Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa huoneissa 3-> lapsiset perheet lomailette Etelän kohteissa?

Vierailija
08.01.2013 |

Emme ole käyneet koskaan Etelän lomakohteissa lasten kanssa ja nyt alkaisi ajoitus olla kohdallaan kun lapset ovat jo vähän isompia. Mutta nopean nettiselailun jälkeen huomaan, että tälläiselle porukalle pitää ottaa kaksi huonetta. Se on taas tyhmä järjestely kun kumpaankin huoneeseen pitää mennä yksi aikuinen. Eli istumme iltaa sitten yksin huoneissamme kun lapset ovat menneet nukkumaan. Ellei hotelleissa ole saatavilla vierekkäisiä huoneita väliovilla, mikä on muuten aivan loistava ratkaisu lapsiperheille.

Tuota ei kuitenkaan mainita missään. Näyttää toisaalta joka tapauksessa siltä, että matkalle tulee tällä porukalla ihan järkyttävästi hintaa kun mietimme All Inclusive -vaihtoehtoa. Huoneisto toisaalta olisi kivempi, mutta sitten ei ole tuota AI-vaihtoehtoa.

Kaipaisin kokemuksia miten olette asuneet hotelleissa tai huoneistoissa lasten kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmella varapatjalla. Päämakkarissa oli iso parisänky ja toisessa tilassa 3 sänkyä. Hyvin oli tilaa kaikilla. Mä olen niin sekopäinen, että en todellakaan uskaltaisi ottaa eri huonetta lapsille ulkomaille. Lapsia ei uskaltaisi jättää sinne yksin ja mikä loma se sellainen on, jos ei miehensä vieressä saa nukkua.

Vierailija
2/4 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI:lla. Vanhemmat eri huoneissa, isä poikien, minä tyttöjen kanssa. Ihan pystyttiin olemaan toisistamme erossa viikon verran öisin. Myöhään oltiin koko perhe ulkona/iltaa istumassa ja mentiin yhtä aikaa nukkumaan. Meillä on vanhimmat lapset sen ikäisiä että voivat hetken vahtia pienten unta että päästiin joskus käymään kahdestaan vaikka kuutamoa katsomassa rannalla. AI:lla matkamme maksoi jotain 5000 euroa Kyprokselle. Mutta s eoli toisaalta todellista lomaa, myös ruoanlaiton ja ruokapaikan etsimisen suhteen. Ja lapset sai syödä jäätelöä ilman mitään rajoituksia ja juomia aina kun janottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jääkaappi missä säilyttää juomia ja voi jotain välipalaakin tekasta.

Me otetaan tosi harvoin all inclusive ihan sen takia, kun halutaan tutustua paikallisiin ruokiin, ravintoloihin jne. Mua tylsistyttäisi tosissaan syödä aamupalasta lähtien samassa ravintolassa. Vaikka voihan siitäkin poiketa ja jättää jo maksamansa ateria väliin ja mennä jonnekin ravintolaan syömään, mutta mä olen sen verran pihi, että jos jostain maksan, niin aion myös käyttää sen.

Vierailija
4/4 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kerralla oli kaksio. olkkarissa nukkui kaksi lasta varasängyissä ja yksi lapsi makkarissa vanhempien kanssa. ei ongelmaa. All inclusive, egypti Aquamarine Finnmatkoilla.

edellisellä kerralla varattiin Finnmatkoilta kaksi väliovellista yksiötä. lapset oli toisessa, vanhemmat toisessa huoneessa, välissä siis ovi. ei ongelmaa siinäkään. Tunisia, FInnmatkat. en muista hotellia

jos et heti löydä tarpeeksi isoa hotellihuonetta, ota yhteyttä matkatoimistoon. he suosittelevat hotellia, jossa on tarpeeksi isoja huoneita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä