Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekaluokkalainen tyttäreni kirjoitti rakkauskirjeen pojalle...

Vierailija
06.01.2013 |

omalle luokkatoverilleen. annako nyt tytön sitten antaa sen sille pojalle?

vai? joutuuko naurunalaiseksi?

auttakaa nyt joku? en muista itse noin pienenä "rakastuneeni"..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen, että hän ei osaisi pitää kirjettä salaisuutena, vaikka fiksu poika onkin.

Sano tytölle, että laitatte kirjeen talteen ja voi antaa sen pojalle vaikka "ihastumisen vuosipäivänä", jos vielä tahtoo :)

Vierailija
2/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

runopoikani varmaan vain hämmentyisi, mutta ei ainakaan alkaisi kiusaamaan. tosin tässä meidän huudeilla kuuluu noilla ekaluokkalaisillakin olevan jo tyttöystäviä... :D

mä muistan antaneeni rakkauskirjeitä ton ikäisenä. mulla oli parin eri pojan kanssa diilikin, että isona mennään naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hei!

tässä kirjeessä kerron tunteistani. olet komea ja päättäväinen. minä rakastn sinua. mutta en tiedä rakastatko sinä minua. nyt kysn etä rakastatko sinä minua. vastaisitko tähän kirjeeseen. jos et vastaa ei haittaa. kiitos "

mitähän poika tuumaa?

ap

Vierailija
4/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähetin pojalle rakkauskirjeen ja poika kertoi ihan kaikille. Muut pojat ja tytöt tulivat sitten kyselemään, että rakastatsä Villeä ja miks sä lähetit sen?!

Koin sen täydellisenä kasvojenmenetyksenä.

Vierailija
5/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hei!

tässä kirjeessä kerron tunteistani. olet komea ja päättäväinen. minä rakastn sinua. mutta en tiedä rakastatko sinä minua. nyt kysn etä rakastatko sinä minua. vastaisitko tähän kirjeeseen. jos et vastaa ei haittaa. kiitos "

mitähän poika tuumaa?

ap

Vierailija
6/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakuganeista ja spidermän kalsareista. Aika avoin kirje, eikä se poika sitä ehkä tajua. Onko mitenkään mahdollista, että jättäisitte sen odottamaan hetkeksi sillä tekosyyllä, että odotellaan vielä, jos vaikka mieli muuttuu.

t. se joka häpesi nelosella rakkauskirjettä

Vierailija
7/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko luokka nauraa. Tuossa iässä tytöt ovat pojille myrkkyä.

Vierailija
8/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota häpeää vielä vuosienkin päästä. Älä ota sitä riskiä, että hän joutuu naurunalaiseksi.

Vierailija
9/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt on vielä 'YÖK'

Vierailija
10/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota häpeää vielä vuosienkin päästä. Älä ota sitä riskiä, että hän joutuu naurunalaiseksi.

jos sanon, että odotetaan hieman vielä, kun pojat ei vielä tässä iässä ehkä ole niin tunteellisia.?

voi hittolainen.

tyttö on tuollainen tunne-ihminen, ja ei kyllä ymmmärää, miksi estäisin häntä.. :(

ap

Vierailija
11/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kirjoitti rakkauskirjeen, eikä se poika tajunnut olla siitä hiljaa vaan kertoi kaikille ja lopulta pojat kiusasivat tyttöä kirjeestä. Sille tytölle tuli tosi paha mieli. Se poika oli muuten kiva, mutta se ei tajunnut, että se on salaisuus.

Vierailija
12/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären repusta alkoi löytymään karkkipusseja, suklaapatukoita... Ja viimeisenä sitten tuli sydämen muotoinen konvehtirasia pienen rakkauskirjeen kanssa.

luokkatoveri tuunusti rakkautensa ja toivoi saavansa tyttärestämme vaimon joku päivä...

olin opeen yhteydessä jo ekojen karkkien tultua, että sais tämän lahjoittajan "kiinni", ettei törsäis rahojaan tms Poika osas todella salassa tehdä piilottelu retkensä.

viimein sitten saatiin yhteys vanhempiin ja äiti kertoi, että oli hänelle kertonut ihastuksestaan avoimesti ja pyytänyt namia ostamaan. Isä oli marokon reissulta tuonut sen suklaarasian. Poika oli kaikesta sydämestään ne tyttärellemme tarkoittanut ja saa pitää namut, vaikkei vastaisikaan rakkauteen.

kävipä niin, että tytärkin on ihastunut kys poikaan. Parina päivänä viikossa ovat meillä leikkimässä olleet.

koko luokkahan tuosta nyt tietää, osa nauraa ja osottelee ja osa sitten kannustaa. Nää ovat päättäneet olla välittämättä.

ps. Koulundiscossa olin valvojana, niin tuo poika oli täydellinen herrasmies. Olisi buffetista ostanut tyttärelle mitä vaan, mutta likka todennut, että on hänellä omaakin rahaa.. Lisäksi kun poika pyysi tanssimaan, niin aina se kumarsi ensin. Kun tytär kävi veskissä, poika odotti oven ulkopuolella. Jopa auttoi takin päälle lähtiessä. :) äiti on ihan myyty ainakin!

Vierailija
13/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella herttainen kirje tytöltäsi! :)

Itse ehkä saattaisin varoittaa, että tuon ikäiset pojat saattavat kertoa siitä kavereilleen. Mutta jos tyttöä ei tuo haittaa, vieköön kirjeensä! :3

Vierailija
14/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjeen saajasta mietn reagoi.

Ei minun tokaluokkalainen poikani nauraisi tai levittäisi kaikkien tietoon. Ei ole niin tehnyt vastaavassa tilanteessa. Hiukan hämmentyi tosin.

Kavereina on myös tyttöjä. En ymmärrä millaisessa kasvuympäristössä tänä päivänä lapset leikkisivät vain oman sukupuolensa edustajien kanssa.

Vierailija
15/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla yhteydessä pojan vanhempiin ja kysyä pojan mahdollista reaktiota? Ettei tosiaan tule sun tyttärelle noloa paikkaa.

Söpö kirje. Ihana pieni tunne ihminen sun tytär.

Vierailija
16/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön antaa kirje. Ei lapsen tietä tarvitse liikaa siloitella. Jos joku kirjeestä ilkkuu se on oman häpeänsä.

Vierailija
17/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen, mitä teidän tyttöjn äitien päissä oikein liikkuu? Pitääkö kaikkien naisten ihmisarvo mitata miehiltä saadun huomin kautta?

Jos tuollainen on teistä söpöä, niin ei minusta vaan. Minusta on liian suoraa tekstiä, ja joku kiltti poika joutuu tosi ikävään tilanteeseen. Mitä jos ei edes pidä tytöstä, mtta omaatuntoa senverran ettei halua loukata toista, niin miten 7-v:lta voidaan edellyttää kyspyyttä käsitellä sellaista itselleen vaikeaa tilannetta, että joku sanoo RAKASTAVANSA.

AP.lla ei ole käynyt mielessäkään, että ko. poika ehkä ei edes pidä tytöstäsi? Jos pitää, tai on neutraali niin ok. Mutta jos ei pidä, niin asetat kyllä tosi pahaan tilanteeseen, ja sitten voi tapahtua mitä vaan. Ja ai niin, poikahan on sitten syyllinen jos kiustaaan, kun ei ole osannut käsitellä tilannett oikein.

Ensinnäkin omat alakouluikäiset poikani eivät ole kovin kiinnostuneita tytöistä, ja ovat lähinnä hämmentyneitä kun jotkut tytöt supisevat seurustelusta. Heitä ei vaan kiinnosta.

Kertovat kotona että jotkut tytöt ovat hankalia, tai kummallisia, ja kun jututtaa hiukan niin selviää että jotkut tytöt jakavat keskenään poikia seurustelukumppaneiksi, ja pojat jotka ovat paljon lapsellisempia eivätkä olet päätään vaivanneet tässä vaiheessa millään seurustelujutuilla pyrkivät karttamaan näitä päsmäreitä.

Mutta jos kotona ei mitään muuta leikitä kuin ihmissuhdeleikkejä, niin mitä muuta voi olettaa.

Antakaa niiden olla rauhassa lapsia, ei ekalla tarvi vielä ladella rakastavansa vastakkaista sukupuolta. Ahdistavaa.

terv., poikien äiti

Vierailija
18/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani 7v ahdistuu tyttöjen ihailusta. On oikeasti todella kauhuissaan, ihan vilpittömästi.

Minulla naisena on olllut vaikeuksia ymmärtää tätä, mutta kyllähän tässä kiltin ja älykkään pojan äitina on ihan mukavaa noin muuten :D.

Vierailija
19/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen, mitä teidän tyttöjn äitien päissä oikein liikkuu? Pitääkö kaikkien naisten ihmisarvo mitata miehiltä saadun huomin kautta?

Jos tuollainen on teistä söpöä, niin ei minusta vaan. Minusta on liian suoraa tekstiä, ja joku kiltti poika joutuu tosi ikävään tilanteeseen. Mitä jos ei edes pidä tytöstä, mtta omaatuntoa senverran ettei halua loukata toista, niin miten 7-v:lta voidaan edellyttää kyspyyttä käsitellä sellaista itselleen vaikeaa tilannetta, että joku sanoo RAKASTAVANSA.

AP.lla ei ole käynyt mielessäkään, että ko. poika ehkä ei edes pidä tytöstäsi? Jos pitää, tai on neutraali niin ok. Mutta jos ei pidä, niin asetat kyllä tosi pahaan tilanteeseen, ja sitten voi tapahtua mitä vaan. Ja ai niin, poikahan on sitten syyllinen jos kiustaaan, kun ei ole osannut käsitellä tilannett oikein.

Ensinnäkin omat alakouluikäiset poikani eivät ole kovin kiinnostuneita tytöistä, ja ovat lähinnä hämmentyneitä kun jotkut tytöt supisevat seurustelusta. Heitä ei vaan kiinnosta.

Kertovat kotona että jotkut tytöt ovat hankalia, tai kummallisia, ja kun jututtaa hiukan niin selviää että jotkut tytöt jakavat keskenään poikia seurustelukumppaneiksi, ja pojat jotka ovat paljon lapsellisempia eivätkä olet päätään vaivanneet tässä vaiheessa millään seurustelujutuilla pyrkivät karttamaan näitä päsmäreitä.

Mutta jos kotona ei mitään muuta leikitä kuin ihmissuhdeleikkejä, niin mitä muuta voi olettaa.

Antakaa niiden olla rauhassa lapsia, ei ekalla tarvi vielä ladella rakastavansa vastakkaista sukupuolta. Ahdistavaa.

terv., poikien äiti

minä en haluaisi, että tyttö antaa ko. kirjeen. en ole lainkaan näiden juttujen puolella, kun tyttö kertoo, että kuka on kenenkin poikaystävä, kuka pitää kenestä jne... minustaKIN ovat aivan liian nuoria tuollaiseen tyttö/poikaystävähommaan.mutta kuinka siihen sitten suhtautua NORMAALISTI? ei kannustaa, ei lytätä toisen haaveita?

puhuinkin tytön kanssa, ja todettiin, että joska säästetään kirje vielä toistaiseksi, koska pojat eivät vielä tuossa iässä ole kovin tunteellisia.

kertoikin, että olivat ystävänsä kanssa kirjoittaneet kirjeen yhdelle yhteiselle poikatutulleen,jonka kanssa ovat kovin läheisiä leikkitovereita olleet aina, niin poika oli murissut ja hyppinyt kirjeen päällä:)

totesi, että ei se ainakaan ollut kovin tunteikasta.

ap

Vierailija
20/28 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tyttö/poikakaverit ei tosiaankaan kuulu vielä ekaluokkalaisten maailmaan. Ihastumisia voi toki olla, mutta pysyköön vielä kaukorakkautena tuossa vaiheessa. Kirjeen voisi toki tallettaa lapsen omaksi muistoksi. Kaveriasiat on sitten täysin eri asia. Kaverina voi olla ihan yhtä hyvin tyttöjä ja poikia. Mua ärsyttää, kun vauvojenkin äidit puhuvat tyyliin, että tässä on "Annin" poikakaveri. Ja 5-vuotiaan olen kuullut tosissaan selittävän "poikakaveristaan". Annetaan lasten olla lapsia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi