Syötkö ravintolassa hampurilaisen käsin vai haarukalla ja veitsellä?
Itse syön aina käsin. Yleensä oon saanut hampurilaisen mukana sen paperisen pussin, minkä sisällä se on helppo syödä.
Ei hampurilainen edes maistu hampurilsiselta, jos sitä nysvää haarukalla ja veitsellä.
Toki niinkin saa tehdä, mutta itse en niin tee. Ikinä.
Kommentit (17)
En edes tiennyt että siellä on haarukoita ja veitsiä.
Riippuu paikasta ja hampurilaisesta.
Riippuu ravintolasta. Pikaruokapaikassa käsin, oikeassa ravintolassa haarukalla ja veitsellä.
Syöt pussin sisällä ravintolassa???Urpo PerSu!
Jos mulle tarjoillaan hampurilainen lautasella (=ravintola), syön sen totta kai haarukalla ja veitsellä.
Jos hampurilainen tulee pussissa/paperissa/rasiassa (en laske näitä pikaruokaloita ravintoloiksi), syön käsin, silloin ei todennäköisesti haarukkaa ja veistä saakaan.
Ravintolassa veitsellä ja haarukalla, pikaruokasyöttölässä käsin.
Otan grilliltä annoksen mukaan, ajan seuraavaan kohteeseen ja syön autossa parkkipaikalla, jottei grillikäynnin takia tarvitsisi sammuttaa moottoria autosta. Näin pakkasilla parempi akulle.
Ei tulisi mieleenkään tilata hampurilaista ravintolassa.
Mehän eletään tuilla, ei siinä ruokailla ravintolassa eikä edes kioskilla.
Hesessä käsin, oikeassa ravintolassa haarukalla ja veitsellä.
Isomman ravintolahampurilaisen syön haarukalla ja veitsellä. Niissähän on yleensä niin paljon täytteitäkin, etteivät pysy kasassa tai mahdu suuhun haukattavaksi sellaisenaan. Mutta pienen mäkkäri- tai hesepurilaisen syön paperista.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt että siellä on haarukoita ja veitsiä.
Jos onkin niin ei ne ole hygieenisiä. Pidän aina kuksan ja lusikkahaarukan mukana, vyöllä on tuplaleuku. Syön aina puolikkaat ja pihvit erikseen pilkottuna.
Hamppareita myydään hienoissakin ravintoloissa, mammat eivät näköjään sellaisissa ole ikinä käyneet esim Lontoossa.
Ravintoloissa en tapaa syödä hampurilaisia.