Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja, että panettaa.

Vierailija
19.12.2010 |

Ei ole helppoa tämä yh elämä, kun ei saa säännöllistä seksiä. Meinaa taas pieni takakireys iskeä. Eikä omat sormet ja dildo auta samalla tavalla, kuin vastavuoroinen seksi.

Onko muita yh-äitejä paikalla? Tottuuko tähän seksittömyyteen koskaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä voin helpottaa sun tilaas

Vierailija
2/15 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on panoasiat kunnossa. Olen jättänyt exsäni totaalisesti taakseni ja uutta riesaa en ota. Minulla on seksisuhde yhden sinkkumiehen kanssa Ja painotan seksisuhde. Käyn panettamassa itseäni tällä miehellä, sillä on suuri kyrpä ja osaa kielityöskentelyn. Puhelinsoitto tuolle miehelle ja saan kyrpää aina halutessani. Alussa tehtiin selväksi se että mitään seksiä enempää ei haluta ja homma on toiminut näin muutaman vuoden. En ota enää mitää äijää nipottamaan jonninjoutavista asioista, pillerit on käytössäni ja saan paljasta kyrpää. Onneksi ei ole lapsia. N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:16"]

Minulla on panoasiat kunnossa. Olen jättänyt exsäni totaalisesti taakseni ja uutta riesaa en ota. Minulla on seksisuhde yhden sinkkumiehen kanssa Ja painotan seksisuhde. Käyn panettamassa itseäni tällä miehellä, sillä on suuri kyrpä ja osaa kielityöskentelyn. Puhelinsoitto tuolle miehelle ja saan kyrpää aina halutessani. Alussa tehtiin selväksi se että mitään seksiä enempää ei haluta ja homma on toiminut näin muutaman vuoden. En ota enää mitää äijää nipottamaan jonninjoutavista asioista, pillerit on käytössäni ja saan paljasta kyrpää. Onneksi ei ole lapsia. N38

[/quote]

Mistä seksikalun löysit? treffisivuilta vai mistä?.

4/15 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että naisen on aika helppoa löytää fuckbuddy ittelleen tarjontaa vähintääkin riittävästi.Miehille satavarmaan huonommat saumat.

Vierailija
5/15 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2010 klo 15:57"]

Saisimpa eteeni kontalleen ihanan herkkupeppu naisen, peppu ihanasti pystyssä, nuolisin, imisin, näykkisin huulia, klittaa, pyörittelisin kieltäni huultesi välissä, pepussasi, missä vain haluat ihana nainen...mieleni tekee nuolla sua kauan, kiusoitellen, kiihkeästi, jokapuolelta kunnes saat...

[/quote]

Fuck I'm wet now...

Vierailija
6/15 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:16"]

[/quote]

Mistä seksikalun löysit? treffisivuilta vai mistä?.

[/quote]

Ihan vaan netistä. Laitoin heiltä tulleihin viestinä oma kaupunki ja lopulta natsas. Minulla kävi tuuri, hän asuu tässä aika lähellä ja sattumalta tunsin tuon panian.

Vierailija
7/15 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="reppumies70" time="19.01.2015 klo 15:45"]

Luulis että naisen on aika helppoa löytää fuckbuddy ittelleen tarjontaa vähintääkin riittävästi.Miehille satavarmaan huonommat saumat.

[/quote]

Ei tosiaan ole vaikeaa naiselle. Moni on valmis tulemaan pitemmänkin matkan visiitille. Tosin sopivan löytäminen voikin olla toinen juttu. Ja niille, joilla on liian tiukat kriteerit: ronkelit runkkaa. ;)

-Niksu

Vierailija
8/15 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 25 vuotias enkä koskaan ole edes koskettanut naista. Olen jo heittänyt toivoni asian suhteen...

Vierailija
9/15 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna seisoo koko ajan eikä vaan saa naista mistään.

Vierailija
10/15 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimpa eteeni kontalleen ihanan herkkupeppu naisen, peppu ihanasti pystyssä, nuolisin, imisin, näykkisin huulia, klittaa, pyörittelisin kieltäni huultesi välissä, pepussasi, missä vain haluat ihana nainen...mieleni tekee nuolla sua kauan, kiusoitellen, kiihkeästi, jokapuolelta kunnes saat...

Vierailija
11/15 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampitat vain miehen kun lapset nukkuu

Vierailija
12/15 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin kolme minuuttia nykytystä ja sitten kuorsaamaan.. =D

Vierailija
13/15 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilin sellaisesta seksikokemuksesta, että sen jälkeen tuntisi lopun ikäänsä saaneensa riittävästi ja tarpeeksi.

Mitä tapahtui? Löysin omasta mielestäni maailmankaikkeuden ihanimman naisen, eikä mikään tahdo riittää. Hänen äänensäkin saa sydämeni sykkyrälle! Katsoessani häntä rakastellessamme en ole uskoa näkemääni todeksi. Miten maailmassa voi olla jotakin niin ihana ihminen, joka vielä haluaa olla minun kanssani? Kun hän hymyilee minulle seksin jälkeen, en tajua ympäristöstä muuta kuin hänen kasvonsa. En ehkä sittenkään halua saada kertakaikkista ja lopullista tyydytystä :D

Vierailija
14/15 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tehdä samasta aiheesta eilen alotuksen, mutta jäi sitten. Muakin panettaa niin, että ärsyttää, mutta haluaisin kyllä sen toisen ihmisen tähän. En tosin ole yh, vaan ihan sinkku 20-v..... Kuitenkin viimeks saanu munaa joskus 2 kk sitten :((

Vierailija
15/15 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kiimassa, sanokaa nyt joku yh ettei ole!

onko eroa onko pient vai isot lapset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä