Vierailija

Toimin asiantuntijatehtävissä ja olen yli kolmekymppinen nainen. Onko muilla samoja ongelmia?

Sivut

Kommentit (45)

Olen ollut eron jälkeen selibaatissa jo 7 vuotta, ja ajattelin että olen jo koko seksin unohtanut, enkä sitä vuosiin kaivannut, mutta nyt on jostain syystä iskenyt päälle ihan kauhea jatkuva panetus ja seksifantasioiden pakonomainen pyörittely. Häiritsee jo työntekoakin kun ajatuksen keskeyttää jatkuvasti jotkut seksuaaliset fantasiat. Ja lähes jokainen mies kaupassakin näyttää himottavan hyvältä.

Taitaa olla että alkais meikäläisen olla aika hankkiutua sinkkuudesta eroon ;-)

Vähän tosin liiottelin, kyllä mä työn imuakin koen, mutta sitten jos en niin...Tai jos satun jotain muuta ajattelemaan kuin työtäni niin se on seksi.. ja siihen liittyvät asiat :)

ap

Lainaus:

Toimin asiantuntijatehtävissä ja olen yli kolmekymppinen nainen. Onko muilla samoja ongelmia?

Voi kyllä! Tää alkaa kohta kääntyä ongelmaksi, etenkin kun miehellä on aika heikko libido..

Lainaus:

sulla on vaan ovulaatio. Nuo oireet menee alle viikossa ohi.

sanotaanko että menkkojen aikana ja muutama pv. niiden ympärillä ei tunnu tältä :)

ap

täällä yks kohtalotoveri. Ikää 33v ovulaatio ja päivä ennen menkkoja on pahimpia.

Vaihdoin kyllä juuri seurustelukumppania joka on niin kiihoittava, että pöksyt kastuu pelkästä suutelusta... koko ajan housut märkänä... Muutenkin seksi mielessä päivittäin...

Minulla oli melkein vuoden verran karmea panetus päällä joka päivä. Oma nainen on vielä sellainen ettei hän halua kuin korkeintaan 2-3 kertaa vko. Tuntui välillä lähes kidutukselta, kun teki mieli panna kunnolla ja oma nainen ei kiinnostunut.

Alkoi vieraat naiset kiinnostamaan ihan liikaa, mutta jotenkin selvisin ilman hairahduksia. Nyt on normaalimpi olo. Se tekee parisuhteessa elämisestä helpompaa.

miehet ihmeessä naisellenne jotain muuta ehkäisymenetelmää, jos kerran selvästi näkee, että pillerit vie halut mennessään. Ei tarvitsisi kenenkään kärvistellä.

Itselläni aiemmin tämä jatkuva himo ajoittui juurikin sinne oviksen tienoille ja sitten vähän ennen kuukautisten alkua, mutta nykyisin sitten halut ja panetus on päällä koko_hiton_ajan.

Käyn päivisin syömässä paikassa, jossa on paljon nuoria miehiä syömässä ja en tiedä onko rima laskettu nyt tosi alas vai mitä, mutta tuntuu, että sielläkin on enimmäkseen niin kovin himoittavia nuoria miehiä... varmaan joskus vielä nappaan sieltä jonkun mukaani :))

Ja ap:n tapaan olen myös arvostetussa työssä ja korkeasti koulutettu..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat