Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lepotilassa todella pieni muna oikeesti kasvaa juhlakunnossa suureksi?

Vierailija
07.01.2013 |

Tapasin joku aika sitten miehen, jonka näin alasti sekasaunassa. Kiinnitin huomioni erittäin pieneen munaan, lähes olemattomaan. No nyt sit päädyin sen kanssa sänkyyn ja hyvä jos se nysä edes tuntui sisällä. Ei se tosiaan kummoisiin mittoihin kasvanut. Onneksi mies oli kuitenkin hyvä suustaan ja käsistään...

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 28 ja muna n.6cm levossa juhlakunnossa 15 ja turvoksissa. Kukaa ei valittanu ja suurin osa kaivannut lisää jälkikäteen. Ja mälliä vasta tuleekin. :D

Vierailija
2/237 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/237 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentin tai kahden pili kasva 15 senttiseksi. Huvittavia juttuja!!! :D

Vierailija
5/237 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on levossa noin 5-6cm, kovana hieman alle 18cm, joten ihan mahdollista, että pienestä kasvaa suuri.

Vierailija
6/237 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Erittäin kylmässä tai muuten vaan epäseksikkäissä olosuhteissa munani surkastuu 3,5cm, huoneenlämmössä 5-7cm . Normierektiossa 15,5cm. Massiivisin erektio "à la ai että panettaa" 16,5cm

Vierailija
7/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keskikokoiseksi hyvinkin voi

Vierailija
8/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 6 cm voi venyä 18 cm kokoiseksi niin paljon siitä tulee kasvulle prosentteja?

Vierailija
9/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis lepotilassa ehkä sentin pari, sellainen että sen just huomasi siellä nöpöttävän. Juhlakunnossa ei kyllä ollut kymmentä senttiäkään. Ei pysynyt kortsukaan siinä päällä.

Vierailija
10/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihapeniksiä ja veripeniksiä, näin kärjistetysti sanottuna. Miehelläni on veripenis; löysänä ehkä 4-tai 5-senttinen hyvin kurttuinen pieni pili, mutta kasvaa 19-senttiseksi ja vessapaperihylsyn paksuiseksi.

Lihapenis näyttää löysänä mahtimiekalta, muttei välttämättä kasva paljoakaan stondiksessa.

Vierailija
11/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muna jotenkin "sisällä" vatsaontelossa puolittain. On siis sellainen pieni, paksu kurttuinen n. 7 cm pitkä ihokasa pönäkän vatsan alla.

Mutta seisokissa paisuu kolminkertaiseksi, ja TODELLA paksuksi, mikä taasen minulle sopii. En ole tosi syvä, eikä yhtään paksumpi tapaus enää mahtuisikaan sisään. Mitä kraatereita ne teidän pimpat on?? Pitääkö olla joku 30 cm tapaus, että on teille hyvä?

Vierailija
12/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaravusta saa miekkavalaan.

Vierailija
13/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muna jotenkin "sisällä" vatsaontelossa puolittain. On siis sellainen pieni, paksu kurttuinen n. 7 cm pitkä ihokasa pönäkän vatsan alla.

Mutta seisokissa paisuu kolminkertaiseksi, ja TODELLA paksuksi, mikä taasen minulle sopii. En ole tosi syvä, eikä yhtään paksumpi tapaus enää mahtuisikaan sisään. Mitä kraatereita ne teidän pimpat on?? Pitääkö olla joku 30 cm tapaus, että on teille hyvä?

mutta kyllä tuolla tapaamallani miehellä oli ihan oikeesti todella pieni. Miehelläni on jotain 15cm juhlakunnossa ja se on varsin hyvä peli.

ap

Vierailija
14/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun mies kiihottui siitä kasvoi sellainen pituus 17 cm/halkaisija paksuudessa 5cm

Vierailija
15/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtoi olla kyseisen herrasmiehen ikä? Jos alle 20 vuotta, saattaa olla vielä kasvuiässä tässäkin suhteessa.

Vierailija
16/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on lepotilassa pieni kurttupenis, ehkä max 5cm pituinen, mutta käyttökunnossa se on ihan itse mittaamanani 18cm ja minulle oikein hyvin riittävä.

Vierailija
17/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtoi olla kyseisen herrasmiehen ikä? Jos alle 20 vuotta, saattaa olla vielä kasvuiässä tässäkin suhteessa.

yli kolmekymppinen. Jonkinverran ylipainoinen, joten ehkä se loppuosa peniksestä oli vaan siellä jossain läskien alla piilossa, tosin ei sillä nyt niin paksuja läskejä ollu.

Ja joo petin miestäni.

Vierailija
18/237 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen raajat kasvaa n. puolessa vuodessa oikeaan lopullisen kokoonsa.

Vierailija
19/237 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuresta en tiedä mutta keskikokoiseksi kylläkin. Oma  kahden sentin katkarapu kasvaa kiihottuessa 16senttiseksi ja paksuuttakin löytyy 14cm. Kyllähän tuo lepokoko syö miestä, eikä sanottuakaan tule, mutta naiset ovay kyllä kehuneet sängyssä.

Vierailija
20/237 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla miehillä saattaa tosiaan olla ihan joitakin senttejä sellaista kurttua lepotilassa, mutta jokaisella on käyttökunnossa kasvanut ihan käyttökuntoisiin mittoihin. "Pahin" itsenäkemäni lepotila oli edellisellä miesystävällä, noin pari senttiä, juhlakunnossa en mitannut, mutta ihan hyvä oli. Nykyisellä miehellä levossa minimissään ehkä 4-5 senttiä, ja kyllä se ihan kelvollisiin mittoihin siitä kasvaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä