lähestyykö synnytys?
koko päivän väsyttänyt jumalattomasti,ei jaksa tehä mitään muuta kuin nukkua. alamahassa kivistelyä mutta ei kipeitä..vauvakin liikuskellut vatsassa tänään todella vähän.. Rv 38+2 menossa.supisteluista en osaa sanoa kun ei ole ollut edes harjoitussupistuksia joten en tiedä miltä supistelu tuntuu.
Kommentit (7)
että kyllä, pääset synnyttämään kuukauden sisällä.
mistään, mulla supistellut rajusti 10 min välein monta viikkoa eikä ole syntynyt, ihan kivuissa olen vähän väliä muttei tarkoita mitään. Vauva on kyllä ihan laskeutunut ja viikkoja reilu 33.
joten en voi muutoin auttaa kuin kehoittamaan anoppeja riviin järjestymään ja asettamaan päähänsä synnytyslakit...
minulla esikoinen syntyi rv 39 ja edellisen päivän olin todella väsynyt,ja tyttö vähäliikkeinen joten tsemppiä tulevaan :) ps. Jotkut eivät täällä osaa vastata asiallisesti kysymyksiin mutta elä välitä,heillä ei varmaan elämään kuulu muuta kuin seurata kirjoituksia ja miettiä miten saisivat mahdollisimman lapsellisesti vastata :D
iloisuus aina mukana elämässä sinäkin.
meni kaksi viikkoa yli. Viimeisen yön kun vietin kotona, piti käydä vessassa parin tunnin välein. Äiti sanoi, että hänellä oli ollut sama. Supistuksia en tiennyt selässä tuntuneen juilimisen edes olevan, neuvolaan kun siitä soitin, sanoi, että on vain pään kiinnittymiskipuja. Odotin siis tosi kovia supistuksia, niin kuin kaikki sanoo että ne ovat. Lopulta lähdin synnärille, kun limatulppa irtosi. Kätilöt katseli käyriä ja ihmetteli, kun ei tuntunut missään ja supistuskäyrät pomppi korkealla. Synnytys oli elämäni paras hetki :)
...