Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhojen muumimukien hinnat julkaistiin - paljon on kokoelmasi arvo

Vierailija
08.01.2013 |

Vihdoinkin on julkaistu hinnasto siitä, miten arvokkaita vanhat muumimukit on. Kävi ilmi, että omassa kaapissani on yksi 370 euron hintainen muki ja kokoelmani yhteisarvo menee johonkin 800-900 euroon.

Tarkistakaa omien mukienne arvot täältä ja kertokaa, paljon kokoelmallanne on hintaa yhteensä:

http://www.iskelma.fi/viihde/omistatko-muumimukeja-katso-taalta-kaikkie…

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa niitä lojuu kymmenkunta, kaikki lahjaksi saatuja enkä muista minkälaisia. Ainoa joka jäänyt mieleen on toi Millennium.

Vierailija
22/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa sanottiin että hinnat perustuu toteutuneisiin kauppoihin, joilla mukeja on hiljattain myyty. Ei ne hinnat paskaa ole vaan tuon verran mukeista voi parhaimmillaan saada jos niitä alkaa myymään ja oikea ostaja osuu kohdalle

Kuka hullu ostaa esim. muumipeikko unelmoi mukin 1111e kun tarrallisen saa 700-800e?

Monia muitakin, kuten roosa sarjakuva, kuka siitä maksaisi yli 500e kun sen saa alle 200e?

Siis ei voi sanoa nuista että nuo ois mukien arvot, koska näin ei ole. Jos yksi muki on myyty tuolla hinnalla ja sata muuta paljon halvemmalla, niin eikö se kerro jo arvosta?

Ja vaikka stockan muki, hyvä jos siitä nyt saa edes 50e, ei sen arvo ole yli satasta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oot kyllä väärässä. Jos noihin hintoihin mukeja on myyty, niin silloin ne on ne arvot.

Jos itse oot myymässä kerrostalohuoneistoasi, niin etkö muka yritä saada siitä maksimihintaa, jonka tiedät siitä olevan mahdollista saada vai yritätkö suosiolla myydä sitä keskihinnalla?

Kyllä hinta määräytyy sen mukaan, mitä joku siitä on valmis maksamaan eikä sen mukaan, mihin hintaan sen halvimmalla saa. Jos minä joskus myyn omat mukini, en tietenkään myy niitä siihen halvimpaan hintaan, mihin hintaan niitä liikkuu, vaan kauppaan mielummin maksimihinnalla ja pidän vaikka pidempään myynnissä, että menevät kaupaksi.

Vierailija
24/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen joulua laittelin pois (varaston hyllylle) ylimääräisiä mukeja ja siinä meni jemmaan myös noita listassa esiintyneitä kuppeja. Vilkaisin tuota listaa ja muistin varassa kävin mukit läpi ja arvoksi "kokoelmalleni" sain 181 euroa. Ihan mukavasti rumista mukeista, joita lähinnä sukulaiset kokevat tarpeelliseksi antaa meille lahjoiksi. ihan jees.

Vierailija
25/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen sitä ihmiset saadaankin hullaantumaan

Vierailija
26/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä taitaa tosiaan osalla kirjoittajia mennä osto ja myynti sekaisin.

Silloin kun porukka ostaa tavaroita yritetään tietenkin saada ostettua se mahdollisimman halvalla eli mahdollisimman paljon alle sen arvon.

Ja tavaran arvohan on aina se, miten paljon joku on siitä valmis maksamaan. Jos joku on siis valmis maksamaan minun wc-paperirullan hylsyistä euron kappale, niin silloin yhden hylsyn arvo minulle on euron. Niin se vaan menee.

Ja jos joku on valmis maksamaan minulle muumimukista 1000 euroa, mitä toisaalla myydään 800 eurolla, ei se minua haittaa, koska silloin mukini arvo on tonnin.

Vierailija
27/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myin kesällä huutiksessa keltaisen muumimammamukin, arvo tuon mukaan 180e, ja 75e sain. Tuossa ei ollut (en ainakaan huomannut?) mukana -90-luvun lastenastiastoja, mikäköhän niiden arvo on..?

Vierailija
28/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku selittää, miten nuo muumikupit voi olla noin arvokkaita? Ne kun ei ole minun mielestäni edes erityisen kauniita.

Vierailija
29/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1176e ja tos ei oo eres kaikkia mukeja.

Vierailija
30/30 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs niitten tehdas on? "vink vink"