Paras täyteaine naamaan? Kokemuksia? Entä kevyt facelift, kokemuksia?
En jaksa avata syitä tähän tilanteeseeni, mutta mä todella tarvitsen nyt jotain tähän lärviin. En toivo, enkä halua muuttua muuksi, kuin vähän siedettävämmän ja reippaammaan näköiseksi naamastani. En siis halua huuliin täytettä, enkä mitään muutakaan sekoilua, mutta hitto, mä en enää kestä tätä roikkuvaa naamaa.
Kokemuksia? Suositelkaa jotain? Kauhutarinat tietenkin kiinnostavat myös :), mutta mielellään kuulisin ennemminkin onnistuneista tapauksista.
Kiitos!
Kommentit (2)
mulle on pistetty otsaryppyihin hyarylonihappoa. siitä on niin vähän aikaa, että en osaa sanoa vielä kuinka hyvä tulos on lopulta.
sitä pistetään myös poskiin täyteläisyyden saamiseksi.
heti ainakin otsarypyt tasoittui, samoin sibelius-ryppy. kesto on noin puoli vuotta.
huulissa on ollut samaa ainetta jo aiemmin, teki musta pehmeämmän näköisen ja nuorensi ilmettä. ongelma oli ohut ylähuuli.
mies oli huulista ihan innoissaan, mutta esimerkiksi oma äiti tai jotkut ystävät ei huomanneet eroa ennen kuin kerroin niille. kannatti tehdä, tuloksen luonnollisuus yllätti.
pistoshoidot on pikkujuttu ja noin 500 eurolla selviät.
kysy mielipidettä osaavalta plastiikkakirurgilta, mulle hoitoja on tehnyt kaksi eri naista ja tosi suoraan kertoivat mielipiteensä. niillä on esteetistä silmää sille, mikä sun ilmettä nuorentaisi.
Minulla on ikää myöten suupielet laskeutuneet alaspäin, ja ilme muistuttaa väsynyttä. Hyaluronilla olen saanut niitä nostettua ja samalla huuleen hiukan lisää volyymia. Ei kukaan ole merkittävästi huomannut mitään mutta oma huulipuna pysyy hyvin paljon paremmin.