Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva, kun kutsutaan kylään ja sitten perutaankin koko homma viime hetkellä

Vierailija
09.01.2013 |

Muutin juuri yksin asumaan uuteen kaupunkiin, jossa myös siskoni asuu ja sain kutsun tulla kylään tänä iltana, että mentäisiin lenkille ja saunaan ja syötäisiin jotain jne. Olin iloinnut tästä jo koko viikon, koska minulla ei ole täällä vielä yhtään ystäviä ja illat ovat tosi kurjia yksin. Nyt hän sitten ei vastaa koko päivään puhelimeen, koska kuulemma häiritsen siivousta ja ilmoittaa vasta nyt, että on juuri saanut siivottua ja menee vielä jumppaan ja sitten käy vielä kirjastossa klo seitsemän aikaan. Ja mitään ei puhunut enää koko saunaillastamme. Sanoi vain, että voin tulla kirjastoon mukaan ja ehkä voimme sitten hengailla hänen luonaan. Sanoin sitten, ettei minulle käy enää niin myöhään, kun huomenna on kuitenkin aikainen herätys, joten unohdetaan koko juttu. Tähän hän ei vastannut sitten enää mitään.

Tulipas tästäkin paskanmaku suuhun.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähden hänen kanssaan vasta klo 19 kirjastoon ja sitten vain hengailen hänen kämpillään sen jälkeen. Kuulosti siltä, ettei mitään lenkkiä, saunaa tai ruokaa tule noin myöhään. ap

Vierailija
2/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän vastaava tilanne, asuttiin kaupungissa jossa tuttuja silloin vain miehen sisko. Sisko sitten meitä koko perheenä kutsui kylään, lapsetkin oli innoissaan kun pääsee serkkujen kanssa leikkimään. Oltiin sovittu tietty kellonaika ja kun sitten muutamaa minuuttia vaille tätä kellonaikaa olimme jo autossa matkalla ihan siskon lähellä, hän soittaa ettei sittenkään jaksakaan "kestitä vieraita" sinä päivänä.

Käännyttiin sitten vaan takaisin ja ajettiin koko puolen tunnin automatka takaisin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun "ystäväni" ei edes ilmoittanut peruuttaneensa juhlat, johon oli mut kutsunut. Sain kuulla siitä yhteiseltä ystävältä, joka oli myös kutsuttu. Olin siis jo lähdössä juhliin sillä hetkellä. Onneks olen sittemmin saanut parempia ystäviä - kyseinen ihminen laittoikin sitten myöhemmin välit poikki kokonaan. Syy ei selvinnyt koskaan. Varmasti se on minussa...

Vierailija
4/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitte. Sulle nyt vaan ei tunnu kelpaavan yhtään mikään, jos et pääse saunomaan niin et mene kylään ollenkaan. Minä minä minä...

Vierailija
5/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään kelpaa. Mutta jos kutsutaan lenkille, saunaan ja ehkä myös syömään ja ei sitten mennäkään lenkille, ei saunaan eikä syödäkään, niin onhan tuo vähän mälsää. ap

Vierailija
6/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan kyseiselle henkilölle, joka sentään on siskosi? vai auttaako asiaa paremmin se, että tuut tänne pillittämään siskosi tekosia?

Vierailija
7/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä kiinni sopimuksista, ei kunnioiteta lupauksia yms.

Mulle on vime aikoina monesti käynyt niin, että perutaan viime tipassa, tullaan kylään reilusti myöhässä vaikka tiedetään että emäntä odottaa ruokien kanssajne. Myös lapsen kaverit käyttäytyy välillä tosi oudosti, häipyy toisen kaverin matkaan ja jättää ensimmäisen yksin yms.

Kurjaa!

Vierailija
8/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on just todella inhottavaa, kun viime tingassa kaikki suunnitelmat muuttuu... Ensiksi tulee ilmoitus, että josko vähän myöhemmin, että se sovittu aika ei käy - ok. Sitten tulee ilmoitus, että jos karsitaan vähän tekemistä sieltä pois, kun menee niin myöhäiseksi - ok. Ja lopuksi sitten koko homma kaatuu ja sen on siinä. Muutama kerta tullut koettua tuollaisia pettymyksiä. Pahimpia pettymyksiä ehkä ne, kun on itse kutsunut ystävän kylään ja kaikki suunniteltu ja sovittu ja sitten yhtäkkiä ei pääsekään ja ihan viime tipassa ilmoittaa... Toki ymmärrän äkilliset sairaustapaukset ym. Mutta yleensä ne ei sellaisia ole...

Vierailija
9/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, että hänellä on vähän vapaa-aikaa, mutta miksi pitää sitten kutsua edes kylään, jos ei osaa yhtään päiväänsä organisoida sen mukaisesti.

Arvatkaa vain, kiinostaako minua nälkäisenä lähteä hänen kanssaan kirjastoon hoitamaan hänen asioitaan ja muutenkin tehdä jotain muuta kuin mitä oli sovittu. Mutta meneehän tämä aika tässä yksinkin, varsinkin kun ei ole mitään ruokaakaan, jota voisi valmistaa ilman pannua, kattilaa tai mikroa. Taidanpa lähteä yksin ravintolaan. ap

Vierailija
10/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, oliko sit jumppa ja kirjastoon klo 19 tällä kutsujalla? Olisin itsekin loukkaantunut. Ja mulle henkilökohtaisesti klo 19 on kylläkin myöhä alkaa kyläily jossain ja tulla sieltä sit pois, kun herätys on aamulla klo 5.15. Menen yleensä nukkumaan n. klo 20.30-21 paikkeilla. Ei tosiaan huvittais enkä jaksais lähteä esim nyt juuri minnekään, tätä kirjoittaessani kello on 18.49.

Tsemppiä, vika ei ole sinussa, Ap, vaan siskossasi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan