Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullisen paljon " huonoja" miehiä=(

Vierailija
06.12.2005 |

Tosi paljon tullut eteen täällä av-palstalla aivan kamalia juttuja, miten miehet kohtelevat puolisoitaan. Millon petetään, milloin hakataan, puhutaan törkeyksiä, puolisoita/vaimoja ei arvosteta ja kunnioiteta pätkääkään. Minun täytyy nyt ihan hattua nostaa, niille jotka vaan hammasta purren yrittävät kaikesta huolimatta vielä pelastaa suhdetta, mutta myös niille, jotka ovat huonosta suhteesta uskaltaneet lähteä.

Mikä ihme saa miehet käyttäytymään näin? Toisaalta tunnen parinkunnan, joka on toistensa kimpussa kuin rakkikoirat; sanovat toisilleen tosi rumasti yms. (en ikinä ite raatsisi sanoa miehelleni rumasti, vaan eipä se sitä ole ansainnutkaan) Eli mahtaako molemmissa olla vikaa, vai onko jotkut miehet vaan " super mulkkuja" ??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mieheni käynyt minuun raskausaikanani jo kolmesti kiinni, välittämättä että mahassani asustaa hänen jälkeläisensä. Pettämisiäkin on ollut. Ja silti olisin valmis tekemään kaikkeni suhteen eteen, en ole ikinä tehnyt miehelleni pahaa enkä käyttäytymiselläni tms omasta mielestäni aiheuttanut syytä hänen teoilleen. Vaikka hölmöhän minä olen kun sellaista supermulkkua olisin vielä valmis katselemaan.. tosin mies taas tänään ilmotti että se on ohi, huomenna se taas anelee anteeksiantoa ja mahdollisuutta ja minä hölmö jonkin aikaa sen ruikutuksi kuunneltuani annan taas se´n mahdollisuuden.

Vierailija
2/2 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on , huonoja miehiä on niin paljon sekä varattuja että vapaita..varatuissa se ongelma on että ne ei ikinä tai harvoin myöntävät virheensä. Mutta ovat ihania vieraille ja haluavat pitää vaimonsa. Tilaisuudet käytetään hyväksi täysillä...joskus ihmettelen työkavereitani jotka ovat naimisissa ja pettävät ..ja väittävät rakastavansa naisiaan ... JA MINÄ EN OLE Se KOHDE!!(siis toinen nainen)niin kyllä se näköjään kiinnostaa..........................

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan