haluan virolaisen miehen ja asap!
tänään näin niin komean rakennusmiehen taas ja tietenkin oli virolainen.
mistä löydän sellaisen? en uskalla mennä keskellä päivää juttelemaan kenellekään.
Kommentit (39)
Feministien feminisoima pehmeä suomimies häviää jälleen maskuliiniselle virolaismiehelle, näinhän se menee. Pohjoismainen tasa-arvoisuus on kirosana seksuaaliselle vetovoimalle, tämän tietävät kaikki mutta eivät uskalla sanoa ääneen.
Suomalaisten miestenkin pitäisi ilmeisesti ottaa jälleen järki käteen ja laittaa naiset niille kuuluvalle paikalle, hellan ääreen keittämään, lastenhuoneeseen lapsia hoitamaan, peilin eteen kaunistautumaan ja makuuhuoneeseen miellyttämään. Sillä niin se Virossa useimmiten menee.
Terveisin Viroa tunteva mies.
Mulla on virolainen mies ja kuule ihan tasa-arvoinen sekin on. Olis mulle suomimieskin kelvannut, vaan kun sattu kohdalle se tosirakkaus, niin ei se kansalaisuutta kysellyt! Silmät auki tytöt, on niitä komeita miehiä suomalaisissakin ja Virossa itsekin sen verta tullut käytyä, että voin varmuudella sanoa suomimiehen hygienian olevan keskiarvoisesti parempi! :D
Mut eikö virolaiset ole aika varatuneita ja sosiaalisesti aika vaikeesti lähestyviä? Mulla tällainen kokemus, oli aika väkinäistä se jutustelu - varmaan kyse voi olla vaan tyypistä.
Mut eikö virolaiset ole aika varatuneita ja sosiaalisesti aika vaikeesti lähestyviä? Mulla tällainen kokemus, oli aika väkinäistä se jutustelu - varmaan kyse voi olla vaan tyypistä.
Tyyppi todennäköisesti! Mun vironmies on aina suunapäänä! :-)
Suomalainen mies on läskimahainen rumilus.
ei Suomalainen mies keplaa?
Tuskin sieltä Virostakaan ne kaikista tavallisimmat kadunmiehet keplaa ;) Komeat timmit raksamiehet vaan...
sen näkee! :)
hyvä vastaus ja yksi hymiö lisää :)
Itsekin kaupan kassalla töissä ollessani panin merkille, että virolaisilla miehillä on miellyttävämmät käytöstavat kuin suomalaisilla miehillä. Virolaiset miehet katsoivat useammin silmiin, kun tervehtivät ja hymyilivät myös tai vaihtoehtoisesti heistä näki, että ovat vähän ujoja, mutteivät yrmeällä tai vihamielisellä tavalla. Ero ei ehkä ollut niinkään selkeä, jos vertasi virolaista ja suomalaista nuorehkoa miestä, mutta keski-ikäiset virolaiset miehet olivat aivan yhtä miellyttäviä kuin nuoremmatkin. Samaa ei voinut läheskään yhtä usein sanoa keski-ikäisistä suomalaisista miehistä a.k.a myyjän painajaisista.
tyylitaju hukassa, käytöstavat kankeat jos niitä onkaan, jäyhä jököttäjä, ei osaa olla avoin ja luonteva, itsetunto-ogelmainen, usein mielenterveys- ja päihdeongelmiakin. Vaatimukset naiselle ovat kovat mutta on unohtunut katsoa sinne omaan peiliin.
Ei enää suomalaismiestä.
Nimim. pettäjän, lahkoon eksyneen hörhön, alkoholistin, mtt-ongelmaisen ja narsistin kokenut.
vaikka tosi paljon Virossa tullut reissattua.
Aina olen ihmetellyt miten suurin osa naisista on todella kauniita ja miehet rumia :D
suomalaiset miehet eivät ymmärrä flirttailusta mitään, ottavat kaiken liian vakavasti ja luulevat, että niiden itsenäisyyttä yritetään rajoittaa, jos joku nainen hymyileeystävällisesti.
toisaalta ovat saamattomia ja juopottelevat mieluummin keskenään kuin ovat naisten kanssa tekemisissä.
jotkut suomalaiset naiset on ihan liian helppoja ja antavat kohdella itseään miten sattuu, siksi miehistä on tullut tuollaisia.
virolaiset on vanhanaikaisia hyvällä tavalla, se näkyy juuri käytöstavoissa, sekä miesten että naisten kohdalla.
dokaa ja hengaa Luukin ulkoilureittien grillipaikoilla
Käydään usein lasten kanssa ulkoilemassa ja illalla niitä alkaa parveilla siellä
Rakennustyömailtahan noita saa, voi vain olla vähän vaikeaa kun en ymmärrä miksi Virolainen mies ottaisi Suomalaisen läskiperseen kun on virolaista ja venäläistä tarjolla kotimaassa.
ps vähän vaikeaa tutustua kehenkään jos et mene edes juttelemaan.
eile sain suomalaiselt naiselt turpaan taksijonossa, ku kysyin että missapäin asut! :)
voin rehellisesti sanoa,että en tee pimeina hommia, eikä pienellä palkalla, mut se on totta että virolais yritykses, tai suomalais yritykses, missä on virolainen omistaja, on mahdoton työskennella! onneksi olen suomalaisel töissa! olen maksanut tv maksu, verot, kaikki niiku pitäis!
ei somalaisetkaan tässä suhteessa mitään pyhimyksiä ole, täytyy muistaa se.
teki vaan mieli tietää , mita mieltä ovat suomalaiset meistä, googlasin "virolainen rakennusmies "! sit pääsin vauva-palstalle ! :)
kohtalo ohjasi sut tänne :)
voin rehellisesti sanoa,että en tee pimeina hommia, eikä pienellä palkalla, mut se on totta että virolais yritykses, tai suomalais yritykses, missä on virolainen omistaja, on mahdoton työskennella! onneksi olen suomalaisel töissa! olen maksanut tv maksu, verot, kaikki niiku pitäis!