Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nirsolan perhe kävi taas närppimässä lounasta, en kestä!

Vierailija
06.01.2013 |

Perhe Nirsolan äidillä on allergioita, otin ne huomioon. Ei kelvannut kuin kasvikset. Isä ei syö pupurehua ja söi vain paistia. Nirsolan tyttö söi makaroonia ja voita ja poika söi porkkanatikkuja, leipää ja kurkkutikkuja!!!

Mä tulen hulluksi niiden kanssa. Joka kerta teen jotain tavallista kotiruokaa jota nyt sinänsä kaikki syö ja laitan lähes paria kymmentä lisuketta ja leipää. Kurkut, tomaatit, salaatit, kastikkeet ja kaikki olivat omissa kipoissa, jotta jotain voisi syödä. Ei voinut!

Menkää helvetti muille kylään. Nyt riitti. Syömishäiriöisiä kaikki tyynni ja inhoan sitä ylenkatsetta ruokatarjoilua kohtaan. Ei sitten kelpaa ei mikään!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun pitäisi olla päinvastoin ylpeä siitä, että olet niin taitava kokki, että pystyit loihtimaan noinkin nirsolle sakille lounaspöydän josta jokaikinen löysi itselleen jotain syötävää?

Vierailija
22/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut perunoita paistin kanssa?

Minä kyllä olisin syönyt melkein kaikkea mutta pottuja olisin vielä kaivannut. Pasta ei sovi paistin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo allergiakin vielä!!! mitä nirsoilua! ettäs kehtaa!!!1

Vierailija
24/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut perunoita paistin kanssa?

Minä kyllä olisin syönyt melkein kaikkea mutta pottuja olisin vielä kaivannut. Pasta ei sovi paistin kanssa.

Minäkin olisin laittanut pottuja, mutta ei niitä voi syödä. Itse söin paistini couscoussalaatilla ja hyvää oli.

ap

P.s. Hyviä pointteja.

Vierailija
25/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet jaksanut noin vaivaantua

enää ei kannata heitä ruokailemaan kutsua.

Sanot, että sori, nyt ei ole känttyä pöytään, kahvia vain.

Ennenminkin ärtynyt

Vierailija
26/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ei kannata heitä ruokailemaan kutsua.

Sanot, että sori, nyt ei ole känttyä pöytään, kahvia vain.

Vierailija
27/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen siis söi jotain? Niin olin ymmärtävinäni.

Jos ei halua syödä enempää, niin ei kai se ole sulta pois, vaan päinvastoin, sullehan jäi huomiseksi valmis ateria. Eikö ole kiva kun ei tarvitse huomenna kokkailla?

Vierailija
28/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö liikaa?

Vierailija
29/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he tarjoavat, kun menette heille?

Vierailija
30/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syömässä? Seuraavn kerran, jos järjestät lounaan, tee samanlainen lounas kuin Nirsoloilla. Rai ennen kuin tulevat pyydä ilmoittamaan mitä kukin syö ja teet sitten sitä. Peruszrteeksi voit kertoa, että et halua heittää hyvää ruokaa hukkaan.

Vierailija
31/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistia + kasviksia ja makaronia sekä porkkanatikkuja. Pääset aika vähällä ja kaikki saavat syödäkseen.

Vierailija
32/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa kauemmin kuin kenenkään muun perheen ja lopputulos on se, että ne tuijottaa antimia naama norsunvitulla ja lopulta syö vähän jotain törkkien ruokaa sen näköisinä, että oksennus lentää kohta pöytään.

Seuraavalla kerralla kutsun sellaisen perheen, joka arvostaa panostani ja syö nautinnolla.

ap

Vierailija
33/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakasteranskalaisia ketsupilla ja kalapuikkoja kermaviilikastikkeella ja valkoista pullaleipää. Kaikki lidlin pakastearkuista.

ap

Vierailija
34/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tuore ranskis.

Vierailija
35/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ottaa lounaskutsu vastaan, jos edes perheen aikuiset eivät voi hetken käyttäytyä kohteliaasti ja maistella (lähes) kaikkea?

Jos äidillä on allergia, hänen olisi pitänyt syödä kaikkea, jota voi allergikkona syödä. Isän olisi pitänyt syödä niin pupunruokaa kuin sitä makaroniakin, leipää jne. Kaikkea tietysti vähän, jos ei oikeasti maita.

Lapset nyt ovat asia erikseen. Mulla on kaksi erittäin nirsoa kummityttöä, jotka vuoroin syövät meillä esim. makaronilaatikkoa kuin hevoset, ja seuraavalla kerralla eivät koskekaan samaan sotkuun. Koskaan ei voi tietää. Kotona toinen syö kaikkea ja toinen ei mitään. :D

Minä itse en pidä äyriäisistä, sinihomejuustosta enkä hedelmistä salaatissa tai muussa ruoassa (lämmin ananas on niin ällöä). Silti kylässä olen syönyt näitä kaikkea suupalallisen sujuvasti ja meteliä pitämättä. Kuuluu hyviin tapoihin maistaa lähes kaikkea (sen ehdottoman inhokin voi jättää pois mutta tavallisista ruoista tuskin kaikki on inhokkia ja tuollainen moukkamainen pupunruokavalitus on jo noloa.

Vierailija
36/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yhden perhe nirsolan.

Vierailija
37/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kalapuikkoja ja ranskalaisia seuraavalle kerralle kun Nirsolat tulevat kylään. He ovat tyytyväisiä ja sinä pääset helpolla.

Miksi ottaa henkilökohtaisesti sitä, että jotkut ovat ruokavalioltaan rajoittuneita? En minäkään ala vääntämään etanoita ruoaksi, jos tulee vieraita, joiden tiedän syövän mieluummin spagettia.

Vierailija
38/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kastikkeen maizenaan. Mutta että se koskaan mitään ranskanleivästäkään saa tai kalapuikoista...

Ja jotkut mausteet ei kuulemma sovi, paitsi että ravintolassa ei tunnu siitä välittävän.

Kunhan nirsoilee! On niin kiva olla erikoinen.

ap

Vierailija
39/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meillä oli etanoita, simpukoita ja mielestäni ylihinnoiteltu hummerinpyrstö illallisena.

pakasteranskalaisia ketsupilla ja kalapuikkoja kermaviilikastikkeella ja valkoista pullaleipää. Kaikki lidlin pakastearkuista.

ap

Vierailija
40/62 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsua sitten naapurin perheen päivällistämään.

En tykkää syödä kylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän