Auttakaa! Voiko flirttailu vieraiden miesten kanssa johtaa helposti ongelmiin parisuhteessa?
Kaipaisin mielipiteitä tilanteeseeni...
Olen onnellisesti naimisissa, rakastan miestäni ja hän minua, meillä on yhteinen ihana lapsi. En todellakaan halua vaarantaa yhteistä elämäämme. Tähän asti en ole paljon edes kiinnittänyt huomiota vieraisiin miehiin, oma kun on ollut ihan tarpeeksi hyvä. Ja on vieläkin, mutta... Suhteemme on tietysti arkipäiväistynyt vuosien kuluessa, ja nyt ihan kuin varkain olen alkanut kaivata taas sellaista säpinää mitä oli alussa, olen alkanut haaveilla romanttisista kohtaamisista toisten miesten kanssa ihan kuin joskus teinityttönä. Huomaan tahtomattani tarkkailevan koko ajan ympäristöäni, komea mies vaikkapa leikkipuistossa tai kassajonossa saa sydämeni pamppailemaan ja olo on kuin viisitoistavuotiaalla tyttösellä, ja kun pääsen jonkun kanssa juttusille, tunnen flirttailevani kuin tosiaan joku viisitoistavee. Tuttujen miehien perään en haikaile, vaan tuntemattomien...
Tämä tuntuu tosi typerältä ja näyttää kirjoitettuna vielä typerämmältä, mutta ehkä joku tajuaa fiilikseni. Kannattaisiko mun nyt vaan koittaa päästä eroon noista ajatuksista ja koittaa etsiä romantiikkaa ja jännitystä omasta miehestäni ja parisuhteestamme? Vai voiko tuollainen viaton flirtti ja haaveilu jatkua, ilman että se alkaa vaikuttaa haittaavasti? Eteneekö noin pieni helposti suuremmaksi?