Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi,kikka on kuollut=(

Vierailija
06.12.2005 |

Siinä meni muuten ihana esiintyjä.Ei ehkä parhaita laulajia mutta niin ihana esiintyjä että.

tuli ihan surku mieli kun luin uutisen.Ja uutispimennossa olen ollut viikonlopun ja eilisen=(

Voimia kikan perheelle=)♥

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauha hänen muistolleen ja voimia lapselle ja miehelle, sisko-katille ja muulle perheelle :(

Vierailija
2/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin niin epätodellinen olo tuosta kuolemasta.... oli niin nuorikin! =( harmi että hänen loppuelämänsä meni hieman penkin alle, eikä oikeen kukaan enää kannustanut.... =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä palsta

Vierailija
4/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.9

Vierailija
5/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen uutisoitiin, että olisi kuollut eilen aamupäivällä. Tosin itse kuulin asiasta jo aamulla... että olisi tapahtunut jo viikonloppuna

epävirallinen tieto sydänkohtauksesta oli tod.näk. oikeammin itsemurha...

Vierailija
6/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti osaisikaan laulaa. Ei minun mielestäni megatähti Madonnakaan nyt mikään erityisen HYVÄ laulaja ole, mutta viihdyttäjänä ihan omaa luokkaansa.

Ja vaikka olisit mitä mieltä, on todella halventavaa kutsua kuollutta ihmistä vitsiksi tai pelleksi.

Vierailija
7/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei tuo laulaa oikein osaakaan. Traagista kuitenkin aina tälläinen.

Vierailija
8/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

surettaa lapsen ja perheen puolesta. kikan " tuttuja" kuuluu miehen sukuun, vaikka itse en tunne häntä, joten surettaa. aina on kamalaa kun nuorehko ihminen häviää taistelun masennusta vastaan. Älkää kirjoittako please mitään törkeyksiä!

Vierailija
9/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pahoillani, lapsesta asti kuunnellut Kikan musiikkia, käynyt keikoilla ym );

Vierailija
10/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi uutinen tosi paljon. Herätin siskon yöllä ja kerroin sillekkin. Tää kuitenkin oli niitä teinivuosien suosikkeja. Ja aivan ihana ja kaunis nainen. Loistava esiintyjä ja osasi olla myös seksikäs ja luonnollinen. Paljon voimia perheelle ja läheisille!

Vierailija
12/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun kävi näin, ehkä keho ei vaan enää jaksanu. Olihan hänellä lääke-ja alkoholiongelmia pitkän aikaa, mutta mun mielestä se pääsi niistä eroon jo jokunen vuosi sitten. Harmittaa myös kouluikäisen tytön puolesta jäädä ilman äitiä:(

Vierailija
13/13 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikka oli legentaarinen ja erilainen esiintyjä, kukapa ei häntä muistaisi.

Perheelle voimia surussa!

Lepää rauhassa Kikka, liian nuorena nukuit pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi