Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liikutusketju! milloin oot ollut tippa linssissä? saa olla ihan pöhkökin juttu.

Vierailija
06.12.2005 |

mun juttu ainakin on aika juustonen. olin juuri kotiutunut esikoisen kanssa laitokselta ja makoilin sängyllä katsellen nukkuvaa vauvaa. miehelle oli minun sairaalassa ollessa tullut cdon.comista pari kasarihittikokoelmaa (sic! ja mun mies kuuntelee " oikeesti" lähinnä norskimetallia), joita kuuntelin taustalla. no, eikö siellä ollut mukana myös the banglesin " eternal flame" .. en ole pitänyt ko. biisiä ennen juuri minään, mutta siinä hetkellä kun uuvahtaneena ihmettelin uutta ihmistä ja jotenkin hoksasin sen biisin sanat..! ou nou! ja kauhee itku-nyyhky-kohtaus. ..joka muuten toistui kun kerroin myöhemmin tapauksesta ystävälleni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä ei ole. Ajattelin kysyä jos vanhempani kävisivät ostamassa jonkun lahjan. Heillä on aina vähän liikaakin lahjoja lapsillemme ja voisivat hyvin antaa sen sijaan lahjan jollekin lapselle tuonne lastenkotiin. Ja taas alkaa tulla tippa linssiin...

Vierailija
2/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään liikutuin katsoessani kakkosen sotadokumenttia Laatokan taistelusta. Samaan aikaan radiosta kuului se " oi kallis Suomenmaa" -laulu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiomaisen itsemurhan vuoksi... Itkin ystäväni tuskan vuoksi.

Vierailija
4/23 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittä kun 8v poikani tulee halaamaan ja sanoo rakastavansa...

Joskus iltaisin kun käyn katsastamassa nukkuvat lapseni, tulee kyynel silmään. Olen niin kiitollinen, että minulle on nuo lapset suotu!

Vierailija
5/23 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kamalaa sen täytyy sitten olla kun oma äitini kuolee (joka on 62 vuotias ja todella, todella läheinen minulle). Snif. Piti siinä yleisellä paikalla sitten kovettaa itsensä jotenkin...

Vierailija
6/23 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöimmästä päästä taitaa olla,kun porukkaa tippui BB:stä,etenkin Lintsin lähteminen,Kun Tiina pääsi vihdoin halimaan poikaystäväänsä,Pertun voitto ja kun tajusin,että siihenhän se koko ohjelma loppui! Jessus,tätä elämää =)

Vierailija
7/23 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos joku on kuollut liian nuorena. Ja aina kun joku lapsi on kuollut, tai nuori turhaan liikenneonnettomuudessa. Thaimaan katastrofin jälkeen itkin monta päivää. Itken Afrikan nälkäisiä lapsia. Maanjäristyksen uhreja. Beslanin hirmutöitä. Saddam Husseinin ihmetekoja.

Itkin, kun kuulin ystäväni raskaudesta.

Kun kuulin ystäväni keskenmenosta.

Kun näin vastasyntyneen poikani isän sylissä imemässä glukoosia. Se on elämäni paras hetki nyt ja aina.

Valitettavasti itken myös kun tv-sarjoissa pitkän jahkailun jälkeen pussataan.

Mutta enää en itke kun Ruoke ja Ritke pussaa.

Vierailija
8/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmaksi meni vielä kun samainen poika sai ensimmäisen joululahjan ever. Jouduin jemmailemaan kyyneleitäni muulta perheeltä:)

Vierailija
9/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein koko päivän vähän väliä..ei erityistä syytä..herkässä on!

-rv33

Vierailija
10/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi yritys. olin ihan itkuissani kun uusi miesystävä sanoi haluavansa pitää huolta minusta ja lapsestani nyt ja aina. siis onnellinen liikutus. Parempaa miestä saa hakea. Olemme uusio perhe..... ja kyllä lapsellani on isä joka pitäää huolen lapsestaan !!!!!! mutta ehkä joku ymmärtää ajatuksen : ))

Vierailija
11/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joulukuusta jossa on (tai siis tulee olemaan torstaista alkaen) pieniä lappuja joissa lukee esim. poika 9v. (naisella oli mallikappale mukana). Kuusesta voi kuka tahansa käydä ottamassa tällaisen lapun ja käydä ostamassa joululahjan esim. tälle 9-vuotiaalle pojalle. Kuusen vieressä on valvoja jolle lahjan voi käydä antamassa. Lahjat menevät kaupungin lastenkodin lapsille, jaetaan näiden lappujen perusteella lapsille, joista ainakaan osalle ei kukaan ole muuten antamassa joululahjoja. Tuo on jotenkin niin kaunis ja hyvä ajatus että nyt tätä kirjoittaessanikin meinaa tulla tippa silmään. Liikutusta lisää se että olen kyseisestä kaupungista kotoisin ja itsellänikin on 9-vuotias poika.

Vierailija
12/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä tavallista iltaa. tuli itku ja mies meni vähän hätään :) Onnellisesti kihloissa!

Vierailija
13/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias tyttäreni oli kahdessa esityksessä mukana, esittäen lumikeijuja molemmissa. Hän oli niin suloisen näköinen ja musiikki kerrassaan liikuttavaa. Tarhan täditkin pyyhkivät silmäkulmiaan kun lasten esitykset olivat niin ihania. Oikeasti olen aika ' karski' enkä herkästi hempeile...

Vierailija
14/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. yhteiselämämme saa minut silloin tällöin itkemään väsymyksestä ja tyhmistä sutkautuksista ja epäonnistumisen tunteista--- viimeksi muutama päivä sitten..

Vierailija
15/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään piirtelivät olkkarissa. 6-vuotias isoveli vähätteli omaa työtään sanoen " tää on kyllä ihan surkee" . Pikkusisko sanoi, että " et sinä oo koskaan surkee!" . Veli vastasi siskolle:" Et sinäkään" .

Mieskin hiljeni kuullessaan lasten juttelun. Tuntui ihanalta, ja itketti. Meidän perhe.

Vierailija
16/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poika sai tietää, että isä olikin sankari ja oli pelastanut lapset. Muuten ei mitenkään hääppönen leffa, mutta se kohtaus oli jotenkin liikuttava.

Vierailija
17/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... joulukuusta jossa on (tai siis tulee olemaan torstaista alkaen) pieniä lappuja joissa lukee esim. poika 9v. (naisella oli mallikappale mukana). Kuusesta voi kuka tahansa käydä ottamassa tällaisen lapun ja käydä ostamassa joululahjan esim. tälle 9-vuotiaalle pojalle. Kuusen vieressä on valvoja jolle lahjan voi käydä antamassa. Lahjat menevät kaupungin lastenkodin lapsille, jaetaan näiden lappujen perusteella lapsille, joista ainakaan osalle ei kukaan ole muuten antamassa joululahjoja. Tuo on jotenkin niin kaunis ja hyvä ajatus että nyt tätä kirjoittaessanikin meinaa tulla tippa silmään. Liikutusta lisää se että olen kyseisestä kaupungista kotoisin ja itsellänikin on 9-vuotias poika.

Missä kaupungissa on tällainen?? Miksi esim. Helsingissä ei ole??

Tuollaisia tarvitaan mielestäni enemmän!!

Vierailija
18/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan minäkin itkeä. Ja esim. BB:ssä kun Tiina halasi poikaystäväänsä niin minähän pillitin täällä... ;)

Vierailija
19/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puolesta. Oli niin kaunis ja liikuttava hetki.

Vierailija
20/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotias lapsi on otettu sosiaaliviranomaisten huostaan.

Järkyttävää. Lapselle ei anneta edes mahdollisuutta perusluottamukseen maailmaa kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä