Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkuvauvan kans kerhoon, pöpöjen keskelle?

Vierailija
07.01.2013 |

Hei!

Minulla on 3-vuotias lapsi sekä muutaman kk ikäinen vauva. Esikoinen on nyt jo viikkotolkulla puhunut haluavansa kerhoon kun ei olla moneen kuukauteen käyty (hirveä loppuraskaus, muutto, synnytys ym).

Minua hirvittää viedä vauva sinne kaikenmaailman pöpöjen keskelle, nyt kun tuosta sikainfluenssastakin taas puhutaan.

Sitten taas toisaalta kyllähän me kaupassa ja muuallakin käydään, eihän niiltä taudeilta ole turvassa missään.

Olenko nyt hullu jos lähden kerhoilemaan lasten kanssa?

Esikoinen todella kaipaa kavereitaan, ja itsellänikin alkaa jo seinät kaatua päälle.

Mitäs mieltä ovat mammat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olette itse alkaneet käymään vastaavissa paikoissa vauvan kanssa?

Ap

Vierailija
2/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodista kuin kouluistakin, joten etköhän voi sinne kerhoon mennä. Jos vauva alkaa kamalasti sairastella, niin sitten voisi harkita joksikin aikaa pois jäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin muutkin kerhon ädit

Vierailija
4/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän me sitten mennä. Kaipa tuo imetyskin suojaa jonkinverran :)

Ap

Vierailija
5/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellainen kokemus, että lapseni ovat avoimista kerhoista vetäneet ihan hirveästi tauteja itselleen. Sen sijaan srk:n päiväkerhosta, jossa lapset ovat siis ilman vanhempiaan, ei ole tauteja tainnut tulla läheskään niin paljon. Nykyisin esikoinen on jo koulussa ja kuopuksen kanssa olisi kiva kerhoilla, kun tuo avoin kerho on vieläpä tosi ihana paikka, mutta en voi, koska hänellä alkaa heti korvatulehduskierre. (Kolmet putket ollut korvissa, nyt korvapoliaika vasta keväällä eli putkia ei edes täksi talveksi saa.) Terveys ennen kaikkea. Sosiaalisia kontakteja saa siis muutenkin.