Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sanotte että ette ole tehneet koko päivänä mitään,

Vierailija
06.01.2013 |

mitä se tarkoittaa? Minulla se tarkoittaa että en ole mennyt ulos ja tehnyt jotain siellä. Tänäänkään en ole tehnyt mitään vaikka olen tehnyt aamiaiset, lukenut hesarin kannesta kanteen, tehnyt sämpylöitä ja hernekeittoa, pessyt kolme koneellista pyykkiä, tyhjentänyt astiksen, katsonut leffan. Onko tämä normaalia "ei mitään"-tekemistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisitteko että kukaan mies ajattelisi noin? t. ap

Lojunut koko päivän, ei ollenkaan ole huomannut, että minä kuitenkin olen jotain tehnyt:)

T. Yksi vastaaja joka on puuhannut samaa kuin sinäkin

Vierailija
22/24 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole tehnyt tänään mitään, mutta olen

-lämmittänyt eilistä ruokaa ja tarjoillut sen

-kokeillut uutta kampausta (kahdella eri muotoiluraudalla)

-käynyt kaverin luona kahvilla (eli siis myös hiukan siistiytynyt sitä varten)

-valmistellut huomisia töitä.

Lisäksi olen tiskannut muutaman kerran, pedannut sängyn, pelannut Facebookissa, järjestellyt asioita kotona (kuten vaihtanut tuikkukippoihin uudet tuikut) jne. Pitäisi varmaan kirjoittaa kaikki tekemiset aina ylös niin ei olisi niin laiska olo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun mietin, niin onhan noita koneita (tiski- ja pyykki) tullut pyöritettyä aika monta kertaa, olen imuroinut, lenkittänyt koirat, laittanut ruokaa, vaihtanut olohuoneen järjestystä, askarellut ja pelannut lasten kanssa, lukenut ja siivonnut kaappeja..näin kun ajattelee, niin miten olen ehtin yt olla koneella näin paljon?

Vierailija
24/24 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä sanon, etten ole tehnyt mitään, niin mä en tee mitään.

sapuskat ovat sillee valmiita, että vain lämmitys riittää. En hötkyile tiskien yms kanssa.

kunhan röhnöön luen, tuijotan töllöä, piipahdan täällä, keskustelen perheen kanssa ja nyt raikaa musa.. Mies tekee ruokaa ja mä olen seuraneitinä. Saatan sipulin pilkkoa, jos pyytää.

löhöpäivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi