Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Arkimeikkisi?

Vierailija
08.01.2013 |

Minä laitan:

Bb-voide

Silmänympärysvoide (tummentumia peittävä)

Valokynä

Puuteri

Kajalia ylös

Kulmakynää

Taivutus + ripsari

(poskipuna/aurinkopuuteri)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokynä, puuteri, poskipuna, luomiväri, ripsiväri, kulmakynä, huulikiilto.

Vierailija
2/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit jos jaksan niin

bb voide puuteri kulmakynä

jos meikkaan laitan poskipunaa ja kajalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri, peitepuikko/valokyvä jos tarvis, luomiväri, eyeliner, ripsari, huulikiilto.

Vierailija
4/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meikkivoide, tällä hetkellä L'Oreal Lumi Magique

- Valokynä samasta sarjasta

- Aurinkopuuteria varjostuksiksi poskipäiden ja leuan alle (Isadora merkkistä)

- Raikasta pinkkiä poskipunaa poskipäille

- Vaalea luomiväri koko silmäluomelle

- Musta tai tummanruskea geelirajaus silmän ulkonurkkaan

- Tummanharmaa tai ruskea luomivärivarjostus banaanivarjostus-tyyliin

- Ripsiväriä (Max Factor Masterpiece)

- Kulmakynällä kulmakarvojen muotoilu

- Huulimeikiksi joko rajaus + huulivoide tai sitten ihan rajaus + huulipuna.

Vierailija
5/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide YSL

Hieman irtopuuteria ja valopuuteria

Hieman poskipunaa

Ripsari

Huulikiilto

Juhlameikki oikeastaan ihan sama, paitis rajaan silloin silmät ja käytän tummempaa huulipunaa

Vierailija
6/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb-voide, silmänympärysvoide, valokynä ja puuteri. Olen hoitovapaalla, joten ei tarvitse olla edustava.

Vierailija
7/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynä (loreal)

Puuteri (loreal)

Eyeliner (musta,maxfactor)

Luomiväri (vaalea harmaa, loreal)

Ripsiväri (musta, loreal)

Kulmakynä (harmaa, loreal)

Huulikiilto (väritön, lumene)

Juhlameikissä rajaukset leveämmät, myös alhaalla ja piirrän semmoiset kissansilmät. Luomiväriä yleensä tummaa ja vaaleaa harmaata. Huulissa rajaus ja puna.

Vierailija
8/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koko ajan lapsen syntymän jälkeen olen meikannut näin:

Bb-voide, kulmakynä, ripsiväri.

Töihin meikkasin arkenakin vähän enemmän, laitoin kajalia ja poskipunaa yms.

Vierailija
9/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät: pohjustus kahdella erivärisellä peitevoiteella), kolme erisävyistä luomiväriä, ripsiväri

Iho: vihreää peitevoidetta punaisiin kohtiin, meikkivoide ja puuteri tai meikkipuuteri, poskipuna, aurinkopuuteri

Huulet: yleensä ei mitään, joku suht neutraali huulipuna tai kiilto.

Aikaa menee 5-15 minuuttia riippuen siitä, mitä luomivärejä laitan.

Vierailija
10/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 28v. enkä oo koskaan edes omistanu meikkejä! :) Eli aina mennään Naturel, oli arki tai juhla :) Mä en haluu tukkia ihoa pakkelilla, vaan mun iho saa hengittää vapaasti.

Mä en vaan haluu meikata itteeni joksikin mitä en oikeesti ole, luonnollisuus on pop! :)

Vierailija
11/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meikkivoide, tällä hetkellä L'Oreal Lumi Magique - Valokynä samasta sarjasta - Aurinkopuuteria varjostuksiksi poskipäiden ja leuan alle (Isadora merkkistä) - Raikasta pinkkiä poskipunaa poskipäille - Vaalea luomiväri koko silmäluomelle - Musta tai tummanruskea geelirajaus silmän ulkonurkkaan - Tummanharmaa tai ruskea luomivärivarjostus banaanivarjostus-tyyliin - Ripsiväriä (Max Factor Masterpiece) - Kulmakynällä kulmakarvojen muotoilu - Huulimeikiksi joko rajaus + huulivoide tai sitten ihan rajaus + huulipuna.

kylmä pinkki poskipuna ja lämpimän sävyinen aurinkopuuteri..?

Vierailija
12/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, puuteri, ripsiväri, kulmakynä

Vierailija
13/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä (ellei ole kestoväriä)

Eyeliner yläripsien juureen

Vaalea nude luomiväri kulmaluulle ja koko liikkuvalle luomelle

Ripsiväri

Valokynä

Peitepuikkoa tarvittaessa

Puuteria nenänpäähän

Aikaa menee 10 minuuttia, ikää on 35 vuotta

Vierailija
14/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb-voide, puuteri, ripsiväri, kulmakynä ja aurinkopuuteri

Silmissä on pigmentoidut rajaukset yläluomissa, on nopeuttanut kummasti mun meikkaamista :-)

Vierailija
15/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meikkivoide, tällä hetkellä L'Oreal Lumi Magique - Valokynä samasta sarjasta - Aurinkopuuteria varjostuksiksi poskipäiden ja leuan alle (Isadora merkkistä) - Raikasta pinkkiä poskipunaa poskipäille - Vaalea luomiväri koko silmäluomelle - Musta tai tummanruskea geelirajaus silmän ulkonurkkaan - Tummanharmaa tai ruskea luomivärivarjostus banaanivarjostus-tyyliin - Ripsiväriä (Max Factor Masterpiece) - Kulmakynällä kulmakarvojen muotoilu - Huulimeikiksi joko rajaus + huulivoide tai sitten ihan rajaus + huulipuna.

Voiko samaan ihonsävyyn sopiaylmä pinkki poskipuna ja lämpimän sävyinen aurinkopuuteri..?

Minulle sinänsä sopii sekä lämpimähköt että kylmähköt sävyt, ei kummastakaan ääripäät, koska olen värianalyysityypiltäni Tumma Talvi. Käytän joskus meikkiä jossa harmaa/musta silmämeikki ja pinkki/liila huulipuna ja joskus taas ruskeita sävyjä.

Mutta tuo mun käyttämä aurinkopuuteri on aika neutraali vaaleanruskea, ei sellainen kultainen/oranssi kuin jotkut niistä. Varjostuksiin täytyy olla kimaltamaton ja neutraali sävy, koska niiden varjostusten ei olisi tarkoitus erottua meikkiraitoina. Nuxe on toinen merkki jolla on hyvä matta ja ei-erityisen-lämminsävyinen aurinkopuuteri valikoimassaan. En usko että juuri kukaan paitsi itse paljon meikkaava edes huomaa että minulla on aurinkopuuteria, se näyttää vain siltä että naama on vähän hoikempi kun on mm. poskipäiden alla varjot ;-) Ja kaksoisleuan saa hyvin pois varjostamalla.

Vierailija
16/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta.

Vierailija
17/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri (peittävä, mutta kevyt)

Ripsiväri

Kulmakynä

Huuliin kiiltoa tarpeen mukaan, esim. jos tulee töihin vieraita, tärkeä kokous jossa korkeita pomoja tms. Mutta työpaikalle saavun ilman huulimeikkiä.

Ennen laitoin eyelinerinkin mutta luovuin siitä. Ripsiväri riittää mielestäni huoliteltuun ulkonäköön itseni kohdalla. Juhlameikissä näytän sitten mukavalla tavalla erilaiselta, kun laitan luomivärit, rajaukset jne.

Vierailija
18/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pelkkä ripsiväri jos sitäkään.

Finnejä ja epäpuhtauksia ilmaantuu heti kasapäin enemmän jos alan laittaa meikkivoidetta tai edes rasvaa.

Juhlaan sitten lisäilen poskipunaa ja jos jaksan niin luomiväriä. Yleensä jätän senkin pois koska en osaa laittaa sitä. Huulikiiltoa lisäksi juhliin. Arkena ei mitään. Huulikiiltokin tuntuu kuivattavan huuliani joten kaikki värillinen jää kuivtuksi suikaleiseksi huulille.

t. finniteinin näköinen 40v

Vierailija
19/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama myös juhlissa. En osaa meikata.

Vierailija
20/26 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitepuikko tarvittaessa, yläpuolen kajaali ja ripsari. Puuteri.