Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli pussailla

Vierailija
05.01.2013 |

..silleen ihanasti jonkun hyväntuoksuisen, komean miehen kanssa.

Mulla on kiva aviomies ja yhdessä oltu 15 v, joskus pusutellaan mut ei ikinä sellaisia syviä suudelmia enää.. Mies tosi bakteerikammoinen. Itse kaipaan sitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ap, tiedän niin hyvin mitä tarkoitat. Sitä ihanaa intohimoa jota voi olla vain suhteellisen uudesas suhteessa. Uuh... Ihan mahanpohjasta nappaa kun ajattelenkin!

Vierailija
2/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mäkään en varmaan enää osaisi... :(

Mut just sitä alkuhuumaa, niitä ekoja suudelmia jotka menee kuin sähkövirta koko kropan läpi ja joita muistelee viikkokaupalla... Saispa virlä joskus kokea se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ajatukset..

Vierailija
4/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on oltu naimisissa jo toistakymmentä vuotta. Oltiin tosi kovia suutelemaan suhteen alussa ja osataan edelleenkin suudella kunnolla, kun halutaan. Ei siihen mitään uutta suhdetta tarvita.

Vierailija
5/6 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulle on käynyt tuuri! Mä tahtoisin, mies ei :(

Ap

Vierailija
6/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Miehenä ihan sama tilanne ajatuksien suhteen ap:n kanssa. oma suhde kestänyt 10 vuotta, mutta jokin kaipuu pelkän nautinnon tuottamiseen/tuntemiseen on ajatuksissa kokoajan.(kun se ei suhteessani kohdalleni riittävästi toteudu)

Jos täällä sattuu naista tampereen lähistöltä olemaan ja painiskelee samojen asioiden kanssa niin pistä viestiä tänne.vaihdetaan yhteystietoja ja katsotaan kuinkapitkälle uskallaudutaan.