Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä kebab-myyjä, mihin niistä voi valittaa?

Vierailija
06.01.2013 |

Vai voiko mihinkään? Piipahdettiin eilen Makuunissa ja ajateltiin ottaa kebabit kotiin mukaan viereisestä ulkomaalaisten pitämästä paikasta. Ruoat on siellä olleet hyviä, ja niin mentiinkin sisään. Paikka oli tyhjä, ei asiakkaita ja myyjiä ei näkynyt. Odototimme hetken, ei tosiaan kauaa, mutta kuitenkin. Kassalla oli sellainen kello, jota voi soittaa. Kilautin sitä, ja nyrpeän näköinen mies tulee tiskille.

Onko kiire, hän kysyy. Sanoin että eeeei, en oikein ymmärtänyt miksi kysyi. Sanoi sitten, että kelloa ei saa soittaa jos ei ole kiire, että voi mennä muualle jos on kiire, tänne ei tarvitse tulla ikinä.

OLin ihan että wtf? Mies puhui puhelimessa eikä kuullut mitä myyjä sanoi. Mies kysyi että mitä minä otan, sanoin että en mitään täältä ja lähdin. Suututti ihan sairaasti.

Miksi se kello on siinä, jos sitä ei saa soittaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt kebab p*skaa, kun on oikeetakin ruokaa tarjolla vai ootko niin köyhä.

Vierailija
22/24 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrityksellä facebook tai googlessa nimi niin voit antaa julkisen arvion/palautteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ikä-ihminen enkä koskaan ole edes maistanut kebabia - koska erilaisia purilaisiakin on saatavilla!

Vierailija
24/24 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme noita vaivaa.. mulle yks vittuili ja väitti että valitan muka aina kun en halunnut jalopenoja ruoka-annokseen..