Voiko lepotilassa todella pieni muna oikeesti kasvaa juhlakunnossa suureksi?
Tapasin joku aika sitten miehen, jonka näin alasti sekasaunassa. Kiinnitin huomioni erittäin pieneen munaan, lähes olemattomaan. No nyt sit päädyin sen kanssa sänkyyn ja hyvä jos se nysä edes tuntui sisällä. Ei se tosiaan kummoisiin mittoihin kasvanut. Onneksi mies oli kuitenkin hyvä suustaan ja käsistään...
Kommentit (237)
Mulla on naisten mielestä ihan järjetön staaga.
T.Raffe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se muna jotenkin "sisällä" vatsaontelossa puolittain. On siis sellainen pieni, paksu kurttuinen n. 7 cm pitkä ihokasa pönäkän vatsan alla.
Mutta seisokissa paisuu kolminkertaiseksi, ja TODELLA paksuksi, mikä taasen minulle sopii. En ole tosi syvä, eikä yhtään paksumpi tapaus enää mahtuisikaan sisään. Mitä kraatereita ne teidän pimpat on?? Pitääkö olla joku 30 cm tapaus, että on teille hyvä?
mutta kyllä tuolla tapaamallani miehellä oli ihan oikeesti todella pieni. Miehelläni on jotain 15cm juhlakunnossa ja se on varsin hyvä peli.ap
Tällainenhan on Suomessa varsin yleistä. Kovin alamittaisia ovat suomalaismiehet. Ihan itkettää.
En nyt sanoisi noin. Asuin 19 vuotta eri puolella Usaa, ja s
Minä sen sijaan en ole jakanut lompsaani koko Suomelle ja USAlle niin en osaa oikein tehdä mitään luotettavaa lausuntoa keskiarvosta. Ehkä otit tuon YHDYSvallat liian kirjaimellisesti.
Kylmässä 4-6cm, lämpöisessä 8-12cm, timanttisessa erektiossa häpyluusta mitattuna 19,5cm
Vierailija kirjoitti:
se muna jotenkin "sisällä" vatsaontelossa puolittain. On siis sellainen pieni, paksu kurttuinen n. 7 cm pitkä ihokasa pönäkän vatsan alla.
Mutta seisokissa paisuu kolminkertaiseksi, ja TODELLA paksuksi, mikä taasen minulle sopii. En ole tosi syvä, eikä yhtään paksumpi tapaus enää mahtuisikaan sisään. Mitä kraatereita ne teidän pimpat on?? Pitääkö olla joku 30 cm tapaus, että on teille hyvä?
mutta kyllä tuolla tapaamallani miehellä oli ihan oikeesti todella pieni. Miehelläni on jotain 15cm juhlakunnossa ja se on varsin hyvä peli.ap
Eli kävit vieraissa.
Minullakin on justiinsa tälläinen vaimo on tosi tyytyväinen
Ei voi. Mun nysä jää kovana 19 sentin mittaiseksi.
Pituus ei ole se juttu, koska tarkoitus ei ole että penis hakkaa kohdunsuuhun.
Peniksen täytyy osua etuseinämään jossa on g-piste ja paksummalla peniksellä se tietysti on helpompaa kuin kovin ohuella. Toki nyt sormellakin sinne saa osumaa kivasti, mutta jos nyt peniksestä puhutaan niin tykkään paksummasta ja lyhyemmästä itse.
Tuplaorkku tulee kun klitoris sekä g-piste saa stimulaatiota.
Pelkkä klitoriksen hieronta toki antaa orkun, mutta tuplasti supernautinto on tajunnan räjäyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen täytyy osua etuseinämään jossa on g-piste ja paksummalla peniksellä se tietysti on helpompaa kuin kovin ohuella. Toki nyt sormellakin sinne saa osumaa kivasti, mutta jos nyt peniksestä puhutaan niin tykkään paksummasta ja lyhyemmästä itse.
Pelkkä klitoriksen hieronta toki antaa orkun, mutta tuplasti supernautinto on tajunnan räjäyttävää.
Mä en ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Missä asennossa saat parhaiten stimulaatiota klitorikseen? Pitkistä en minäkään pidä, täytyy ottaa tosi hellästi, muuten sattuu.
Entisellä levossa noin 5cm käsittelyssäni kasvoi 17 senttiin ja oli kova ja kohtalaisen kestävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä klitoriksen hieronta toki antaa orkun, mutta tuplasti supernautinto on tajunnan räjäyttävää.Mä en ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Missä asennossa saat parhaiten stimulaatiota klitorikseen? Pitkistä en minäkään pidä, täytyy ottaa tosi hellästi, muuten sattuu.
On se kumma, kun jokaiseen ketjuun pitää sekoittaa naisen saamattomuus!
Varmaan suurin osa miehistä muistaa vielä omasta lapsuudestaan kuinka omat ja kavereidenkin lepotilassa hyvinkin pienet pippelit kasvoivat sitten lopulta paljonkin kokoa kun ne nousivat pystyyn. Vanhemmat varmaa ovat myös nähneet omien muksujensa seisokkeja esim. saunoessa ja huomanneet kuinka lepotilassa hyvinkin mitättömät lihapalat kasvavat yllättävänkin kookkaiksi jäykistyessään.
Väittäisin että lepotilan ja seisokin välinen ero on suurimmillaan esimurrosiässä tai niillä nurkin.
Vierailija kirjoitti:
Entisellä levossa noin 5cm käsittelyssäni kasvoi 17 senttiin ja oli kova ja kohtalaisen kestävä
Jotakuinkin nuin itselläni, paitsi nyt iän myötä tuota kokoa, ennen vielä isompi. Lepotilassa pienemmästä päästä, käyttökunnossa ymmärtääkseni sieltä isommasta päästä. Kun eihän tuollaisia juttuja tule vertailtua ja ekan kerran mittasinkin vasta vuosikymmeniä samassa parisuhteessa oltuani, kun uteliaisuus voitti - jostain hoksasimme, että hellimeni häntä varten saattaakin olla keskimääräistä suurempi. Se selitti kyllä varovaisuuden tarpeen varsinkin syvälle yltävissä asennoissa, etten satuta vaimoani. Toisaalta hän huumaantuu hellimestäni ja sen mitoista yhä, kun pikkuisen ikä on mittaa vähentänyt ja ollaan yhdessä opittu parhaat tavat sitä käyttää. Ei kuulema antaisi poiskaan...
Jep ei se lepotila kaikkea kerro vaikkakin eipä se pienehkö lepotila varmasti mikään mukavin ole ainakaa jossain äijjien saunaillassa, vaikka vähä homppelia se muiden vehkeitä onkin kyyläillä. Pieni saattaa hyvinkin kasvaa moninkertaiseksi lepotilasta, esim. 4cm levosta helposti +15cm mittoihin mutta 10cm lepo tuskin kasvaaa 30cm
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurin osa miehistä muistaa vielä omasta lapsuudestaan kuinka omat ja kavereidenkin lepotilassa hyvinkin pienet pippelit kasvoivat sitten lopulta paljonkin kokoa kun ne nousivat pystyyn. Vanhemmat varmaa ovat myös nähneet omien muksujensa seisokkeja esim. saunoessa ja huomanneet kuinka lepotilassa hyvinkin mitättömät lihapalat kasvavat yllättävänkin kookkaiksi jäykistyessään.
Väittäisin että lepotilan ja seisokin välinen ero on suurimmillaan esimurrosiässä tai niillä nurkin.
No mun seisokkia ei ole kyllä vanhemmat nähneet. Enkä ole oman pojankaan seisokkia. Ei meidän suvussa ole ollut tarkoitus mitään erektioita saada saunassa. Vaikka aikuiseksi saakka koko perhe saunonut yhdessä. Löylyt siellä on otettu.
En nyt sanoisi noin. Asuin 19 vuotta eri puolella Usaa, ja siellä kertyi tietysti seksikokemuksia aika paljonkin. Keskiarvo noin arvioituina oli varmaan aika sama.