Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta herkkupäivä vesittää monen laihdutusyrityksen

Vierailija
06.01.2013 |

Monesti lihava syö niin paljon, että lihoo koko ajan lisää. Syömisten keventäminen ei siis välttämättä laihduta, mutta paino ei toki nouse enää. Sitten kun tulee se herkkupäivä, niin koko viikon kalorivaje tulee syötyä täyteen. Samalla tulee ylläpidettyä makeanhimoa.

Mulla ainakin tepsi vain totaalinen herkuista kieltäytyminen ja sitä kautta makeahimosta eroon pääseminen.

Eihän alkoholismistakaan eroon pyrkivä voi ottaa välillä vähän, kyllä se on lopettava kokonaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin aikoinaan Painonvartijoissa 12,5 kg kolmessa kuukaudessa. Noudatin ohjeita muuten, paitsi yhtenä päivänä viikossa söin kaikkea mitä halusin ja miten halusin.

Ei vesittänyt yhtään, päin vastoin, tuntui että paino lähti oikein spurtilla aina sen jälkeen.

Vierailija
2/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elimistölle pitää joskus antaa liikaa kaloreita, koska muuten se luulee, että energiansaanti on ikuisesti minimaalista ja alkaa kehittää vararavinnoksi rasvaa. Kerran viikossa pitää herkutella, jotta saa itseään huijattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elimistölle pitää joskus antaa liikaa kaloreita, koska muuten se luulee, että energiansaanti on ikuisesti minimaalista ja alkaa kehittää vararavinnoksi rasvaa. Kerran viikossa pitää herkutella, jotta saa itseään huijattua.

ei sitä tarvitse kerran viikossa pitää.

Esim. Jutankin dieetissä oli pidemmälle jatkaneilla sitten myös tankkauspäivä, jolloin sai syödä enemmänkin.

Vierailija
4/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta elimistö uskaltaa siitä myös luopua. Jos syö täysin rasvattomasti, niin kroppa pitää läskeistä kaksin käsin kiinni.

Vierailija
5/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yhtenä päivänä viikossa syödä herkkuja kun vedellä niitä herkkuja joka päivä.

Vierailija
6/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun herkkulakkoni ovat aina päättyneet totaaliseen repsahdukseen (ei siinä vaiheessa ole enää väliä, kun mässäämisen on jo aloittanut). Laihduttaessani pidin herkkupäivän kerran viikossa ja jaksoin odottaa sinne kun tiesin sen tulevan. Herkkujen määriä pienensin pikkuhiljaa ja pääsin tavoitepainooni (ja olen onnistunut pitämään sen 6 vuotta, herkkupäivä pysyy edelleen).

Vierailija
7/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä kuvittelekaan, että se olisi mikään totuus. Se on vain sinun kokemuksesi sinun kropastasi.

Mulla myös herkkupäivä on laihtumisen edellytys. Kun herkuttelee kerran viikossa, niin ei tarvi herkutella joka päivä. Silloin jaksaa myös vastustaa herkkuja, kun niistä ei tarvi kokonaan luopua. Ja parissa viikossa kroppa tottuu siihen, ettei sokeria tulekaan joka päivä. Sen jälkeen ei enää edes tee mieli.

Ja herkkupäivä ei todellakaan nollaa laihdutustulosta. Laihduttaessa vatsa pienenee niin paljon, ettei sinne niitä herkkujakaan mahdu silloin yhtenä päivänä niin paljon, että ne nollaisivat koko viikon tuloksen.

Ja mulla vaaka on aina herkkupäivän jälkeen näyttänyt pienempiä lukemia kuin ilman herkkupäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi