Nirsolan perhe kävi taas närppimässä lounasta, en kestä!
Perhe Nirsolan äidillä on allergioita, otin ne huomioon. Ei kelvannut kuin kasvikset. Isä ei syö pupurehua ja söi vain paistia. Nirsolan tyttö söi makaroonia ja voita ja poika söi porkkanatikkuja, leipää ja kurkkutikkuja!!!
Mä tulen hulluksi niiden kanssa. Joka kerta teen jotain tavallista kotiruokaa jota nyt sinänsä kaikki syö ja laitan lähes paria kymmentä lisuketta ja leipää. Kurkut, tomaatit, salaatit, kastikkeet ja kaikki olivat omissa kipoissa, jotta jotain voisi syödä. Ei voinut!
Menkää helvetti muille kylään. Nyt riitti. Syömishäiriöisiä kaikki tyynni ja inhoan sitä ylenkatsetta ruokatarjoilua kohtaan. Ei sitten kelpaa ei mikään!
Kommentit (62)
Ja ei, tämä ei ole henkilökohtainen loukkaus teidän ruuanlaittotaitojanne kohtaan. Jos en pidä ruuan pääruoka-aineesta, sen ominaismaku ei poistu, vaikka te tekisitte sille mitä taikoja.
Tai jos saisitte maun täydellisesti häivytettyä, miksi ihmeessä kyseisestä ruoka-aineesta pitäisi tehdä ruokaa?
Jumaliste, vihdoin minä olen aikuinen, ja yksikään palstamamma ei pakota minua maistamaan ruokaa, mitä en tahdo maistaa!
Jos me tullaan kylään, niin keitä kahvit. Kaikille kivempaa.
Jos et ap muuta viitsi lukea, niin lue tämä vastaus ajatuksella.
Me muut yritetään vain takoa halolla sulle järkeä päähän. Mutta onneksi joku osaa kirjoittaa sanoiksi sen analyysin, mikä meillä muilla jää vain halolla huitomiseksi.
Kiitos!