Onko muita, joiden mies ei halua vaimolleen posliinia?
Mitä miehesi on sanonut syyksi?
Mun mies sanoi, että posliini mun ikäisellä (43 v.) on naurettavan näköinen. Tykkää kyllä, kun siistin huulet paljaiksi mutta kummulle haluaa normaalin pehkon.
Kommentit (3)
Olen 25v ja minulla on ihosairaus, joka pahenee sheivaamisen myötä aiheuttaen kipua ja monesti lääkärikeikka tulee. Hän tykkää, että vaimo on terve ja voi hyvin.
on kai niin vanhakantainen että se tuntuu liian oudolta, ja varmaan tulee joku pedofiilipervoilu mieleen. Kerran yllärinä ajelin n. 10 vuotta sitten, oli aika järkyttynyt, ei oikein ollut sellainen vastaanotto kuin olin kuvitellut :) Mies on itsekin hyvin karvainen joka puolelta, mun puolesta vois selkäpuolelta ajella karvat, mutta rintakarvoja en antaisi ajella, alapään karvoista puhumattakaan.
meillä on aina vääntöä karvoituksesta.Mies haluaisi luomupehkon,tietysti bikinirajat voisi olla siistitty, mutta muuten täyspitkänä. No minä en voi kuvitellakaan enää luomumajavaa kun olen tottunut tähän ralliversioon, mutta ollaan tehty sitten kompromissi: Alhaalta saa olla kynitty mutta ylhäällä pitää olla melko tuuhea kolmio. Mistäni ei kiihota poslari, etsii aina filmeistäkin niitä joilla karvat.Ja ikää meillä yli 45.