Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liikutusketju! milloin oot ollut tippa linssissä? saa olla ihan pöhkökin juttu.

Vierailija
06.12.2005 |

mun juttu ainakin on aika juustonen. olin juuri kotiutunut esikoisen kanssa laitokselta ja makoilin sängyllä katsellen nukkuvaa vauvaa. miehelle oli minun sairaalassa ollessa tullut cdon.comista pari kasarihittikokoelmaa (sic! ja mun mies kuuntelee " oikeesti" lähinnä norskimetallia), joita kuuntelin taustalla. no, eikö siellä ollut mukana myös the banglesin " eternal flame" .. en ole pitänyt ko. biisiä ennen juuri minään, mutta siinä hetkellä kun uuvahtaneena ihmettelin uutta ihmistä ja jotenkin hoksasin sen biisin sanat..! ou nou! ja kauhee itku-nyyhky-kohtaus. ..joka muuten toistui kun kerroin myöhemmin tapauksesta ystävälleni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ilot ja surut saa helposti kyynelehtimään. Viimeksi tirahti tuosta viestistä nro 14, sitä ennen kun surffailin päiväkoteja, pitäisi alkaa omalle " vauvalle" katsella päiväkotia (siis sinänsä päiväkodit ei herätä suuria tunteita, mutta esittelyssä oli jotain " haluamme tarjota kaikille hippiäisille syliä ja lämpöä" ja vieressä olevassa kuvassa oli n. 1-vuotias kurkkimassa jonkinlaisen taaperokärryn takaa ja oli niin suloisen näköinen). Mies kyynelehtii myös helposti, saa nähdä tuleeko meidän lapsesta super-empaatti. ;)

Vierailija
22/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kun 28:lla. Kun katselin netistä päiväkotein sivuja, ja mietin kuinka pikkuiseni menee sinne, niin itkukshan se meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin juttua siitä pikkuisesta pojasta, joka oli selvinnyt tsunamista ja tämän isä löysi pojan parin päivän etsimisen jälkeen. Äitinsä pikkuinen menetti:-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme