Vuosi sitten jäin sairaslomalle työpaikkakiusaamisen vuoksi
nyt kuntoutustuki alkamassa ja minulle ehdotettiin työkokeilua paikallisessa suojatyöduunissa.
Koulutukseltani olen sh/th joten joudunko todellakin liimailemaan tarroja harjojenvarsiin?
Antaisivat olla ja päästäisivät eläkkeelle.
Tunnen oloni nöyrytetyksi =(. Siis työkokeilu paikallisten kehitysvammaisten joukkoon.
Menin maine ja ylpeys.
Kommentit (29)
Ei mitään pikku kiusaamista vaan aivan järjestelmällistä vainoamista ja uusien työapikkojeni perään soittelua ja maineeni mustamaalaamista
Eikö tuommoisesta olisi voinut jo tehdä jo rikosilmoitusta? Menetitkö uudet työpaikat vai mitä?
menetin uudet duunit (2 työsuhdetta ) ihan vain ilkeän entisen esimiehen vuoksi.kyllä tämä rikosilmoituksen paikka olisi ollut, mutta en ole voinniltani siihen kyennyt. luovutin ja annoin periksi. nyt olen miettinyt rikosilmoituksen tekoa, mutta turhaa kaikki, kun olen saanut hullunpaperit.
Mitä nöyryyttävää tuossa paikassa on jos oman alasi tehtäviin et enää pysty?
liimailemaan tarroja. Mielummin mädännyn kotona.
Ei mitään pikku kiusaamista vaan aivan järjestelmällistä vainoamista ja uusien työapikkojeni perään soittelua ja maineeni mustamaalaamista
Eikö tuommoisesta olisi voinut jo tehdä jo rikosilmoitusta? Menetitkö uudet työpaikat vai mitä?
menetin uudet duunit (2 työsuhdetta ) ihan vain ilkeän entisen esimiehen vuoksi. kyllä tämä rikosilmoituksen paikka olisi ollut, mutta en ole voinniltani siihen kyennyt. luovutin ja annoin periksi. nyt olen miettinyt rikosilmoituksen tekoa, mutta turhaa kaikki, kun olen saanut hullunpaperit.
Oliko tämä hoitoala, missä olit? Todella törkeätä. Nehän ovat pilanneet sun elämän.
Kukaan ei halua minua töihin, en kelpaa edes porrassiivoojaksi tässä kaupungissa.
Elämäni on todellakin pilattu.
En tiedä mihin ottaa yhteyttä, kukaan ei pysty auttamaan. Psykiatri työntää vain lääkettä joka ei auta mitään.
terveydenhoitajaa. Todennäköisesti toimisit siellä jollain tavalla omaa alaasi liippaavassa työssä. Tämä on nyt alli virvaus, mutta ei tuossa ole mitään järkeä.
Soita ja kysy, mitä tekisit siellä.
Yksi vaihtoehto on muuttaa paikkakuntaa. Jos sinulla on ollut nykyisessä asuinkunnassasi noin vaikeaa, se voisi olla henkisestikin helpottavaa muuttaa.
Ehdottomasti teet nyt rikosilmoituksen työpaikkakiusaamisesta ja maineen mustaamisesta. Ei siinä sinun "hulluutesi" ole millään tavalla fakta, sinulla on toivon mukaan todisteita siitä, mitä pomosi on uusiin työpaikkoihin sinusta kertonut.
saada päivärytmi normaaliksi, totutella tyeöelämään "helpossa" työssä ja sitten jos/kun kaikki menee hyvin, voit hakea jälleen oman alasi hommiin.
Miksi ihmeessä makaisit mieluummin kotona?
Käytkö terapiassa?
minulla on muutamia minusta kirjoitettuja viestejä todisteena, mutta en tiedä onko niillä painoarvoa.
Toisaalta tästä kaikesta on aikaa vuosi pari, onko se enää mielekästä nostaa asiaa pintaan?
Kaikki alkaisi alusta ja en välttämättä edes voittaisi kaupunkia (työnantajaa)
Aikoinaan en saanut edes työterveyshuoltoa puolelleni, vaan minut leimattiin hajanaiseksi persoonaksi. No olinhan minä hajalla, kun olin ajojahdin alla jatkuvasti.
Tämä painajainen ei lopu koskaan =(
Mitä nöyryyttävää tuossa paikassa on jos oman alasi tehtäviin et enää pysty?