Voiko lepotilassa todella pieni muna oikeesti kasvaa juhlakunnossa suureksi?
Tapasin joku aika sitten miehen, jonka näin alasti sekasaunassa. Kiinnitin huomioni erittäin pieneen munaan, lähes olemattomaan. No nyt sit päädyin sen kanssa sänkyyn ja hyvä jos se nysä edes tuntui sisällä. Ei se tosiaan kummoisiin mittoihin kasvanut. Onneksi mies oli kuitenkin hyvä suustaan ja käsistään...
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä piltit ovat kiinnostuneita muiden varustuksista ja vielä kuvia halutaan. Miksi sanotaan pikaa jota kiinnostaa toisen vehkeet ? Mikä se sana on ?
Voisko se pika olla vaikka salama?
Vierailija kirjoitti:
Saivartelijalle tiedoksi. Kopioitu wikipediasta:
Erektio lisää veren määrää peniksessä ja kiveksissä. Kivekset tuntuvat raskaammilta ja saattavat jopa sinertää runsaasta veren määrästä sekä kasvaneesta verenpaineesta johtuen.
Wikibedia = "jonne" raamattu, siniset kivekset, kuka on nähnyt valkoisella miehellä? Ehkä penisrenkaiden kiristämänä saat kiveksesi siniseksi verestä...
8cm levossa, 18cm juhla kunnossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivartelijalle tiedoksi. Kopioitu wikipediasta:
Erektio lisää veren määrää peniksessä ja kiveksissä. Kivekset tuntuvat raskaammilta ja saattavat jopa sinertää runsaasta veren määrästä sekä kasvaneesta verenpaineesta johtuen.
Wikibedia = "jonne" raamattu, siniset kivekset, kuka on nähnyt valkoisella miehellä? Ehkä penisrenkaiden kiristämänä saat kiveksesi siniseksi verestä...
Voi toki olla mahdoton ajatus ymmärtää pienikullisella jolla pienet kassit. Muttei sellaisella jolla sonnin kyrsä ja isot tummenevat painavat kassit. Sellaiset appelsiinin kokoiset kassit, joiden yllä löysänäkin iso kyrsä roikkuu monta senttiä kassien alapuolelle.
Mulla on lopotilassa 7cm ja kun seisoo niin 18-20 cm, olen 60 mies eikä se enää siitä kasva.
Minulla on lepotilassa 7 cm ja pystyssä 18cm. Useampi kumppani on ihmetellyt sen koko eroa lepotilan ja seisokin välillä. Kaikki ovat sen kyllä ensiksi jäykkänä nähneet. Erästä nuoruuteni tyttöystävää huvitti velton kaluni kurttuisuus ja koko kun oli riittävästi lauottu toisiamme. Suukotteli anteeksi pyydellen ja sanoi että ei ollut tarkoitus loukata, ihmetteli vain mihin se katosi kun oli aluksi niin mahtavan näköinen ja oli miettinyt jo mahtuuko se. Naureskeltiin asian päälle
Samat sanat olen kärsinyt samasta vaivasta vuosikaudet ja mitä enemmän tulee ikää sen enemmän tajuaa että on pieni penis
mulla lepotilassa 30 cm ja jäykistyneenä 1,50 m monet eivät usko ennenkuin näkevät
Ei.
Eikä kukaan ole muuten todistanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Eikä kukaan ole muuten todistanut.
Juu ei. Urbaanilegendaa. Iso on aina jo alkujaan iso.
Täällä on kaikilla taas 20 senttiset.
Enpä usko. Ovat todella poikkeuksia sellaiset.
Joskus esim. kylmän veden jälkeen 4cm, kovana 13cm.
Luin joskus tieteellisen tutkimuksen, jossa oli mitattu useita satoja peniksiä. Pituuden lisäys lepotiladta etektioon vaihteli 1...9,5 sentin välillä. Keskimääräinen pituuden kasvu oli 4 cm, mikä näkyy myös useissa muissa vastaavissa tutkimuksissa. Keskimääräinen fat badin paksuus oli n. 2 5 cm.
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus tieteellisen tutkimuksen, jossa oli mitattu useita satoja peniksiä. Pituuden lisäys lepotiladta etektioon vaihteli 1...9,5 sentin välillä. Keskimääräinen pituuden kasvu oli 4 cm, mikä näkyy myös useissa muissa vastaavissa tutkimuksissa. Keskimääräinen fat badin paksuus oli n. 2 5 cm.
Fat bad siis 2,5 cm.
Vierailija kirjoitti:
Pituuden lisäys taisi olla max 50% qrowereilla.
Kylmässä vedessä n. 3-4cm.Huoneenlämmössä 6-8 cm. Töihin alkaessa n. 17cm
Vierailija kirjoitti:
se muna jotenkin "sisällä" vatsaontelossa puolittain. On siis sellainen pieni, paksu kurttuinen n. 7 cm pitkä ihokasa pönäkän vatsan alla.
Mutta seisokissa paisuu kolminkertaiseksi, ja TODELLA paksuksi, mikä taasen minulle sopii. En ole tosi syvä, eikä yhtään paksumpi tapaus enää mahtuisikaan sisään. Mitä kraatereita ne teidän pimpat on?? Pitääkö olla joku 30 cm tapaus, että on teille hyvä?
mutta kyllä tuolla tapaamallani miehellä oli ihan oikeesti todella pieni. Miehelläni on jotain 15cm juhlakunnossa ja se on varsin hyvä peli.ap
Tällainenhan on Suomessa varsin yleistä. Kovin alamittaisia ovat suomalaismiehet. Ihan itkettää.
Vierailija kirjoitti:
8cm levossa, 18cm juhla kunnossa...
Mitkä juhlat on tulossa?
Kylläpä piltit ovat kiinnostuneita muiden varustuksista ja vielä kuvia halutaan. Miksi sanotaan pikaa jota kiinnostaa toisen vehkeet ? Mikä se sana on ?