HITTO!!! Mies ei ole vieläkään tullu pikkujouluista kotia!!!
Kyllä ottaa päähän! Vein hänet tänään firman pikkujouluun kuuden maissa ja sanoi ettei ole myöhään. Ei nyt sen kummemmin aikataulusta puhuttu, mutta kello on jo puoli yksi!!
Olen tässä puoli kuolleena yrittänyt jaksaa valvoa siihen saakka kun tulee ja soittanutkin pari kertaa, mutta ei vastaa puhelimeen!!
Jos ei ole tullut yhteen mennessä, en taatusti puhu sille huomenna yhtään mitään!! Helevetti, lupaukset on pidettävä!!
Kommentit (7)
Sanoi sen takia, kun luuli ettei siellä ole hauskaa, mut sielläpä onkin sitten ollut hauskaa eikä ole ollut kiire takaisin. Jos ovat jossain tanssipaikassa, niin eihän sitä puhelimen hälytystä edes kuule ja jos on tosissaan hauskaa niin ei sitä puhelintakaan tule koko aikaa tuijotettua, et onkohan joku soitellut.. Tiedäthän sen varmasti itsekin. Anna ukon pitää hauskaa!! Ja ota iloisin mielin takaisin kotiin kun tulee äläkä käy napisemaan!!!!!!!!!!!!!!!
Tein niin viime kesänä kaverin synttäreillä. Ja pikkusen suututti ko ukko oli ko perseelle ammuttu karhu. Olin ensimmäistä kertaa juhlimassa puoleen toista vuoteen. Eli poika oli syntynyt edellisenä syksynä enkä kertaakaan ollut missään ollut. Eli jos mies käy vielä harvakseltaan juhlimassa niin olet kyllä hiljaa. Sanot että odottelit mutta älä nyt noin kovaa meteliä tästä nosta.
miehes on täällä mun kanssa.. ja meil on kivaa.. ;) kyl se ennen aamua tulee kotiin, ennenku mun oma mies tulee.. ;)
kai se ole KIMMO joka ei ole palannut??
Eihän nyt vielä niin myöhäkään ole. Tänä yönä on varmaan vaikee saada taksikin, kun porukat juhlii.
Jos hän sanoo tulevansa ajoissa niin ajattelen että joskus yhden ja kahden välillä hän ehkä saattaisi tulla. Puoliltaöin ilta on vielä aika nuori...
ei kännissä varsinkaan tajua. pitäis olla ihan just tasan määrätty kotiintuloaika.