Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi sitten jäin sairaslomalle työpaikkakiusaamisen vuoksi

Vierailija
07.01.2013 |

nyt kuntoutustuki alkamassa ja minulle ehdotettiin työkokeilua paikallisessa suojatyöduunissa.

Koulutukseltani olen sh/th joten joudunko todellakin liimailemaan tarroja harjojenvarsiin?

Antaisivat olla ja päästäisivät eläkkeelle.

Tunnen oloni nöyrytetyksi =(. Siis työkokeilu paikallisten kehitysvammaisten joukkoon.

Menin maine ja ylpeys.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pysty menemään kehitysvammaisten joukkoon

Mitä nöyryyttävää tuossa paikassa on jos oman alasi tehtäviin et enää pysty?

liimailemaan tarroja. Mielummin mädännyn kotona.

jos et pysty toimimaan kehitysvammaisten ohjaajana päivätoiminnassa. Mitä vikaa vammaisissa on? Enpä usko, että yksikään kehitysvammainen on milloinkaan herjannut sinua missään. Taitaa sinussa itsessäsi olla kiusaajan vikaa. Ei mitään varhaiseläkettä tuollaiselle lusmulle. Ota itseäsi niskasta kiinni, muuta pois ja hanki työtä äläkä ruikuta.

Vierailija
2/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et pysty toimimaan kehitysvammaisten ohjaajana päivätoiminnassa. Mitä vikaa vammaisissa on? Enpä usko, että yksikään kehitysvammainen on milloinkaan herjannut sinua missään. Taitaa sinussa itsessäsi olla kiusaajan vikaa. Ei mitään varhaiseläkettä tuollaiselle lusmulle. Ota itseäsi niskasta kiinni, muuta pois ja hanki työtä äläkä ruikuta.

samaa duunia kuin työkeskuksen porukka eli liimailemaan niitä tarroja.

Enkö mielestäsi ole kestänyt jo ihan tarpeeksi? Vieläkö pitää nöyrtyä tarrojen liimaajaksi? Oikeasti, mieti. Mielummin kotona siivoilen ja olen lasten kannsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö mielestäsi ole kestänyt jo ihan tarpeeksi? Vieläkö pitää nöyrtyä tarrojen liimaajaksi? Oikeasti, mieti. Mielummin kotona siivoilen ja olen lasten kannsa.

Ei Suomessa ole työpakkoa. Mutta suurin osa meistä tarvitsee työpaikan elääkseen. Eikä kotona siivoaminen tuota tälle yhteiskunnalle mitään. Mikä siinä tarrojen liimaamisessa on nöyryyttävää? Saat jotain tekemistä!

Vierailija
4/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole työpakkoa. Mutta suurin osa meistä tarvitsee työpaikan elääkseen. Eikä kotona siivoaminen tuota tälle yhteiskunnalle mitään. Mikä siinä tarrojen liimaamisessa on nöyryyttävää? Saat jotain tekemistä!

sut pitäis teurastaa kun oot noin julma ap:lle tai sitten oot yksi kiusaajista.

Vierailija
5/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos osoittautuu, että kykenet enempään, olet terve :) Eikö se ole tuon jutun tarkoitus.. ja nimeltäänkin KOKEILU.

Vierailija
6/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa duunia kuin työkeskuksen porukka eli liimailemaan niitä tarroja. Enkö mielestäsi ole kestänyt jo ihan tarpeeksi? Vieläkö pitää nöyrtyä tarrojen liimaajaksi? Oikeasti, mieti. Mielummin kotona siivoilen ja olen lasten kannsa.

Vierailija
7/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei ole mikään pakko tehdä mutta ei voi odottaa että muut veronmaksajat maksaisi siitä. AP on päättänyt etukäteen että työkokeilu on nöyryytys.

Vierailija
8/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
9/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan noin avuton ole. Lääkkeet vaan kehiin. Voi muuten viedä vuosia, että oikea kombo löytyy. Mutta yritettävä on, vittu vaikka tarroja liimaillen ja odotellen, että samalla mielenterveys tasaantuu.

Ei sympatiaa täältä, aloittaja vaikuttaa uusavuttomalta lullukalta. Suuttuisit nyt edes, perkele!! Näytä maailmalle!

Vierailija
10/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan noin avuton ole. Lääkkeet vaan kehiin. Voi muuten viedä vuosia, että oikea kombo löytyy. Mutta yritettävä on, vittu vaikka tarroja liimaillen ja odotellen, että samalla mielenterveys tasaantuu.

Ei sympatiaa täältä, aloittaja vaikuttaa uusavuttomalta lullukalta. Suuttuisit nyt edes, perkele!! Näytä maailmalle!

jaiks, ei ole voimia näyttää mitään. Olen vain niin loppu.. niin loppu. Vaikka eläke olisi 422 euroa/kk, olisi sen saaminen siunaus ja kaikki tavallaan päättyisi ja voisin huokaista lopultakin

Vierailija
11/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä joistakin ikävistä viesteistä. Ihmiset osaavat olla kamalia, ovat ilmeisen ahdistuneita ja yksinkertaisia itse.Minkätyyppisistä jutuosta se kiusaaminen alkoi?

Vierailija
12/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pääsee eroon kun vain vaihtaa työpaikkaa. Ja niistä ei todellakaan hoitoalalla ole pulaa!

Vierailija
13/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunipaikassa, vaikket ole vielä ehtinyt aloittaakaan!

Vierailija
14/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Ja minä, mielenterveysongelmainen pienestä asti, neljällä diagnoosilla, en pääse edes sairaslomalle kun ei kuulemma mene tarpeeksi huonosti!!

t. pers.häiriö, keskivaikea krooninen masennus, ahdistuneisuushäiriö sekä paniikkihäiriö

Vierailija
15/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pääsee eroon kun vain vaihtaa työpaikkaa. Ja niistä ei todellakaan hoitoalalla ole pulaa!

mä jouduin psykiatriselle osastolle hoitoon. Psykoottinen masennus oli diagnoosi. Mä en toivu tuosta koskaan.

Ei mitään pikku kiusaamista vaan aivan järjestelmällistä vainoamista ja uusien työapikkojeni perään soittelua ja maineeni mustamaalaamista

Vierailija
16/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi yleistä jäädä protestisaikulle milloin minkäkin mielensäpahoittamisen vuoksi. Ulkopuolinen ei aina näe, mikä on aitoa, aika usein kiusaaminen on vain kiusatun päässä. Siellä voi myös muhia alitajuinen toive päästä kiusaamisväitteiden avulla ennenaikaiselle sairaseläkkeelle.

Mistäköhän tulikin mieleeni moinen?

Vierailija
17/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette yhtä sairaita kuin työpaikkakiusaajatkin ja ihan kaikenlaiset kiusaajat. Ihan kuvottavia pelkkiä pahaisia kusipäitä.

Ap sulle sellainen neuvo että älä ikinä kirjoita tänne yhtään mitään omista murheistasi, vaikka vertaistukeahan täältä periaatteessa voisikin saada ja antaa, mutta kun kaikki täällä aina pilataan. Se ei varmaankaan auta sua että saat niskaasi tuollaisten raukkisten raukkamaisia hyökkäilyjä, ne on kuin hait meressä pienenkin veripisaran perässä. Julmia. Sydämettömiä.

Vierailija
18/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse ollut "paikallisessa suojatyöduunissa" 2 vuotta ja se oli ihan kivaa. Koulutukseltani olen hum. kand.

Olin töissä kirjansitomossa ja tykkäsin työstä. Useimmat siellä olivat mielenterveyskuntoutujia tai eri tavoin fyysisesti rajoitteisia, mutta oli myös meitä "tavallisia" pitkäaikaistyöttömiä. Työtä sai tehdä omaan tahtiin eikä kukaan tullut sanomaan että tee nopeammin. Välillä mentiin koko porukka pihalle pelaamaan mölkkyä.

Suosittelen ap:täkin kokeilemaan, siellähän voi olla vaikka miten kivaa. Ei kannata olla noin negatiivinen.

Vierailija
19/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on sanottu ettei kaikkea kannata uskoa mitä netistä lukee. Oon tosi herkkä. Jos juttu ois totta ja tuntisin ap:n niin tottakait tuntisin empatiaa ja haluisin auttaa jos voisin mutta tälläisenä juttu haiskahtaa skandaalin hakuisena vaan.

Vierailija
20/29 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pikku kiusaamista vaan aivan järjestelmällistä vainoamista ja uusien työapikkojeni perään soittelua ja maineeni mustamaalaamista

Eikö tuommoisesta olisi voinut jo tehdä jo rikosilmoitusta? Menetitkö uudet työpaikat vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan