Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lepotilassa todella pieni muna oikeesti kasvaa juhlakunnossa suureksi?

Vierailija
07.01.2013 |

Tapasin joku aika sitten miehen, jonka näin alasti sekasaunassa. Kiinnitin huomioni erittäin pieneen munaan, lähes olemattomaan. No nyt sit päädyin sen kanssa sänkyyn ja hyvä jos se nysä edes tuntui sisällä. Ei se tosiaan kummoisiin mittoihin kasvanut. Onneksi mies oli kuitenkin hyvä suustaan ja käsistään...

Kommentit (237)

Vierailija
41/237 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Monella paljon liikkuvalla miehellä on penis ns. "kasassa", kun urheilu/liikunta vetää sen sisään. Tanassa se voi olla vaikka kymmekertainen.

Toisin kuin muuallla, löysässä peniksessä rypyt on usein positiivinen asia! ;)

Vierailija
42/237 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ukolla kasvaa 3 cm:stä 13:een. Prosenteissa ihan mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/237 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levossa 5-7cm 13cm pystyyn tullessa ymp 11.5cm.Ei ole naisille kehdannu näytellä vaikka mahdollisuuksia olisi ollut monia.

Vierailija
44/237 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapenis ja yllätysmuna, nytpä on näillekin vastakkaisille asioille käytössäni termit :D.

Vierailija
45/237 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:02"]Voi. Monella paljon liikkuvalla miehellä on penis ns. "kasassa", kun urheilu/liikunta vetää sen sisään. Tanassa se voi olla vaikka kymmekertainen.

Toisin kuin muuallla, löysässä peniksessä rypyt on usein positiivinen asia! ;)
[/quote]

Oih, tää on niin totta. Monet hyvin kurttuiset parin sentin nysät kasvatettu oikein nameihin mittoihin. Lihameisselissä on paljon vähemmän arvoitusta ja sitä peniksen mystiikkaa kuin verinuijissa.

N32v

Vierailija
46/237 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2-4cm normaalisti, seisokissa parhaimmillaan 19cm, joskus kaverit on vinoillut että tekeekö tuolla edes mitään.. mutta ei vinoilleet enää kun näkivät vehkeen juhlakunnossa. (tämän ne siis näkivät  kun oltiin tallinnassa "saunomassa" ja selänpesijät antoivat kaikille vähän extraa..)

Vierailija
47/237 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan paleltuneena pippelipoloinen voi mennä hyvinkin pieneksi. Olen joskus haaveillut siitä että olisin ollut pakkasella ulkoilemassa ja naiseni ottaisi saman tien kylmettyneen pikkupippelin suuhunsa ja suullaan lämmittäisi sen taas mahtimelaksi ;)

Vierailija
48/237 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen törmännyt elämäni varrella monenlaiseen melaan. Tai siis kokemusta on n. 36 peniksen verran tositoimissa, lisäksi olen nähnyt joitakin vehkeitä lähituntumasta ilman, että se on varsinaiseen aktiin johtanut.

Joo, mutta vehkeitä on siis joka lähtöön. On niitä, jotka näyttävät tosi pieniltä ja sitä ovatkin, ja sitten on niitä, jotka kasvavat ihan tajuttomasti pituutta. Ja tosiaan niitä, jotka eivät juuri kasva, jäykistyvät vain.

Äkkiseltään sanoisin, että ne penikset, jotka näytävät lepotilassa melko suurilta, harvoin kasvavat kovin mittavasti. Sellaiset tavallisen näköiset tai tavallista pienemmät ovat niitä yllätysmunia, mistä voi tulla mitä vain (hyvässä ja pahassa...)

Vierailija
49/237 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun eksälläni oli juurikin tuollainen lihapenis, eli oli löysänä melko kookas mutta ei kasvanut sitten erektiossa enää hirveästi, muutamia senttejä ja kovettui. Mutta nykyiselläni on löysänä melko pieni, yllättävän pieni jopa!! Mutta se kasvaa ISOKSI erektiossa :o olen ihmetellyt tätä jo tovin, mutta eipä se haittaa yhtään :D

Vierailija
50/237 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys onko ap koskaan edes saanu seksiä jos on noin yksinkertainen eikä tajua moista asiaa. Jännä homma myös miten mammat taas yleistää yleistämisen perään ja arvostelee miehiä. Minun miehelläni on lepotilassa aika pieni n 7 cm jotain ja erektiossa yli 17 cm ja kova kuin rautakanki. Seisokki on välillä jopa niin kova että siinä kestäisi roikkua

Vierailija
51/237 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aivan normaali, keskikokoinen kalu. Kovaa ajoa vaan.

Vierailija kirjoitti:

Levossa 5-7cm 13cm pystyyn tullessa ymp 11.5cm.Ei ole naisille kehdannu näytellä vaikka mahdollisuuksia olisi ollut monia.

Vierailija
52/237 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se näkemäsi lepopituus? Mulla on kylmällä kelillä ehkä 2 senttiä ja joskus taas 6-7 senttiäkin levossa. Koita siitä sitten arvuutella seisokin mittaa.

Vierailija
53/237 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se lerssin koko lepotilassa ainakin meikäläisellä vaihtelee paljonkin. Pienimmillään varmaan joku 3-4 cm (urheilun, kylmän, kivun tai jännityksen vuoksi) ja suurimmillaan levossa varmaan joku 7-8 cm.

Kovimmassa kiihkossa muuttuukin sitten 18 cm kangeksi.

Ei oo aina kiva käydä yleisissä saunoissa :D

M44

Vierailija
54/237 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,8cm joskus 20veenä. enää tullu mitattua. näytin kerran vaimolle kun hjää oli pienimillään elikkä jossain kylmäs noin sentin kaks. kyl päästi naurut ja halusi lämmittää pikkuisen..

Vierailija
55/237 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö netistä löydy videota, jossa yllätysmuna turpoaa parhaisiin mittoihinsa?

Vierailija
56/237 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kikkeli kummallinen vehje. Olen nähnyt noin 5 senttisen kasvavan 15 senttiseksi. Voitte kuvitella minkälainen oli pettymys, kun ensimmäisen kerran kohtasin sen löysänä 15 senttisen. Ei kasvanutkaan samalla prosentilla, hyvä jos sentti, pari, tuli lisää.

Vierailija
57/237 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä levossa 3-6 cm pystyssä sit 11 cm ee voi sanoo muuta että mikä nysä o mulle luotu.

Vierailija
58/237 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levossa noin 5  cm ja ympärys reilu 10 cm erektiossa mitat 15cm ja ympärys 13 cm

Vierailija
59/237 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntä tumppas exänsä jolla oli ollu 24cm pitkä ja otti tämmösen nysän tilalle,pakko ollu välillä kysyy että ookko sekasi.

Vierailija
60/237 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset,te ootte aika säälittävää sakkia kyl....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi