Voiko lepotilassa todella pieni muna oikeesti kasvaa juhlakunnossa suureksi?
Tapasin joku aika sitten miehen, jonka näin alasti sekasaunassa. Kiinnitin huomioni erittäin pieneen munaan, lähes olemattomaan. No nyt sit päädyin sen kanssa sänkyyn ja hyvä jos se nysä edes tuntui sisällä. Ei se tosiaan kummoisiin mittoihin kasvanut. Onneksi mies oli kuitenkin hyvä suustaan ja käsistään...
Kommentit (237)
Kannattaisi ihan huvikseen mitata oma kalu lepomitassa ihan oikealla tavalla painaen mittaa häpyluuhun. Mitta yllättääpi varmasti. Näyttää nimittäin pieneltä mutta mitta ei valehtele. Veikkaan, että se mitä monet väittää muutan senti mitaksi onkin tod.näk keksikoko 8-9cm. Elli ei kalun pituus kasvakkaan välttämättä edes kaksikertaiseksi pituudeltaan, mutta tod.näk kasvaa kaksinkertaiseksi volyymiltaan.
Mulla 5cm levossa ja seisokissa 13cm.
Sillä mennään. Joskus kylmässä menee ujona piiloon lämmittelemään koko komeus.
Täydessä seisokissa koko on vakio: 15 cm pituutta ja ympärystä. Erinäisten tekijöiden vaikutuksesta koko lepotilassa vaihtelee todella paljon katkaravusta kelpo lerssiin. Itsellä volyymi kuitenkin tyypillisesti kasvaa moninkertaiseksi eli on ns. grower.
Mulla levossa tosi pieni, siinä 7cm paikkeilla. Uimahallissa tuntuu että kaikilla muilla on isompi ja vähän nolottaa. Kiveksetkin pienenpuoleiset. Painoindeksi 28, eli ylimääräistä riittää ja osa on piilossa. Erektiossa 16cm kevyesti viivotinta painamalla,tai sitten 17.5cm, jos runnoo viivottimen kunnolla kiinni häpyluuhun. Ympärysmitta vakio 13cm.
Vierailija kirjoitti:
Suuresta en tiedä mutta keskikokoiseksi kylläkin. Oma kahden sentin katkarapu kasvaa kiihottuessa 16senttiseksi ja paksuuttakin löytyy 14cm. Kyllähän tuo lepokoko syö miestä, eikä sanottuakaan tule, mutta naiset ovay kyllä kehuneet sängyssä.
Soikio pallo peenis. Jesariteippirullan paksuinen jööti.
Itselläni ainakin kulli on ihan onneton normaalitilassa, varmaan 3cm, mutta kun seisoo niin 15cm ja vaimo saa juuri sormet ympäri. Sanoo myös että se täyttää hänet. En koe että isompi tarvii ollakaan. Saa työntää pohjaan asti, suuhunkin vielä mahtuu, anaaliinkin on päässyt kokeilemaan. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ihan huvikseen mitata oma kalu lepomitassa ihan oikealla tavalla painaen mittaa häpyluuhun. Mitta yllättääpi varmasti. Näyttää nimittäin pieneltä mutta mitta ei valehtele. Veikkaan, että se mitä monet väittää muutan senti mitaksi onkin tod.näk keksikoko 8-9cm. Elli ei kalun pituus kasvakkaan välttämättä edes kaksikertaiseksi pituudeltaan, mutta tod.näk kasvaa kaksinkertaiseksi volyymiltaan.
Piti tämän viestin inspiroimana mitata ja tässä tulokset:
lepo: pituus 5 cm ja ympärys 8 cm
erektio: pituus 12 cm ja ympärys 10 cm
Vierailija kirjoitti:
kaksikertaiseksi pituudeltaan, mutta tod.näk kasvaa kaksinkertaiseksi volyymiltaan.
Ihan peruskoulusta pitäisi olla tuttu kaava A = PIr2
Käytännön sovellus: tilavuus kaksinkertaistuu jos halkaisija kasvaa 40% ilman että pituus muuttuu lainkaan.
Ainakin minulla on huoneenlämmössä ei-yhtään-kiihottuneena niin pieni että pituus lähes kaksinkertaistuu erektiossa joten tilavuus tuplaantuu jo siitä. Paksuutta en ole koskaan mitannut.
Vierailija kirjoitti:
Erinäisten tekijöiden vaikutuksesta koko lepotilassa vaihtelee todella paljon katkaravusta kelpo lerssiin. Itsellä volyymi kuitenkin tyypillisesti kasvaa moninkertaiseksi eli on ns. grower.
Tuo lepopituuden mittaaminen antaa ihan tolkuttoman vaihteluvälin
Muistan kun tulin käyneeksi alkutalven pakkasissa lenkillä ohuissa juoksuhousuissa sekä vielä ohuemmissa boksereissa ja jouduin lopettamaan puolen tunnin jälkeen kun alkoi tuntua siltä että kerjään eturauhastulehdusta.
Kun riisuin housut piti melkein tarkistaa passista että mitäkö sukupuolta minun taas pitikään edustaa. Kyllä sieltä joku sinertävä katkarapu löytyi kun oikein kaivoi.
Jos taas kalu roikkuu velttona juuri laukeamisen jälkeen, ei se ole kuin pari kolme senttiä seisokkia lyhyempi.
Kun mittaa lepopituuden huoneenlämmössä muutaman kerran saa siitä keskiarvon. Mittaa sen oikeaoppisesti painaen mitan häpyluuta vasten. Itse olen mitannut niin,,että antanut roikkua, koska sillä saa minusta todellisen mitan. Useita kertoja siksi, että ainakin itsellä alkaa kalu nopeasti turpoamaan mitatessa. Olemattoman pieneltäkin omissa käsissä tuntuva on yllättävän pitkä. Syöttämällä mitat sdcalc peniscalcutaattoriin saa volyymit ja kertoimet löysä vs seisokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti tämän viestin inspiroimana mitata ja tässä tulokset:
lepo: pituus 5 cm ja ympärys 8 cm
erektio: pituus 12 cm ja ympärys 10 cm
Minikokoinen siis kummassakin tilassa.
Aikanaan naurettiin eräälle , kun sillä oli levossa sellainen naisen sormi se penis. Tai me sanottiin hänelle että kikuli ja miehillä kulli. No tämä poika sai sen sormensa kasvamaan, meistä 3 tyttöä jokainen oli että wtf teit oikein. Että ei ole sama tuo, mitä ihmettä ???? yms. Se kasvoi n4-6cm aina 20cm ja paksu kuin mikä. Miten noin pienestä voi tulla noin suuri. Kaikenlisäksi se muuttui muodokkaaksi. Pitkä alaspäin käyrä penis siitä pikkuriikkisestä pilistä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentin tai kahden pili kasva 15 senttiseksi. Huvittavia juttuja!!! :D
Voi hyvinkin kasvaa. Oma on kylmänä 3-4cm ja kasvaa helposti 17cm pituuteen.
Amerkassa sanotaan Grower or Shower. Suomenkielellä ei taida ilmiölle olla sanaa. Kokenut nainen kyllä ymmärtää asian, mutta kokemattomalle saattaa tulla yllätyksenä.
En ole mitannut, mutta arvioin katkaravun kasvavan 6-7 kertaiseksi, kun seisoo...
Itselläni on todella pieni lepotilassa, hävettävä katkarapu. Kunnon seisokissa siitä tulee keskivertoa vähän isompi, 17.5cm ja noin 12.5 paksu. Kasvaa aika paljon siis. Ei isoksi, mutta edes välttäväksi.
Tottakai. Lepotilasta helposti tuplaantuu tai triplaantuu. Uskomattoman naiiveja puskajusseja nämä jotka eivät sitä tiedä. Ei lepomitalla mitään merkitystä ole. Työmitta se on joka tatkaisee ja jokaisella on omansa.
En ole löysänä mitannut, mutta arvioisin että about 8-10cm. kovana 18,5cm (tarkka).
Mitä se väliä kunhan mälli lähtee !
Mitä tämä kertoo miehistä jotka ovat niiiin kiinnostuneita toisten miesten kaluista että pitää kertoa mittoja myöten kaikki. Varmaan pojat seuraavaksi haluavat dickpicejä että voi sitten illalla nukkumaanmennessä katsella ja romantisoida ajatuksella
Minulla on ongelmana lepotilassa pieni kulli. Tilanne vain pahenee urheilusuorituksen aikana tai kylmässä. Häpeän tästä syystä käydä yleisessä saunassa ym. Erektiossa kullini on kuitenkin n. 14 cm, jolla olen pärjännyt kohtuullisesti. En varmaan koskaan pääse yli pienen kullin aiheuttamasta huonosta itsetunnosta.