oonko ainoa jota vituttaa tuo "rakkaudella, meri"??
Kommentit (6)
"rakkaudella" kuulostaa niin imelältä. Ei oikein sovi palstan henkeen.
kaikki palstan sellaiset kirjoittajat, jotka merkkaa itsensä joko tollasella siirappisella allekirjoituksella tai sitten nimimerkillä. Vaikka ne miten sitä selittelisi, niin pointti on nousta tavismassan yläpuolelle ja olla jotain speacial ja enemmän. Siinä ON jotain todella ärsyttävää. Tän palstan luonne on olla anonyymia tajunnanvirtaa, johon tollanen huomatkaaminut-huomatkaaminut-henkinen egoshoppailu istuu vähän huonosti
kaikki palstan sellaiset kirjoittajat, jotka merkkaa itsensä joko tollasella siirappisella allekirjoituksella tai sitten nimimerkillä. Vaikka ne miten sitä selittelisi, niin pointti on nousta tavismassan yläpuolelle ja olla jotain speacial ja enemmän. Siinä ON jotain todella ärsyttävää. Tän palstan luonne on olla anonyymia tajunnanvirtaa, johon tollanen huomatkaaminut-huomatkaaminut-henkinen egoshoppailu istuu vähän huonosti
kommunikoineet tunnistaa mut massasta.
rakkaudella, meri
Ai jaa, mä taas pidän ajatuksesta, että mun kans
rakkaudella, meri
normaali, ei-egokeskeinen keskustelija nimittäin olisi lisännyt viestiinsä vastavuoroisuusosion eli
... ja lisäksi musta on kiva tunnistaa mun kanssa kekustelevat.
Mutta sulle riittää, että SUT tunnistetaan?
Just
LOL
Ai jaa, mä taas pidän ajatuksesta, että mun kans
rakkaudella, merinormaali, ei-egokeskeinen keskustelija nimittäin olisi lisännyt viestiinsä vastavuoroisuusosion eli
... ja lisäksi musta on kiva tunnistaa mun kanssa kekustelevat.
Mutta sulle riittää, että SUT tunnistetaan?
Just
LOL
Kurjaa, jos jotain vituttaa. Haluan vain kuitata omat vastaukseni.
rakkaudella, meri