Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogeja, jotka ovat aitoja ja rehellisiä

Vierailija
05.01.2013 |

Mistä sellaisia löytää? Etsin siis blogeja, jotka voivat kertoa shoppailusta, sisustuksesta, tai ihan mistä vain, kunhan kirjoitustyyli on kiva, blogissa on kivoja kuvia ja kaikki ei vaan ole aina "niiiin ihanaa" samalla kuin kannetaan sitä Michael Korsin uusinta trendilaukkua olalla.

Mungolifen Annan blogi esimerkiksi painottuu ulkonäköön, mutta tykkään omaperäisestä kirjoitustyylistä ja persoonallisesta tekstistä. Sellaisia olisi kiva löytää lisää :)

Onko ehdotuksia?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Hearts You -blogista (anna-hearts-you.blogspot.com). Suht nuori on tuo tyttö mutta ihanan rehellinen. Kertoo shoppailuistaan ja ulkonäköjutuistaan mutta myös niistä huonoista päivistä jne.

Vierailija
62/88 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisesti ajatteleva, taitavasti kirjoitettu, eikä tosiaankaan muita kopioiva blogi

On Pupulandian Jennin blogi. Pidän, suosittelen,

Tavallaan olen samaa mieltä, mutta Jennillä on yksi paha tapa: aloittaa mielenkiintoisia keskusteluja, mutta sitten ei haluakaan keskustella mistään "oikeasti", menee heti puolustuskannalle eikä oikeastaan esitä mitään omia mielipiteitä mistään, heittää vain mielenkiintoiselta kuulostavia keskustelunaiheita ilmaan. Mistä ei sitten saakaan keskustella.

On itse myöntänytkin, ettei tykkää väitellä. Tuntuu siksi hölmöltä yrittää olla itsenäisesti ajatteleva bloggaaja, kun ei sitten viitsi seistä itsenäisten ajatustensa takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä siitä hirveä, että en tykkää lukea rumien naisten blogeja. Haluan kaunista katseltavaa.

Vierailija
64/88 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiä ja kauniita kuvia:

http://helvetiassa2.blogspot.com

Vierailija
65/88 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.focusonfashion.indiedays.com

mä tykkään sallan ilmaisusta, ei ota itseään liian vakavasti

Vierailija
66/88 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Pintapuolia-blogista, se on vissiin aika tuore. Siinä on kivoja kuvia aina ja aiheet vaihtelee, ei oo mitään liian vakavaa. Esim käyttäjän saapasostosongelmat oli niin täysin naulan kantaan!

http://pintapuolia.blogspot.fi

Vierailija
67/88 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/88 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/88 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on muuttolintujasyksylla.indiedays.com. Erittäin aito ja ihanan oloinen ihminen! Ja sille, joka kommentoi haluavansa katsella vaan kauniita bloggaajia, silmät tänne! On ihan uskomattoman kaunis nainen tuo kirjoittaja :)

Vierailija
70/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun bloggarit puolustavat oikeuttaan piilomainontaan, ei mikään niistä ole rehellinen.

Lukijan on oikeus tietää olevansa mainonnan kohteena, blogisteille tämä ei vaan sovi.

Vierailija
71/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 15:51"]

Niin kauan kun bloggarit puolustavat oikeuttaan piilomainontaan, ei mikään niistä ole rehellinen.

[/quote]

Amen to this!

Vierailija
72/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi titivituntyy oli kyllä ihan huippu :D itse luen näitä:

http://colourme.indiedays.com ja http://pinthefuckups.blogspot.fi

piristäviä ja ihania :) 

Vierailija
73/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs epäaitoa mungon annassa on? Sekö tekee siitä epäaidon, että on suosittu ja nätti kirjoittaja?

Vierailija
74/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:20"]

mitäs epäaitoa mungon annassa on? Sekö tekee siitä epäaidon, että on suosittu ja nätti kirjoittaja?

[/quote]

Mitä aitoa ja rehellistä siinä on?

Vierailija
75/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

didemin walk in closet of pure love! didem on niin kaunis ja ihastuttava persoona, kertoo kaiken rehellisesti, todellakin aitoa tekstiä!! 

Vierailija
76/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:20"]

[/quote]

Minä esitin kysymyksen. 

"mitä epäaitoa on mungon annassa?"

Vierailija
77/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

multakin ääni didemin rehelliselle ja aidolle blogille. blogia vaan jostain syystä dissataan tällä palstalla, kun av-mammat on kateellisia kauniille, hoikalle ja herttaiselle äidille joka elää kaikenlisäksi vielä aikamoista luksuselämää... :)

Vierailija
78/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 18:06"]

multakin ääni didemin rehelliselle ja aidolle blogille. blogia vaan jostain syystä dissataan tällä palstalla, kun av-mammat on kateellisia kauniille, hoikalle ja herttaiselle äidille joka elää kaikenlisäksi vielä aikamoista luksuselämää... :)

[/quote]

Niin noh, en mä hauku yhtään blogia. Jokaiselle blogille on omat seuraajansa mutta kyseinen blogi ei anna minulle mitään. On hyvä, että antaa joillekkin.

Vierailija
79/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä salaa tykkään Chicago-Iidasta, koska bloggaaja kirjoittaa niin kuvailevasti arjesta ja innostuneena hänen mielestään kivoista asioista. Kunpa osaisi itsekin innostua pikkujutuista yhtä päättömästi. 

En kuitenkaan kehtaa liittyä lukijaksi kun bloggaaja saa niin paljon kuraa päällensä.

Vierailija
80/88 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intoilija, ihana blogi! Sinänsä ei nyt mitään erikoista sisällössä, aika tavallisia arjen juttuja, mutta blogin pitäjä on loistava kirjoittaja. Sellainen persoonallinen, rehellinen kirjoitustyyli mikä vetoaa muhun. Kirjoittaa hauskasti ja osuvasti, osaa siis jotenkin "vangita" sen hetken, tunnelman tai ajatuksen ihailtavan hyvin - on siis todellakin ilo lukea. Hänellä voisi olla oikeasti lahjoja muuhunkin kirjoittamiseen.

Ketju on lukittu.