Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärhhh..asiaa kummeista

Vierailija
05.12.2005 |

Luin vanhoja ketjuja, ja siellä joku murehti että voisiko pyytää lapselle kuudennen kummin vai ei ja toinen neuvoi että pyydä pois, meidän pojalla on viisi.

Siis mitä hel..! 5 tai 6 kummia???? kuninkaallisiako luulette synnyttävänne?? eikö nyt luulisi yhden tai korkeintaan kahden kummin riittävän, tuohan on aivan naurettavaa pyytää jalkapallojoukkueellista ihmisiä kummeiksi. Kuulostaa joulu-ja syntymäpäivälahja-keräykseltä minun korvissani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmisiä tulee ja mene elämässä, ja mitä jos lapsella olisi vain se yksi tai kaksi kummia, ja ne ihmiset jossain vaiheessa katoaa siitä' elämästä (ikinä ei voi tietää), niin ois kuitenkin hyv et edes joku tai joitain ois ketä säilyy. Omalla lapsellani on 7 kummia, en odota lapseni saavan hienoja lahjoja ym. toki on hienoa että he muistavat, mutta suurin osa köyhiä opiskelijoita, ja olen sanonutkin réttei esim joululahjoilla ole merkitystä vaan sillä että he olisivat tukena lapselleni elämän aikana. ootkohan oikeesti tietonen mitä oikea kummeus todella tarkoittaa???

Vierailija
2/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jumatsukka, 6-7 kummia!!! vähintään ahnetta touhua!!! miten kehtattee pyytää niin montaa? kyllä yleinen tapa on kaksi kummia maks!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä kehtais pyytää " parista" vain toista osapuolta.

Vierailija
4/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän voisi noin ajatella muuten. Minä sanoin kaikille neljälle kummille, että ei mitään lahjoja vaan pysykää tämän lapsen elämässä. Itselläni ei ollut kuin yksi kummi, joka ei pitänyt yhteyttä. Niin, ja kaikki kummit ovat vain yksi puoli pariskunnasta.. Miksi ei kehtaisi pyytää vain toista?!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi