kierrossa. Ukkokin alko jo huomauttelemaan..
Meillä vietellään tätä juhlapäivää ihan kotosalla hyvän ruoan ja linnanjuhlien merkeissä.
Oikein mukavaa päivää kaikille ja niitä plussatuulosia taas henkäilen!
Tuntuu aika mukavalta odotella nyt ihan rauhassa että onko tärpännyt vai ei. Ei tosiaan lainkaan mitään hössötyksiä nyt ilmassa ja ajattelen siitäkin samalla tavalla, ettei ne " oireet" todellakaan kerro mitään ennen kuin plussa on testissä. Viikon päästä voi olla kuitenkin tilanne jo toinen ja kirjoittelen ja ihmettelen vaikka mitä oireita tällä palstalla varmana alkaneesta raskaudesta... =)
että ensi viikon alussa ei olekaan enää niin rento :) etenkin jos oireet vähänkään poikkeaa aikaisemmista kierroista :)
Mutta katsellaan :)
PLUSSAUUTISIA ODOTELLESSA
Ihan hyvissä tunnelmissa täällä, vaikka eilen testasin yhen viivan verran ja tänään sitten palauduin oikein kunnolla maan pinnalle... Mutta mulla on niin lyhyet kierrot nyt ollu että pian pääsee uuteen yritykseen taas! Tosin meillä ei " yritetä" (eipä, kun aina se mieleen kuitenkin pyrkii) mutta kuitenkin! ;)
Joo, eilen liityin (ainakin yritin) teihin elolintuihin, mutta nyt jo poistun keskuudesta ja katselen josko sitten ens kierrossa tärppäis. Eli jos onnistuin, niin minut voipi poistaa listasta.
Onnea teille kaikille! Ja mulle myös.. ;)
Meillä on ollut täällä melkoinen piparishow. Nyt sain viimein viimeisen
pellin uuniin. Lapset oli aivan onnessaan. Pienet paineli jo ulos iskän
kans mut vanhin halusi leipoa kun oli kuulemma niin mukava tehdä
noita joulujuttuja. No, siltähän kävikin jo laatuun(5v) ja oli tosissaan
apuakin. On ne lapset kyllä niin aitoja tuon joulun kans. On kyllä
ihana laittaa lasten kans joulua.
Täällä alkaa kohta puoliin tosissaan jännittää vaikka kuin yrittäis ottaa
rauhallisesti. Jos kierto on sen 28 niin loppuviikosta tulis kierto täyteen
mut jos pitää sitä 32 niin se on ens viikolla vasta. Nyt kun on raskaus
testejä kaapissa niin voipi olla et mieheltä salaa joskus testaan. Sehän
kun ei suostu siihen et minä niitä turhaan käyttäisin. Viime raskaudessa
en kyllä testannut ollenkaan mutta nyt tuntuu ettei millään jaksa näin joulun alla vaan ootella tilannetta.
On kyllä joukko harventunut mut pidetään me loput oikein positiivinen
fiilis niin saadaan positiivisia tuloksia ja elovaaveja sinne loppukuullekin.
Oli niin ihana piristys kun siskon porukka tahtoi illaki niiden mökille saunomaan. Siinä menee sitten meidän itsenäisyyspäivän ilta. On kylllä ollutkin ihana nauttia kun mieskin on ollut kotona ja lapset on saaneet
isän kans leikkiä. Jotenkin niin rauhaisaa vaikka tavallinen arkipäivä.
Piti kylläkin itsenäisyyspäivän kunniaksi laittaa uloskin kynttilöitä, ehkä se tuo vähän sellasta juhlaa tämän arjen keskelle.
Mutta oikein paljon plussa tuulia kaikille!!!
Minä myös tein negan aamulla (varmistus, kun täytyy ottaa yksi lääke). Ja nythän se tuttu vieras ilmestyikin taas paikalle :( Josko tähän alkais kohta turtumaan. Neljäs kerta tyhjää vaan, vaikka kaikki oli mennyt nappiin - ajoitukset, touhut ja ovistestit. Plääh. Tuntuu niin käsittämättömältä, miten tuo eka lapsi sai alkunsa vahingossa.
Parempaa onnea lopuille.
Juu kato on keskuudessamme käynyt :( kuka uskaltautuu seuraavaksi testaamaan? Nyt jos koskaan tarvittaisiin niitä plussia.
kukas kyseli yövuorojen vaikutuksesta raskautumiseen? Itse teen kolmivuorotyötä ja esikoinen tärppäsi ensimmäisellä kierrolla ja nyt on toinen kierto menossa. En tiedä miten muuten vaikuttaa kuin että itse ainakin olen tasaisen väsynyt koko ajan (välillä se " laatuaika" EVVK).
Oletko jostain lukenut että se voisi vaikuttaa?
Ensi lauantaina testaan jos vielä tarvetta silloin kp30/30.
Taidan mennä hieman asioiden edelle kun kaks plussasta jo luin tuplarattaiden vertailuja..
Äijä kattelee tuossa Tuntematonta Sotilasta (niin kuin joka vuosi) joten ajattelinpa tappaa aikaa kirjoittelemalla tänne =)
Tässä kierrossa ollaan otettu miehen kanssa aika rennosti; menty sänkyyn silloin kun huvittaa ja oltu ajattelematta koko asiaa! Tosin meidän seksielämä on kyllä parantunut aika mukavasti tämän vauvaprojektin aikana, tulee harrastettua ainakin neljä kertaa enemmän kuukaudessa kuin ennen, mikä on tietenkin vain positiivistä =D
Kp on nyt 32/30-32, eli testaushetki lähestyy, mutta en ole vielä edes testejä kaappiin ostanut! Jotenkin ei huvita taas pettyä....
Tosin ei tuo vielä mitään ole kun kierrot ovat olleet 48-40 ja viime kuussa vain 28, joten en osaa sanoa olenko edes vielä myöhässä! Lämpöjä olen yritellyt mittailla, mutta ei sitä joka aamu muista! Ja muutenkin mun lämmöt heittelee niin paljon, ettei niistä saa mitään tolkkua!
Olen nyt kahtena iltana mennyt nukkumaan tosi aikaisin ja elättelinkin tuossa toiveita, että jos tämä olis sitä alkuraskauden väsymystä!! Mutta tänään huomasin, että flunssahan se sieltä vain pärähti paikalle, nenä NIIN tukossa...
Tänään taas kuvitteluissa hieman turvonnut maha, mutta täytyy nyt laittaa jäitä hattuun, muuten tunnen itseni taas ääliöksi, kun täti kurvaa paikalle!
Eilen kyllä vedin koko kulhollisen feta-kurkku-salaattia, mikä on tällaiselle pihvin ystävälle aika harvinaista.... NO, No, No... nyt loppuu tämä kuvittelu!!
PLUSSA SÄTEITÄ KAIKILLE MUILLE PIINAILIJOILLE!!!!!
-BabyBlues- ja toivottomat haaveet....
Ja testasin sitten erittäin valkoisen negan näin itsenäisyyspäivän kunniaksi :(
Tänään siis kaksi viikkoa oviksesta ja osasin tuota negaa odottaakin, kun lauantaina oli myös negaa. Kuitenkin mieluummin sen negan testaa, niin sitten on helpompi ottaa täti punainen vastaan, tai edes vähän helpompi :(
Harmittaa vaan, kun kestää yli kolme viikkoa sitten seuraavaan ovikseen, jos nyt sattuu yleensä ovuloimaan, *huokaus*
No ajattelin kuitenkin tän seuraavan kierron vielä katsoa ja sitten varaan gynelle ajan ja isken nyrkin pöytään, jotta jotain alkaisi tapahtua. nyt siis 7kk takana ylipitkiä ja ovuloimattomia kiertoja, tosin tämä kierto oli eka ovulointikierto sitten kesäkuun...
Mutta taidan laittaa pullataikinan kohoamaan ja menä ulos lasten kanssa kun niin talvinen ilmakin on.
Plussaonnea vielä kaikille elokuisille!!!