mua panettaa ja ajattelen seksiä koko ajan? muita
Toimin asiantuntijatehtävissä ja olen yli kolmekymppinen nainen. Onko muilla samoja ongelmia?
Kommentit (54)
Puhu asiasta terveyskeskuslääkärillesi. Tuon voi hoitaa yleensä lääkkeillä
Aloin miettiä, että menisin kertomaan jollekin mieslääkärille kuinka minua panettaa jatkuvasti, itseasiassa nytkin kun kerron sitä hänelle. Sitten lääkäri tulisi ja ottaisi minut oikein kunnolla työpöytänsä päällä.
Käyn päivisin syömässä paikassa, jossa on paljon nuoria miehiä syömässä ja en tiedä onko rima laskettu nyt tosi alas vai mitä, mutta tuntuu, että sielläkin on enimmäkseen niin kovin himoittavia nuoria miehiä... varmaan joskus vielä nappaan sieltä jonkun mukaani :))
Olin aiemmin töissä tämmöisessä paikassa ja ne ihanat nuoret miehet olivat mun asiakkaita, arvaa himottiko. :D
Oikeasti useamman kerran mietin jo että pakko lähteä aiemmin kotiin, kun ei työnteosta vaan ollut tulla mitään siltä panetukselta. Etenkin just ovulaation aikaan ja ennen menkkoja. Muulloin oli sit semmoinen pieni kestopanetus päällä, jonka pystyi kuitenkin hillitsemään niin, että saattoi keskittyä töihinkin.
Tällä hetkellä ongelmana on se, että suuret himoni kohdistuvat tasan yhteen mieheen. Joka ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Muut kyllä vonkaavat, vaan kun en halua heiltä, tältä yhdeltä vaan, jota en saa. :(
Mulla tää panetus on ihan selvästi lisääntynyt tässä kolmekymppisenä. Joskus 20-vuotiaana olin todella epäseksuaalinen, mieli teki ehkä kerran kuussa jos sitäkään, nykyään ajattelen seksiä melkein koko ajan kuin joku teinipoika. Alan jotenkin ymmärtää, mihin puuma-ilmiö perustuu ;)
Ollaan oltu yksissä yli 40 v ja seksi ei kiinnosta enää?
Toimin asiantuntijatehtävissä ja olen yli kolmekymppinen nainen. Onko muilla samoja ongelmia?
Mä olen 50v mies. Panettaa aina. Hetkittäin mulla on ollut suhteita joissa saa seksiä tarpeeksi. Nyt on menossa vaihe jossa olen jatkuvassa puutteessa.
:D Tämä on hyvä aihe ja allekirjoitan tunteen. Miestä kuin miestä melkein katsoo sillä silmällä ja olen jo alkanut pohtimaan että se näkyy mun naamastakin. Ei sillä omakin on, mutta joskus olisi kiva saada ja antaa hoitoa tuntemattomalle.
:D Tämä on hyvä aihe ja allekirjoitan tunteen. Miestä kuin miestä melkein katsoo sillä silmällä ja olen jo alkanut pohtimaan että se näkyy mun naamastakin. Ei sillä omakin on, mutta joskus olisi kiva saada ja antaa hoitoa tuntemattomalle.
Täällä myös yksi. Saan kyllä säännöllistä seksiä, mutta vuoroviikkoäitinä vain joka toinen viikko. Sen viikon aikana sitten saan niin paljon kuin haluan.
Ei minua nuorempana panettanut näin.
Ikää 45 v
[quote author="Vierailija" time="08.01.2013 klo 11:54"]
[/quote]
Oletko minä? ; )
tule pälkäneelle niin pannaan jatkuvasti kellon ympäri,mulla on sama juttu en muuta tekisikään kuin nussisin. t: Esa
Tuttu tunne! Häiritsee välillä kohtalaisen paljon muita ajatuksia kun päällimmäisenä tunteena koko ajan himo, seksi ja sitä rataa :D Miehelleni sanoinkin että on ollut kovin paljon mukana minun päiväunelmissani ;).
Mulla menee vähän kausittain mutta yleisesti ottaen olisin hyvin aktiivinen asian suhteen, aina vaan ei saa niin paljoa kuin tahtoisi... Toki hyvistä syistä johtuen mutta ei se silti ole mukavaa. Turhauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen neljäkymppinen mies ja sama vaiva, voitais tavata? Missä asut?
Niin mikä tuossa on se ongelma? Normielämää meille miehille.
Sinkkunaine, 50vee ja tekee seksiä mieli koko ajan.Seksiseuraa löytyisi, pillunvonkaajia ja kertapanoja, mutta kun ei kiinnosta - haluaisin vakituisen parisuhteen, en panosuhdetta.Oman ikäiset miehet saatikka vanhemmat ei kiinnosta, koska ovat niin ukkoutuneita sekä fyysisesti että ajatusmaailmassa......taidan muuttaa nunnaluostarin :)
EI olis uskonu että asiantuntijateghtävissä olevaa kolmikymppistä naista voi panettaa....hohhoijjaa
Vierailija kirjoitti:
EI olis uskonu että asiantuntijateghtävissä olevaa kolmikymppistä naista voi panettaa....hohhoijjaa
No, siitä on jo viisi vuotta, ehkä panetus loppui jo?
Kyllähän se yksinäiseen miehen karussa elämässä se naisen kaipuuus ja kainalo kieltämättä houkuttelee.
up