Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jarna kadonnut kokonaan blogi-maailmasta?

Vierailija
09.01.2013 |

Kirjoittaako vielä Tyylisuuntauksia tai onko perustanut uutta blogia?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/117 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä bloggarilla ei kyllä ollut minkäänlaista itsekritiikkiä.

Vierailija
4/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aiemmasta keskustelusta, että oli kiusannut joitain?? Mitä tämä meinasi?

Kiitos tyhmää neuvoville :)

Jarna on erään lifestyle-blogin pitäjän nimimerkki. Jäi kai kiinni siitä, että nimimerkillään kommentoi positiivisesti ja anonyyminä kriittisesti ja hiukan tylysti toisten blogeihin. Eräs blogisti viritti ansan ja paljasti, kuinka enkeliltä siivet revittiin...

Ja koska kommenttien kohteeksi joutunut blogin pitäjä halusi oman sädekehänsä säilyttää, lipsautti syyllisen vain hetkeksi näkyville, mikä kuitenkin aiheutti tiedon leviämisen ympäri nettiä.

Ja aivan hillittömän kivityksen verrattuna siihen, että kivityksen kohteeksi joutunut oli kommentoinut jonkun lapsen vaatteita hiukan väärän kokoisiksi ja sisustuksen puupanelointia saunamaiseksi.

Lopputulos lienee järkyttävä. J joutui vetäytymään neljän seinän sisään ja häpeämään.

Mutta nyt ilmeisesti se vaihe on jäämässä taakse ja uutta kohti ollaan taas menossa.

"..kommentoi positiivisesti ja anonyyminä kriittisesti ja hiukan tylysti toisten blogeihin.."

Toi on lievästi sanottuna aika kaunisteltu versio tapahtuneesta. Varsinkin kun niitä törkyviestejä luki täällä, niin kyse oli kyllä ihan jostain muusta kuin pienestä kriittisestä kommentoinnista. Huh-huh! Toivottavasti pysyykin poissa!

Pient'ä kuitenkin siihen verrattuna, mitä monet anonyymit (bloggaajat?) ovat täällä ladanneet Jarnasta. Harmi, että nuoret ovat nelikymppisiä taitavampia nettimaailmassa...

Vierailija
5/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä bloggarilla ei kyllä ollut minkäänlaista itsekritiikkiä.

Mun mielestä oli kiva ja mukava blogi. Täytyy myöntää, että olin kyllä yllättynyt, kun kommentti-ilkeilyt paljastuivat, en olis ihan tollasta uskonut. Toivon silti, että aloittaisi uuden blogin ja löytäisin sen. Ei toi nyt kuitenkaan mikään maailmanloppu ole, noi kommentit.

Vierailija
6/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos vastauksesta :) Pyysikö Jarna anteeksi?

Toisen blogistin sanankäänteistä innokkaimmat jo kuvittelivat näin tapahtuneen, mutta itse asiassa suoraan ei ole missään sanottu. Eikä tarvitsekaan, minusta on ihan ko blogin pitäjien ja j:n välinen asia.

Vierailija
7/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen blogistin sanankäänteistä innokkaimmat jo kuvittelivat näin tapahtuneen, mutta itse asiassa suoraan ei ole missään sanottu. Eikä tarvitsekaan, minusta on ihan ko blogin pitäjien ja j:n välinen asia.

No miten tämän voi tulkita muuten kuin, että ON pyytänyt anteeksi? :)

"Katja1. joulukuuta 2012 10.00

Uskomaton homma tuo ano :(( Voimia, onneksi tajusi pyytää anteeksi(?)!

Todella surullisia asioita, otan sydämestäni osaa :'(

Vastaa

Vastaukset

titti1. joulukuuta 2012 12.01

No on kyllä minustakin, en voi ymmärtää että kukaan tekee tälläistä. Itse en kykenis moiseen. Jos joku suututtaa, niin sanon sen nimimerkilläni rehellisesti, tai jos en jostain pidä. Jos on pahaa sanottavaa niin olen mieluummin hiljaa. Blogit on monille se piristyksen lähde!

Pyysi kyllä anteeksi, joten jospa asia on nyt käsitelty ja jää tähän eikä ketään enää häiritä ilkeillä kommenteilla anonyymisti.

Kiitos osanotoista

Vierailija
8/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kommentoinut jonkun lapsen vaatteita hiukan väärän kokoisiksi ja sisustuksen puupanelointia saunamaiseksi.

oli. En minäkään niiden jälkeen kehtaisi enää ikinä naamaani näyttää.

Nuo blogit, joihin oli ilkeilty, ovat minusta jotenkin... feikkejä, kopioitiin jarnaa ja muita kärkinimiä jne, ymmärrän, että voi ottaa pattiin. Ei silti pitäisi mennä ilkeilemään, omassa mielessään voi olla mitä mieltä haluaa.

Vierailija
9/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tämän voi tulkita muuten kuin, että ON pyytänyt anteeksi? :)

"Katja1. joulukuuta 2012 10.00

Uskomaton homma tuo ano :(( Voimia, onneksi tajusi pyytää anteeksi(?)!

Todella surullisia asioita, otan sydämestäni osaa :'(

Vastaa

Vastaukset

titti1. joulukuuta 2012 12.01

No on kyllä minustakin, en voi ymmärtää että kukaan tekee tälläistä. Itse en kykenis moiseen. Jos joku suututtaa, niin sanon sen nimimerkilläni rehellisesti, tai jos en jostain pidä. Jos on pahaa sanottavaa niin olen mieluummin hiljaa. Blogit on monille se piristyksen lähde!

Pyysi kyllä anteeksi, joten jospa asia on nyt käsitelty ja jää tähän eikä ketään enää häiritä ilkeillä kommenteilla anonyymisti.

Kiitos osanotoista

Okei, en ollut tainnut lukea kommentteja kunnolla

Vierailija
10/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäjä muka maan nuori?? Luvasta päätellen vanhemman näköinen kuin jarna.

Vierailija
11/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä Jarnan blogi kuulunut mihinkään kärkikastiin. Ennemminkin oli sellainen WT-blogi, jota kävi lukemassa ihmiset, jotka halus saada päivän naurut.

Vierailija
12/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUVASTA päätellen :)

Vierailija
13/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUVASTA päätellen :)

Tarkoitin sitä toista, nuorempaa. Joka meni ihan tolaltaan, kun ilkeilijän henkilöys paljastui.

En puolustele tai hyväksy siis, vaikka jollain tasolla ymmärrän jarnan motiiveja.

Vierailija
14/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnan motiiveja voi ymmärtää? Muulla kuin sillä että nimettömänä ilkeily on kivaa? Kyllä minäkin ilkeilen täällä nimettömänä takaisin nimettömille ilkeilijöille, mutta ikinä ei tulisi mieleenkään mennä kenenkään blogiin laukomaan törkeyksiä.

Vierailija
15/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä Jarnan blogi kuulunut mihinkään kärkikastiin. Ennemminkin oli sellainen WT-blogi, jota kävi lukemassa ihmiset, jotka halus saada päivän naurut.

Jos nyt ei ajatella onko joku jonkun mielestä suosittu, vaan ihan tilastoja, rekisteröityneitä lukijoita ja kokonaiskävijämäärää. Yli miljoonaa kävijää muutamassa vuodessa ei ole kovin monella vastaavalla bloggaajalla.

Pidätkö itseäsi jotenkin parempana ihmisenä, etkö huomaa, että haukut ilkeämmin, kuin ko blogisti anonyyminä kenenkään blogissa.

Vierailija
16/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnan motiiveja voi ymmärtää? Muulla kuin sillä että nimettömänä ilkeily on kivaa? Kyllä minäkin ilkeilen täällä nimettömänä takaisin nimettömille ilkeilijöille, mutta ikinä ei tulisi mieleenkään mennä kenenkään blogiin laukomaan törkeyksiä.

Ymmärtäminen ja hyväksyminen eivät ole synonyymeja, eli eivät tarkoita samaa...

Ja kyllä, voin ymmärtää, että jos vuosi tolkulla tulee keskustelupalstoilla kuraa niskaan, niin voi tulla kovinkin paha mieli, jota purkaa eteenpäin.

Vierailija
17/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä on Jarnan kannalta nolointa lienee se, että ensin kuulemma kehui omalla nimellään blogiin ja sitten aika pian perään (??) anonyyminä suolsi tuollaisia loukkaavia viestejä. Että samasta naisesta irtos samalle bloginpitäjälle kaks ääripää viestiä. Outoa.Outoa. Miksi?

Vierailija
18/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä on Jarnan kannalta nolointa lienee se, että ensin kuulemma kehui omalla nimellään blogiin ja sitten aika pian perään (??) anonyyminä suolsi tuollaisia loukkaavia viestejä. Että samasta naisesta irtos samalle bloginpitäjälle kaks ääripää viestiä. Outoa.Outoa. Miksi?

Veikkaan, että jonkunlainen uupumus, böönautti ehkä iski, ilkeät kommentit olivat usein yön pimeinä tunteina kirjoitettu.

Vierailija
19/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei ajatella onko joku jonkun mielestä suosittu, vaan ihan tilastoja, rekisteröityneitä lukijoita ja kokonaiskävijämäärää. Yli miljoonaa kävijää muutamassa vuodessa ei ole kovin monella vastaavalla bloggaajalla.

Pidätkö itseäsi jotenkin parempana ihmisenä, etkö huomaa, että haukut ilkeämmin, kuin ko blogisti anonyyminä kenenkään blogissa.

Pipsallakin on monen monta lukijaa, vaikkei kaikki todellakaan käy hänen blogissaan siksi, että pitäisivät siitä.

Vierailija
20/117 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mennä eräitäkin blogeja kiinni, jos paljastuis, mitä bloggaajat anonyymeinä keskustelupalstoilla päästelevät...

En siis puolustele jarnaa, sanonpahan vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän