Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin venlafaksiinin mahdolliset vieroitusoireet

Vierailija
26.11.2012 |

ilmenee? Söin kymmenen kuukauden ajan 150 mg aamuisin masennukseen ja kroonisiin lihassärkyihin kyseistä ainetta.

Perjantaina viimeinen annos ja nyt maanantaina ei vielä tietoa kyseisistä vieroitusoireista.

Ne joilla on kokemusta lääkkeen käytöstä ja lopetuksesta ja tietysti lääkärit ja hoitajat olkaa ystävällisiä ja kommentoikaa, kiitos etukäteen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos oli tuo sama 150 g. Muutenkin lääke sopi minulle todella hyvin, ei tullut haittaoireita käytöstä eikä siis lopetuksestakaan.

Vierailija
2/4 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierotusoireet pitäisi jo tuntua, joku joskus tällä palstalla sanoi, ettei tullut mitään oireita, itselläni oli ihan kamalat. Vähensin minimiin monta kuukautta, siltikin kärsin kauheasti. Tsemppiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vähennettiin 75 annokseen, ja sitten loppu. Ja todellakaan en osaa sanoa yhtään oiretta, mikä olisi voinut johtua lopettamisesta. Ehkä olen jo niin seinähullu, ettei tunnu enää missään?

Vierailija
4/4 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vähennettiin 75 annokseen, ja sitten loppu. Ja todellakaan en osaa sanoa yhtään oiretta, mikä olisi voinut johtua lopettamisesta. Ehkä olen jo niin seinähullu, ettei tunnu enää missään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan