Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käy salilla vaikka 3 krt viikossa, miten pitäisi syödä?

Vierailija
12.07.2025 |

On ristiriitaista tietoa netissä. Jotkut sanovat, että tavistreenissä normaali kotiruoka riittää. Toisaalta sanotaan, että vääränlainen ruokailu voi nollata koko treenin.

Teen aika levollisesti, mutta säännöllisesti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti.

Vierailija
2/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinipitoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti, proteiinia korkeintaan 1,5 g/painokilosi. Jos olet vanhus, voit syödä vähän enemmän.

Ei syöminen nollaan treeniä tietenkään. 

Vierailija
4/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollata koko treenin 😂. Mistähän sellaisia pösilöitä riittääkin?

Vierailija
5/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "normaali"?

Vierailija
6/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt mielestäni normaalisti, toki ilman aamiaista, ja lisännyt iltapalaan raejuustoa. Olen nyt treenannut vuoden, mutta ainakaan näkyvää tulosta ei pahemmin ole tullut. Ap

Vierailija
7/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "normaali"?

Voi hyvää päivää. Syöt niin kuin normaalistikin syöt. Tarvitsetko tavuviivat tai selkotulkin?

Vierailija
8/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "normaali"?

No kyllä kaikki sen tietävät. Sivusta 

Vierailija
9/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt mielestäni normaalisti, toki ilman aamiaista, ja lisännyt iltapalaan raejuustoa. Olen nyt treenannut vuoden, mutta ainakaan näkyvää tulosta ei pahemmin ole tullut. Ap

Et ilmeisesti sitten treenaa riittävän kovaa. Treenin jälkeen pitää vähintään väsymys tulla, jotta tietää tehneensä lihasRASITUSTA.

Vierailija
10/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään jos käyt vaan mutta jos pumppaat  miljoona kiloa rautaa niin makkaraa pitzaa, karkkia enerkiä juomaa kuusi litraa ja kananmuna.

Vierailija
11/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen "näkyvää tulosta"? Onko kuntosi noussut ja voimasi lisääntynyt? Jos on, olet saanut ne tulokset mitä pitääkin, jatka samaan malliin. Jos taas olet yhtä heikko kuin vuosi sitten, treenaat väärin ja sinun pitää etsiä hyvä PT. 

Lopeta se miehinen pakkomielle hauiksen koosta ja sikspäkistä, se on noloa. Me treenaamme pysyäksemme kunnossa ja vahvoina, emme tullaksemme lihasmöykyiksi. Paitsi jos olet homomies, teillä on eri tavoitteet.

Vierailija
12/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti sitten treenaa riittävän kovaa. Treenin jälkeen pitää vähintään väsymys tulla, jotta tietää tehneensä lihasRASITUSTA.

Teen muutaman liikkeen ja hörpin sitten vettä ja otan muutaman selfien.

Katselen peppuani peilistä ja samalla ihailen uusia treenivaatteitani.

Sitten lähden autolla kotiin ja katselen hömppäsarjoja.

Vierailija
13/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti, googlaa ruokaympyrä. 

Vierailija
14/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nollauksella tarkoitetaan että salikuntoilu ei tee tilaa suklaapatukoille yms ylimääräiselle energialle. Kulutettu energia on kohtuullinen, eikä sitä tarvitse kompensoida syömällä lisää.

Vierailija
15/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 keitetty kananmuna tai 2 Piltti tai Bonapurkkia lisää. Proteiini sellasia. 

Vierailija
16/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen muutaman liikkeen ja hörpin sitten vettä ja otan muutaman selfien.

Katselen peppuani peilistä ja samalla ihailen uusia treenivaatteitani.

Sitten lähden autolla kotiin ja katselen hömppäsarjoja.

Yrititkö larpata Ap:tä? Et onnistunut. Kuka hullu pitää kameraa mukana kuntosalilla? Miksi katsoisin peppuani? Treenaan virttyneessä t-paidassa ja vanhoissa trikoissa. Kuka hullu menisi sellaiselle salille, joka ei ole kävelymatkan päässä? Ja kuka katsoo telkkaria vuonna 2025?

T. Oikea ap

Vierailija
17/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko voimaa ja kestävyyttä tullut lisää? Normitreenaaja ei mitään pullistelevia lihaksia tai alhaista rasvaprosenttia saa kovin helposti. 

Vierailija
18/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse tekoälyltä. 

Vierailija
19/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä suuhun ruokaa, pureskele, niele. Ulosta huomenna.

Vierailija
20/24 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tavoitteista. Aiheesta on kyllä kirjoja, joissa on myös ravintopuolta avattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi