Onko Jarna kadonnut kokonaan blogi-maailmasta?
Kirjoittaako vielä Tyylisuuntauksia tai onko perustanut uutta blogia?
Kommentit (117)
Ei ole enää niin tyrkky. Harva tuntee tätä blogia, vaikka olisi nenän edessä.
Laitahan linkkiä sitten. Kaikkihan tänne palstalle kirjoitetaan. Miksei myös blogin osoitetta, jos se kerran on julkinen.
Tai laita edes hakusana/-t jolla se löytyy.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:15"]
Laitahan linkkiä sitten. Kaikkihan tänne palstalle kirjoitetaan. Miksei myös blogin osoitetta, jos se kerran on julkinen.
Tai laita edes hakusana/-t jolla se löytyy.
[/quote]
Eiköhän jokainen löydä mieleisiään blogeja omatoimisesti, pahansuopia lukijoita en blogiin toivo ihan jo siitä itsekkäästä syystä, ettei blogi katoaisi.
Ei ole ns. mamma-blogi, kuten entinen.
Mistä tiedät että tämä uusi on Jarnan? Luulisi hänen tekevän kaikkensa tunnistamisen estämiseksi. Joko puhut peetä tai sitten tunnet J:n.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:24"]
Mistä tiedät että tämä uusi on Jarnan? Luulisi hänen tekevän kaikkensa tunnistamisen estämiseksi. Joko puhut peetä tai sitten tunnet J:n.
[/quote]
Vähitellen selvisi ja varmistui, aikanaan erään toisen blogin kautta löytyi sattumalta. Mutta ei minulla mitään erityistä tarvetta ole todistella kenellekään mitään.
Kun soveltaa ansaa käänteisesti, niin löytyy nopeasti. Älyä peliin ;)
Hmm. Toisaalta voi olla etten ole riittävän kiimnostunut Jarnasta vaivatakseni päätäni arvoituksilla. Sitten kuitenkaan.
Myi ainakin joskus huuto.netissä paskaisia, rikkinäisiä vaatteita ja valehteli niitä uudenveroisiksi, ei suostunut korvauksiin vaan selitteli selittelemästä päästyään. Lieköhän vielä harrastaa samaa?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:32"]
Myi ainakin joskus huuto.netissä paskaisia, rikkinäisiä vaatteita ja valehteli niitä uudenveroisiksi, ei suostunut korvauksiin vaan selitteli selittelemästä päästyään. Lieköhän vielä harrastaa samaa?
[/quote]
Kannattaisiko selvitellä sieltä huutonetin puolelta.
Missä blogissa olikaan Jarnan blogin screenshotteja?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:59"]
Huuto.net ostosten (katsoin tunnuksen ostot) perusteella uusi muksu talossa.
[/quote]
Olisko ihan vaan koiramuksu
Sari-jarna-karita kirjoitti blogiaan niin vasemmalla kädellä heittäen, aivan ala-arvoista huttuahan sen sisältö oli. Alaikäisten lasten ihottumia esiteltiiin lähizoomauksin, teini-ikäisen tytön haarovälejä samaan aikaan kun pienemmät lapset narskutteli jotain ruohonjuurikaupan kuivattuja punajuurilastuja.. pientä tyttöään raahasi yöpuvussa (tai ainakin sen näköisissä mauttomissa vaatereuhkoissa ) taloyhtiön rappukäytävään kuvattavaksi.. bloggaajan mielestä oli hauskaa kuvata hautausmaalla hänelle tuntemattoman, kuolleen lapsen hautapaikkaa.
Tässä näitä mieleenjääneitä juttuja. Tasokas blogi, vai mitä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2013 klo 10:24"]
Pidin myös paljon jarnan blogista. Siksi näitä ketjuja kuikuilen, olisiko jotain vinkkiä uudesta.
Jarna räväkkänä persoonana ilmeisesti on jo ennen tätä viimeistä kohua tahattomasti tullut suorasanaisuudellaan loukanneeksi joitakin, joilla ei sitten suurempia murheita (onneksi) ole ja siksi jaksavat haukkua.
Seurailin kohua ja olen lukenut niitä jarnan anonyyminä heittämiä kommentteja. Olivathan ne rumia ja ilkeitä. Mutta että niiden takia on yöunet joiltain menneet pitkiksi ajoiksi (silti eivät ole sulkeneet anonyymiä kommentointia)...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:13"]
Pööh. Kyllähän Helsingissä kaikki tietää sen nykyhommat mitä viimeksi tehnyt, ei siihen blogeja tarvita. Ei kuitenkaan niin julkkis että yksityishenkilön juttuja voisi täällä kertoa tai seiskassa.
[/quote]
No mä en ainakaan tiedä :(
Asuu lähiössä länsi-Helsingissä, ja päsmäröi edelleen samalla avalla kuin ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 23:36"]
ELLET OLE JARNA ITSE?? :D
[/quote]
Jopa mä tiedän, miltä Jarna näyttää. Ja mä en lukenut blogia ennen kuin täällä palstalla alettiin kohkaamaan siitä anonyymihaukkumisjutusta. Ja tätä palstaakin luen ehkä kolme kertaa vuodessa.
Kurkkasin sitä blogia päivää tai kahta ennen ennen kuin se meni kiinni. Ja sieltä ja täältä palastui Jarnan oikea nimi, ammatti, työpaikka, jossain netissä oli hänen kuvansakin. Ei edes tarvinnut etsiä, ne vaan tupsahti esiin ne jutut kun blogia kummasteli. Ei sillä, että tuolla tiedolla mitään tekisin.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:23"]
Ei taida blogata enää jarnana, uusi profiili nykyään ja aihepiirikin osin eri.
[/quote]
Onko hänellä siis uusi blogi?
[/quote]
Miksipä ei olisi.