Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas uusi irtisanoutuminen Casasta

Vierailija
07.01.2013 |

Onpa outoa. Ja lisäksi irtisanoutuja on toi Coconut, joka on kaikkein mitättömin bloggaaja.

Tarinoissa on aina 1 kuva ja jotain hölöpölöä, kuten kaunis päivä tänään. Onpa nätti peitto.

Ihmettelen miten edes on päässyt Casaan, vaikka tuntuu että kaikki sieltä on nyt lähtemässä pois.

Jotain tosi outoa Casassa tapahtuu, kun ei-suosituimmatkin haluavat sieltä pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on tyytymättömiä ja siksi lähtevät.

Vierailija
2/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole tyytyväisiä ja siksi lähtevät. Ovat kai kateellisia isoille blogeille. Hassua miten viidakkorumpu toimiikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on tyytymättömiä ja siksi lähtevät.

Vierailija
4/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole tyytyväisiä ja siksi lähtevät. Ovat kai kateellisia isoille blogeille. Hassua miten viidakkorumpu toimiikaan.

Maksetaanko blogeille kävijämäärien mukaan vai?

Vierailija
5/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut kutsuttiin casaan ja sain sitä kautta tietää palkkiot. Bloggajille maksetaan kävijöiden mukaan. Isot saa luonnollisesti enemmän kuin pienemmät. Mutta isot ovat myös pisimpään bloggailleet ja lukijansa itse vuosien varrella keränneet joten minusta siinä ei ole mitään epäreilua. En lähtenyt itse mukaan portaaliin, koska olen mielummin villi ja vapaa tekemään itse mitä haluan.

Vierailija
6/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetellaan lukemaan.

Vierailija
7/7 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä irtisanoutuneet olleet melko pieniä blogeja niihin nähden mitä Casaan jää ja osa lähtijöistä on aivan tuntemattomiakin. Tuskin on iso menetys portaalille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan