Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen tansseista - tiedättekö, jos ei ole paria?

Vierailija
08.01.2013 |

Tyttäreni ilmoittautui alustavasti ensi vuoden vanhojen tansseihin. Aiemmin arveli, ettei mene, koska hänellä ei ole paria ja että kukaan ei häntä varmaan huolisi. Luokan muut tytöt on jo keskenään sopineet, kuka kysyy ketäkin luokan pojista. Haluaisi kuitenkin osallistua tähän ainutkertaiseen tapahtumaan. Tyttöä jännittää jo nyt, miten noloa on, jos hän ei voikaan osallistua. Tyttö on hiljainen ja ujo ja jännittää poikia, muutamat kun kiusasivat ja rääkkäsivät yläkoulussa niin että opo jo ehdotti meille koulun vaihtoa. Tyttö on kyllä minustä oikein sievä, mutta hän ei itse tajua sitä. Te, joilla on lapsukaiset osallistuneet siihen, voiko kurssille mennä vaikka ei ole ennestään paria tiedossa? Entä jos pareja ei riitä, lempataanko ulos? Pidetäänkö tyhmänä, jos ei kysy paria heti eka vuonna, onko paha moka?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia mulla kanssa kaikki. Tytöt tosiaankin varaa tanssipareja hyvissä ajoin, poikanikin kysyttiin jo viime kesänä.

Vierailija
42/46 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyttöjähän voi olla kuitenkin enemmän ja voi olla myös tyttötyttöpari, vai voiko? Miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2013 klo 15:54"]

Onneksi minulla on vain poikia, ja heillä kaverityttöjä, niin tuokin asia järjestyi kunnialla. Ja sata kertaa halvemmalla.

Hirveä sääli noita parittomia kohtaan!

[/quote]Minunki poika varattiin hyvissä ajoin.

Vierailija
44/46 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa melkoiset karjamarkkinat, jos tytöt jakavat keskenään pojat.

Vierailija
45/46 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa melkoiset karjamarkkinat, jos tytöt jakavat keskenään pojat.

Vierailija
46/46 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojat ei riittänyt niin sitten pyydettiin henkilökunnasta nuoret miehet tai tyttö sai pyytää ei omassa koulussa olevaa tuttua poikaa. Jotku myös ottivat parikseen sitten abeja tai lukion ykkösiä. Naapurikoulussa tuotiin armeijapoikia paikalle. Kaikille saadaan pari. Tytöt saivat tanssia keskenään jos niin halusivat.