Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko näkijää paikalla?

Vierailija
05.01.2013 |

Miltä työelämä näyttää minulle? Saanko vielä lapsen, jos niin kummam?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties leipomoalalla tms. Lasta en näe.

Vierailija
2/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiseen paitaan liittyy jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nään kylpyhuoneen jossa on siniset kaakelit, miksi?

et ole niin loppusuoralla vielä opiskelussa, pitäisi jaksaa vielä.

pesetkö jotain lapsia? tiedän että kuulostaa oudolta mutta tällaista näen.

Vierailija
4/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta riviä bullshittiä.

Vierailija
5/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona laatat ovat valkoisia. Mutta eit näe lasta ollenkaan? Ei edes parin vuoden kuluttua? Ap

Vierailija
6/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt väitä olevani parasnäkijä maailmassa, mutta näin ne siniset kaakelit ja sen että lasta pestään. jospa jossain synnärillä olet lapsen kanssa?

Vierailija
7/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko yksi vai useampi lapsi? Tyttö vai poika`?

Vierailija
8/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut yhdestä asiasta jo 8 vuotta. Toteutuuko pitkäaikanen unelmani kesällä? Onko masussani tyttö vaiko poikavauva?

Vierailija
9/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: lle. ja painotan yhä että en ole ammattinäkijä. näin ne kaakelit ja lapsen pesemisen kun luin viestisi. luulin että liittyy työhösi mutta saattaa liittyä siihen että on oma lapsesi, jonka kansssa olet.

mutta onko niin ettei miestä juuri nyt kuitenkaan ole? tai tilanne on jotenkin epävarma? älä,pelkää, ota vastaan mitä tulee. näen sulla varmat otteet kun toimit.

työssä en näe mitään muuta kuin sen ettei opiskelu ole vielä valmista, joudut ponnistella vielä, vaikka mieli tekisi jo eteenpäin.

Vierailija
10/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut yhdestä asiasta jo 8 vuotta. Toteutuuko pitkäaikanen unelmani kesällä? Onko masussani tyttö vaiko poikavauva?

jonkun torin näen sun suhteen, oman jutun jota teet. mahdollisuuksia on paljon ilmassa, niihin pitää tarttua. mutta taidat haihatella vähän pilvissä.

lapsiasiaan tiedät vastauksen itse jo.

Vierailija
11/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkijä vastata myös minulle? Saammeko lapsia? Koska? Kuinka monta?

Vierailija
12/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelua vielä tämä kevät jäljellä. Kiinnostaisi tietää löytyykö työtä valmistumisen jälkeen.

Vierailija
13/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkijä vastata myös minulle? Saammeko lapsia? Koska? Kuinka monta?

olen harjoittelva näkijä, joten pyydä että suhtaudutte kirjoituksiini sen tiedon kanssa. palautetta otan vastaan mielelläni, en väitä olevani oikeissa.

näen paljon lemmikkejä, olisiko koiria. ja elämäntilanteen joka on hieman sekaisin. kannattaa keskittyä tasaamaan elämää, sitten miettiä lapsia.

sullaon hyvä tahto ja olet ihminen joka haluaa paljon erilaisia asioita. mies elää rinnalla mutta vähän omissa maailmoissa.

Vierailija
14/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelua vielä tämä kevät jäljellä. Kiinnostaisi tietää löytyykö työtä valmistumisen jälkeen.

näen sinut jossain toimistostossa, tietokoneen ääressä. mutta onko opiskelun kanssa jotain ongelmia?

älä jätä kesken vaikka tuntuisi siltä. kärsivällisyys kannattaa.

Vierailija
15/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen asuinpaikan, joka alkaa K-kirjaimella, ja kaksikin lasta kuuden vuoden sisään. Talo

Vierailija
16/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko mun parisuhderintamasta ja näkyykö lapsia?

Vierailija
17/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä joka kysyit löydätkö koskaan miestä: joku mieshä on jo mutta miksi torjut hänet? anna tilaisuus tulla elämääsi. työn suhteen ei pidä hakea kuuta taivaalta, nyt on kaikki ihan hyvin.

Vierailija
18/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska löydän vaimon?

-Pera-

Vierailija
19/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko mun parisuhderintamasta ja näkyykö lapsia?

lapsia on jo. parisuhteesta en osaa sanoa mitään. paljon olet etsinyt, mutta ehkä vääristä paikoista.

Vierailija
20/27 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun torin näen sun suhteen, oman jutun jota teet. mahdollisuuksia on paljon ilmassa, niihin pitää tarttua. mutta taidat haihatella vähän pilvissä.

lapsiasiaan tiedät vastauksen itse jo.

haihahtelia olen varmasti, siitä ei epäilystäkään. Muuten tuo pitkäaikainen unelmani liittyi vauvaan ja sen sukupuoleen. En todellakaan tiedä kumpi mahassa on, mutta ehkä pitäisi sitten luottaa vaan omaan vaistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme